Կայքը օգտագործում է cookie ֆայլեր՝ կայքի օգտագործումը բարելավելու նպատակով:
ԼԱՎ
Ի՞նչ է բրենդբուքը
Բրենդբուքը (ապրանքանիշի ուղեցույց կամ ոճի ուղեցույց) կանոնների ամբողջություն է, որը բացատրում է, թե ինչպես է գործում բրենդը, որոնք են բրենդի հիմնական բաղկացուցիչ մասերը և ո՞րն է բրենդի գլխավոր նպատակը: Բրենդբուքն ունի ազդեցություն մարքեթինգային արշավի, պրոդուկտների/ծառայությունների, հաճախորդի հետ հաղորդակցման վրա:

Apple-ի, Nike-ի և Coca-cola-ի նման հայտնի բրենդների կերպարը ձևավորում է ոչ միայն իրենց արտադրանքը, այլ նաև լոգոն, տառատեսակը, ընտրված գույները և ընկերության ֆիրմային ոճի այլ բաղադրիչներ: Կարևոր է նաև, թե ինչպես են այդ տարրերը օգտագործվում իրական կյանքում, և ինչ արժեքներ են դրանք ներկայացնում: Սա կարգավորվում է ընկերությունների ներքին փաստաթղթերով՝ բրենդբուքի և ուղեցույցի միջոցով:

Այն նման է ռազմավարական ուղեցույցներին։ Ընդհանուր առմամբ, բրենդբուքը ծառայում է հետևյալ նպատակներին․

  • Բարելավում և ամրապնդում է բրենդի դիրքը
  • Ստեղծում է կապ թիմի միջև
  • Ադապտացվում է բիզնեսի ռազմավարությանը։

Ինչու՞ է անհրաժեշտ բրենդբուք

Բրենդբուքը վիզուալի ձևավորման կարևոր գործիք է, որն օգնում է էմոցիոնալ կապ ստեղծել հնարավոր հաճախորդների հետ։

Այն ներառում է՝ գույներ, լոգոտիպի տեսակներ, չափսեր, տեղադրում, տառատեսակներ և այլն:

Փոքր ընկերություն ունեցող սեփականատերերը կարող են մտածել, որ բրենդբուքն այդքան էլ կարևոր չէ, բայց իրականում ցանկացած բրենդ պետք է ունենա նման ուղեցույց՝ համոզվելու համար, որ չի շեղվում իր բրենդային ոճից և գաղափարախոսությունից:

Երբ Դուք և՛ սեփականատերն եք, և՛ դիզայները, գուցե և չզգաք բրենդբուք ունենալու անհրաժեշտություն, բայց երբ բիզնեսը ընդլայնեք և վարձեք դիզայների, պատկերը այլ կլինի։ Այս դեպքում բրենդբուքը կծառայի՝ որպես ընկերության վիզուալ օրենսգիրք, և անգամ առանց Ձեր ներկայության, դիզայները կկողմնորոշվի իր աշխատանքում՝ պահպանելով ընկերության բրենդային ոճն ու անհրաժեշտ բոլոր օրինաչափությունները։

Մեկ այլ իրավիճակ, երբ Դուք դիզայներ եք, ով աշխատում է տարբեր հաճախորդների հետ: Այս դեպքում բրենդբուքը հիանալի միջոց է պարզելու համար, թե որ գույնը կամ տառատեսակն եք կիրառել տվյալ նախագծի համար: Կարող եք պարզապես բացել բրենդբուքը և տեսնել մի քանի վայրկյանում տեսնել անհրաժեշտ ինֆորմացիան։
Ցանկացած նախագծի վրա աշխատելիս այն կարող է Ձեզ համար հսկայական ժամանակ խնայել։


Բրենդային ոճ

Կծած խնձոր, եռաթև աստղ, դեղին, փոքրատառ M և այլն․․․

Այս լոգոտիպերը որևէ տեղ տեսնելիս միանգամից հիշում ենք Apple, Mercedes, MacDonald's անունները: Այս բրենդները հիշվում են նաև, երբ տեսնում ենք տվյալ բրենդի փաթեթավորումը, աքսեսուարներ և աշխատողների համազգեստ։ Այդ ամենը մանրակրկիտ մտածված քայլեր են, որոնք բրենդը ակնթարթորեն ճանաչելի են դարձնում:

Առաջին հերթին բրենդը պետք է առանձնանա իր ոճով և հիշվի մարդկանց կողմից: Սպառողի հայացքում տարբերությունը ձևավորվում է այն ժամանակ, երբ ընկերությունը բացահայտվում է իր կորպորատիվ ինքնության միջոցով:


Որքա՞ն պետք է լինի բրենդբուքի ծավալը:

Բրենդբուքի ծավալը կարող է շատ տարբեր լինել. մեկ էջից մինչև տասնյակ էջեր՝ կախված Ձեր ընկերության կառուցվածքից և մարքեթինգային ռազմավարությունից:

Օրինակ՝ կարող եք ունենալ մեկէջանոց բրենդբուք, որտեղ պարզ ներկայացված կլինի լոգոյի օրինակ, ֆոնտը, գույնը: Այնուամենայնիվ, շատ ընկերություններ՝ ֆինանսական և մարքեթինգային / գովազդային տարբերվ միջոցներով, ամենայն հավանականությամբ, կունենան առավել մեծ ծավալի բրենդբուք, որտեղ կտրվի կիրառման ամբողջ մանրամասները:

Ընդհանուր առմամբ, Ձեր բրենդբուքը պետք է լինի ոչ թե անհրաժեշտից ավելին, այլ բավականաչափ երկար` արդյունավետորեն հաղորդելու Ձեր բրենդի ոճի վերաբերյալ կարևոր տեղեկությունները:


Բրենդբուքի կառուցվածքը

Բրենդբուքը պարունակում է գաղափարական և գրաֆիկական մասեր: Առաջինը ներկայացնում է ընկերության հիմնական բնութագիրը դիրքավորելու և նույնականացնելու գործիքը: Այս մասը պետք է ոգեշնչի աշխատակիցներին, ձևավորի ընկերության տեսլականը, նրանց փոխանցի առաքելությունն ու արժեքները, որոնք հետագայում աշխատակիցների միջոցով կփոխանցվեն հաճախորդներին և գործընկերներին:

Երկրորդ մասը պարունակում է տեղեկություններ կորպորատիվ ինքնության տեսողական ներկայացման մասին: Լոգոտիպը, ինչպես նաև դրա ձևավորման տարբերակները և սկզբունքները և օգտագործման կանոնները և իհարկե գույները:
Բրենդի ներածություն
Սա նման է Ձեր բրենդի հիմքում ընկած պատմության ներկայացմանը և թե ինչպես է ժամանակի ընթացքում զարգացել դրա վիզուալ ինքնությունը: Առանց դրա, առանց նայելու, թե որտեղ եք եղել և որտեղ եք գտնվում հիմա, իսկապես դժվար կլինի հասկանալ, թե ուր եք գնում:
Լոգոյի ուղեցույցներ
Լոգոն ամենակարևորն է բրենդինգում, այն ընկերության ստորագրությունն է։ Այնուամենայնիվ, երբեմն այն կարող է ձևափոխվել։ Շատ բրենդներ ունեն տարբեր լոգոներ, որոնք կարող են օգտագործվել տարբեր վայրերում. գունավոր, սև և սպիտակ, վեբ կայքի համար, տպագրության համար, ուղղահայաց կամ հորիզոնական: Բրենդբուքում առկա հստակ ցուցումները կուղորդեն դիզայներներին իրենց աշխատանքներում։
Գունավոր ներկապնակներ
Ցանկացած ապրանքանիշ կապվում է որոշակի գույների հետ: Օրինակ, Coca Cola-ն կապում ենք կարմիրի, Skype-ը, Facebook-ը կապույտի հետ, Apple-ը սև / սպիտակ / մոխրագույնի հետ և այլն։ Բրենդբուքը պետք է հստակ թելադրի, թե ընկերությունը որ գույները պետք է օգտագործի բրենդի ինքնությունը պահպանելու համար:
Տառատեսակներ
Գույների պես, յուրաքանչյուր բրենդ ունի տառատեսակների(font) իր սեփական հավաքածուն, որոնք օգտագործում է տպագրությունում և համացանցում: Բրենդբուքը հստակ ցույց է տալիս տառատեսակների օրինակներ, ինչպես նաև մանրակրկիտ բացատրում, թե ինչպես և երբ օգտագործել դրանք:
Կարգախոսներ
Կան որոշ ընկերություններ, որոնք լոգոյի հետ միասին մարքեթինգային կոնտենտում կիրառում են նաև կարգախոսներ, որոնց նպատակն է պրոդուկտի կամ ծառայության մասին թիրախավորված շուկային հաղորդելը։ Կարգախոսները կարող են մի քանիսը լինել՝ կախված մարքեթինգային արշավից։
Քոփիռայթինգ
Ձեր ընկերությունում կարող եք ունենալ մեկից ավելի հեղինակներ, ովքեր կոնտենտ են գրում Ձեր տարբեր գովազդային արշավների համար: Այդուհանդերձ, պարտադիր է, որ նրանք բոլորը հետևողական լինեն և պահեն բրենդի ոճը, տոնայնությունը(Tone of voice):
Լուսանկարներ և ինֆոգրաֆիկա
Բրենդբուքում պետք է նշել վիզուալի օրինակներ, որոնք ընդունելի են օգտագործել նախագծերում: Օրինակ, բրենդը կարող է ցանկանալ օգտագործել ոչ վառ գույներով, սպիտակ ֆոն ունեցող պատկերներ, մյուսները՝ հակառակը, առավել արտահայտիչ, աչքի ընկնող վիզուալներ:
Էջի կառուցվածքներ
Կան բազմաթիվ բրենդներ, որոնք պահանջում են, որ իրենց բրոշյուրները լինեն երեք էջով կամ բոլոր գովազդները կազմված լինեն երեքի օրինաչափությամբ։ Կառուցավածքի մասին ևս հստակ պետք է նշվի։
(PR) քաղաքականություն
Սա բրենդբուքի հասարակայնության, հաղորդակցման բաժինն է։ Օրինակ, սոցիալական մեդիայի քաղաքականությունը աշխատակիցներին ասում է, թե ինչպես նրանք պետք է պատասխանեն հարցերին, բողոքներին և որքանով պետք է ակտիվ լինեն սոցիալական ցանցերում:
Ինչ Անել և ինչ Չանել
Սա հիանալի բաժին է, որն առկա է շատ բրենդբուքերում: Օրինակ, Apple–ի բրենդբուքն ունի էջ, որտեղ բացատրվում է, թե ինչ չեք կարող անել Apple– ի լոգոյի հետ:
Բրենդբուքի ուղեցույցների առկայությունն ու կիրառումը օգնում է բիզնեսին հասնել բրենդի տեսանելիության բարձրացմանը, ճանաչելիություն ձեռքբերմանը և, ի վերջո, շուկայում հաստատվելուն։ Եթե պլանավորում եք ընդլայնել Ձեր բիզնեսը, մտածեք բրենդբուքի մասին այս ուղեցույցը Ձեզ համար օգտակար կլինի։
ԿԱՊ
  • ՀԱՍՑԵ՝ ք․ Երևան, Մեսրոպ Մաշտոց պողոտա, 37 շենք
  • ՀԵՌ․ ՀԱՄԱՐ՝ +374 15 777 111
  • ԷԼ․ ՀԱՍՑԵ՝ support@ssbacademy.am