Կայքը օգտագործում է cookie ֆայլեր՝ կայքի օգտագործումը բարելավելու նպատակով:
ԼԱՎ
Ի՞նչ է բրենդբուքը
Բրենդբուքը (ապրանքանիշի ուղեցույց կամ ոճի ուղեցույց) կանոնների ամբողջություն է, որը բացատրում է, թե ինչպես է գործում բրենդը, որոնք են բրենդի հիմնական բաղկացուցիչ մասերը և ո՞րն է բրենդի գլխավոր նպատակը: Բրենդբուքն ունի ազդեցություն մարքեթինգային արշավի, պրոդուկտների/ծառայությունների, հաճախորդի հետ հաղորդակցման վրա:

Apple-ի, Nike-ի և Coca-cola-ի նման հայտնի բրենդների կերպարը ձևավորում է ոչ միայն իրենց արտադրանքը, այլ նաև լոգոն, տառատեսակը, ընտրված գույները և ընկերության ֆիրմային ոճի այլ բաղադրիչներ: Կարևոր է նաև, թե ինչպես են այդ տարրերը օգտագործվում իրական կյանքում, և ինչ արժեքներ են դրանք ներկայացնում: Սա կարգավորվում է ընկերությունների ներքին փաստաթղթերով՝ բրենդբուքի և ուղեցույցի միջոցով:

Այն նման է ռազմավարական ուղեցույցներին։ Ընդհանուր առմամբ, բրենդբուքը ծառայում է հետևյալ նպատակներին․

  • Բարելավում և ամրապնդում է բրենդի դիրքը
  • Ստեղծում է կապ թիմի միջև
  • Ադապտացվում է բիզնեսի ռազմավարությանը։

Ինչու՞ է անհրաժեշտ բրենդբուք

Բրենդբուքը վիզուալի ձևավորման կարևոր գործիք է, որն օգնում է էմոցիոնալ կապ ստեղծել հնարավոր հաճախորդների հետ։

Այն ներառում է՝ գույներ, լոգոտիպի տեսակներ, չափսեր, տեղադրում, տառատեսակներ և այլն:

Փոքր ընկերություն ունեցող սեփականատերերը կարող են մտածել, որ բրենդբուքն այդքան էլ կարևոր չէ, բայց իրականում ցանկացած բրենդ պետք է ունենա նման ուղեցույց՝ համոզվելու համար, որ չի շեղվում իր բրենդային ոճից և գաղափարախոսությունից:

Երբ Դուք և՛ սեփականատերն եք, և՛ դիզայները, գուցե և չզգաք բրենդբուք ունենալու անհրաժեշտություն, բայց երբ բիզնեսը ընդլայնեք և վարձեք դիզայների, պատկերը այլ կլինի։ Այս դեպքում բրենդբուքը կծառայի՝ որպես ընկերության վիզուալ օրենսգիրք, և անգամ առանց Ձեր ներկայության, դիզայները կկողմնորոշվի իր աշխատանքում՝ պահպանելով ընկերության բրենդային ոճն ու անհրաժեշտ բոլոր օրինաչափությունները։

Մեկ այլ իրավիճակ, երբ Դուք դիզայներ եք, ով աշխատում է տարբեր հաճախորդների հետ: Այս դեպքում բրենդբուքը հիանալի միջոց է պարզելու համար, թե որ գույնը կամ տառատեսակն եք կիրառել տվյալ նախագծի համար: Կարող եք պարզապես բացել բրենդբուքը և տեսնել մի քանի վայրկյանում տեսնել անհրաժեշտ ինֆորմացիան։
Ցանկացած նախագծի վրա աշխատելիս այն կարող է Ձեզ համար հսկայական ժամանակ խնայել։


Բրենդային ոճ

Կծած խնձոր, եռաթև աստղ, դեղին, փոքրատառ M և այլն․․․

Այս լոգոտիպերը որևէ տեղ տեսնելիս միանգամից հիշում ենք Apple, Mercedes, MacDonald's անունները: Այս բրենդները հիշվում են նաև, երբ տեսնում ենք տվյալ բրենդի փաթեթավորումը, աքսեսուարներ և աշխատողների համազգեստ։ Այդ ամենը մանրակրկիտ մտածված քայլեր են, որոնք բրենդը ակնթարթորեն ճանաչելի են դարձնում:

Առաջին հերթին բրենդը պետք է առանձնանա իր ոճով և հիշվի մարդկանց կողմից: Սպառողի հայացքում տարբերությունը ձևավորվում է այն ժամանակ, երբ ընկերությունը բացահայտվում է իր կորպորատիվ ինքնության միջոցով:


Որքա՞ն պետք է լինի բրենդբուքի ծավալը:

Բրենդբուքի ծավալը կարող է շատ տարբեր լինել. մեկ էջից մինչև տասնյակ էջեր՝ կախված Ձեր ընկերության կառուցվածքից և մարքեթինգային ռազմավարությունից:

Օրինակ՝ կարող եք ունենալ մեկէջանոց բրենդբուք, որտեղ պարզ ներկայացված կլինի լոգոյի օրինակ, ֆոնտը, գույնը: Այնուամենայնիվ, շատ ընկերություններ՝ ֆինանսական և մարքեթինգային / գովազդային տարբերվ միջոցներով, ամենայն հավանականությամբ, կունենան առավել մեծ ծավալի բրենդբուք, որտեղ կտրվի կիրառման ամբողջ մանրամասները:

Ընդհանուր առմամբ, Ձեր բրենդբուքը պետք է լինի ոչ թե անհրաժեշտից ավելին, այլ բավականաչափ երկար` արդյունավետորեն հաղորդելու Ձեր բրենդի ոճի վերաբերյալ կարևոր տեղեկությունները:


Բրենդբուքի կառուցվածքը

Բրենդբուքը պարունակում է գաղափարական և գրաֆիկական մասեր: Առաջինը ներկայացնում է ընկերության հիմնական բնութագիրը դիրքավորելու և նույնականացնելու գործիքը: Այս մասը պետք է ոգեշնչի աշխատակիցներին, ձևավորի ընկերության տեսլականը, նրանց փոխանցի առաքելությունն ու արժեքները, որոնք հետագայում աշխատակիցների միջոցով կփոխանցվեն հաճախորդներին և գործընկերներին:

Երկրորդ մասը պարունակում է տեղեկություններ կորպորատիվ ինքնության տեսողական ներկայացման մասին: Լոգոտիպը, ինչպես նաև դրա ձևավորման տարբերակները և սկզբունքները և օգտագործման կանոնները և իհարկե գույները:
  • Բրենդի ներածություն
    Սա նման է Ձեր բրենդի հիմքում ընկած պատմության ներկայացմանը և թե ինչպես է ժամանակի ընթացքում զարգացել դրա վիզուալ ինքնությունը: Առանց դրա, առանց նայելու, թե որտեղ եք եղել և որտեղ եք գտնվում հիմա, իսկապես դժվար կլինի հասկանալ, թե ուր եք գնում:
  • Լոգոյի ուղեցույցներ
    Լոգոն ամենակարևորն է բրենդինգում, այն ընկերության ստորագրությունն է։ Այնուամենայնիվ, երբեմն այն կարող է ձևափոխվել։ Շատ բրենդներ ունեն տարբեր լոգոներ, որոնք կարող են օգտագործվել տարբեր վայրերում. գունավոր, սև և սպիտակ, վեբ կայքի համար, տպագրության համար, ուղղահայաց կամ հորիզոնական: Բրենդբուքում առկա հստակ ցուցումները կուղորդեն դիզայներներին իրենց աշխատանքներում։
  • Գունավոր ներկապնակներ
    Ցանկացած ապրանքանիշ կապվում է որոշակի գույների հետ: Օրինակ, Coca Cola-ն կապում ենք կարմիրի, Skype-ը, Facebook-ը կապույտի հետ, Apple-ը սև / սպիտակ / մոխրագույնի հետ և այլն։ Բրենդբուքը պետք է հստակ թելադրի, թե ընկերությունը որ գույները պետք է օգտագործի բրենդի ինքնությունը պահպանելու համար:
  • Տառատեսակներ
    Գույների պես, յուրաքանչյուր բրենդ ունի տառատեսակների(font) իր սեփական հավաքածուն, որոնք օգտագործում է տպագրությունում և համացանցում: Բրենդբուքը հստակ ցույց է տալիս տառատեսակների օրինակներ, ինչպես նաև մանրակրկիտ բացատրում, թե ինչպես և երբ օգտագործել դրանք:
  • Կարգախոսներ
    Կան որոշ ընկերություններ, որոնք լոգոյի հետ միասին մարքեթինգային կոնտենտում կիրառում են նաև կարգախոսներ, որոնց նպատակն է պրոդուկտի կամ ծառայության մասին թիրախավորված շուկային հաղորդելը։ Կարգախոսները կարող են մի քանիսը լինել՝ կախված մարքեթինգային արշավից։
  • Քոփիռայթինգ
    Ձեր ընկերությունում կարող եք ունենալ մեկից ավելի հեղինակներ, ովքեր կոնտենտ են գրում Ձեր տարբեր գովազդային արշավների համար: Այդուհանդերձ, պարտադիր է, որ նրանք բոլորը հետևողական լինեն և պահեն բրենդի ոճը, տոնայնությունը(Tone of voice):
  • Լուսանկարներ և ինֆոգրաֆիկա
    Բրենդբուքում պետք է նշել վիզուալի օրինակներ, որոնք ընդունելի են օգտագործել նախագծերում: Օրինակ, բրենդը կարող է ցանկանալ օգտագործել ոչ վառ գույներով, սպիտակ ֆոն ունեցող պատկերներ, մյուսները՝ հակառակը, առավել արտահայտիչ, աչքի ընկնող վիզուալներ:
  • Էջի կառուցվածքներ
    Կան բազմաթիվ բրենդներ, որոնք պահանջում են, որ իրենց բրոշյուրները լինեն երեք էջով կամ բոլոր գովազդները կազմված լինեն երեքի օրինաչափությամբ։ Կառուցավածքի մասին ևս հստակ պետք է նշվի։
  • (PR) քաղաքականություն
    Սա բրենդբուքի հասարակայնության, հաղորդակցման բաժինն է։ Օրինակ, սոցիալական մեդիայի քաղաքականությունը աշխատակիցներին ասում է, թե ինչպես նրանք պետք է պատասխանեն հարցերին, բողոքներին և որքանով պետք է ակտիվ լինեն սոցիալական ցանցերում:
  • Ինչ Անել և ինչ Չանել
    Սա հիանալի բաժին է, որն առկա է շատ բրենդբուքերում: Օրինակ, Apple–ի բրենդբուքն ունի էջ, որտեղ բացատրվում է, թե ինչ չեք կարող անել Apple– ի լոգոյի հետ:
Բրենդբուքի ուղեցույցների առկայությունն ու կիրառումը օգնում է բիզնեսին հասնել բրենդի տեսանելիության բարձրացմանը, ճանաչելիություն ձեռքբերմանը և, ի վերջո, շուկայում հաստատվելուն։ Եթե պլանավորում եք ընդլայնել Ձեր բիզնեսը, մտածեք բրենդբուքի մասին այս ուղեցույցը Ձեզ համար օգտակար կլինի։
ԿԱՊ
  • ՀԱՍՑԵ՝ ք․ Երևան, Մեսրոպ Մաշտոց պողոտա, 37 շենք
  • ՀԵՌ․ ՀԱՄԱՐ՝ +374 15 777 111
  • ԷԼ․ ՀԱՍՑԵ՝ support@ssbacademy.am