Կայքը օգտագործում է cookie ֆայլեր՝ կայքի օգտագործումը բարելավելու նպատակով:
ԼԱՎ
Ինչպե՞ս վերադարձնել հաճախորդներին
  • 1
    Կա՛պ պահեք հաճախորդի հետ
    Ակտի՛վ եղեք սոցիալական հարթակներում, պարբերաբար հիշեցրե՛ք Ձեր պրոդուկտի կամ ծառայության մասին։ Մեյլի միջոցով կիսվե՛ք օգտակար ինֆորմացիայով, նյութերով։ Հավատացեք՝ հաջորդ անգամ, երբ հաճախորդը կունենա պրոդուկտի կամ ծառայության կարիքը, առաջինը Ձեզ է հիշելու։
  • 2
    Զարմացրե՛ք նրանց նոր առաջարկներով
    Ակցիաների մասին Ֆեյսբուքում կարդալը իհարկե տպավորիչ է, բայց փորձե՞լ եք այն ներկայացնել նամակագրության միջոցով։ Գաղտնիք չէ, որ մարդ արարածը սիրում է ուշադրություն և բիզնեսից ևս ակնկալում է հատուկ մոտեցում։ Եթե արդեն մեյլով կապ եք հաստատել, կարող եք Ձեր անհատական առաջարկը ներկայացնել հենց այնտեղ։
  • 3
    Ունեցե՛ք ճկուն Customer Support բաժին
    Դուք կարող եք ունենալ լավագույն պրոդուկտը և առաջարկել լավագույն ծառայությունը, բայց եթե սպասարկման հարցում թերանաք, կկորցնեք հաճախորդին։ Ստեղծե՛ք ավտոմատացված պատասխաններ, որոնք կօգնեն հաճախորդին պահել կապի մեջ, մինչև սպասարկող անձնակազմը կկարողանա պատասխանել։ Սպասարկան թիմում ունեցե՛ք հեշտ կոմունիկացվող և կիրթ մասնագետներ։
  • 4
    Լսե՛ք հաճախորդներին
    Հետևե՛ք ռիվյուներին, այդպես ավելի հեշտ կհասկանաք հաճախորդի պահանջները և սպասելիքները։ Կկարողանաք հայտնաբերել և շտկել բիզնեսում առկա թերություններ, որոնց մասին գուցե Դուք գլխի չեիք էլ ընկնում։ Անգամ կարող եք մեյլի տեսքով առաջարկել հաճախորդին feedback թողնել։ Աշխատող տարբերակ է։ Անգամ բացասական տրամադրված հաճախորդը կփափկի նման վերաբերմունքից։
  • 5
    Հայտնե՛ք Ձեր երախագիտությունը
    Առաջին հայացքից կարող է թվալ շատ պարզ քայլ, բայց շնորհակալական մեսիջ ուղարկելը ևս մեկ հնարավորություն է լավ տպավորություն թողնելու կամ պարզապես հաճախորդին Ձեր մասին հիշեցնելու համար։
ԿԱՊ
  • ՀԱՍՑԵ՝ ք․ Երևան, Մեսրոպ Մաշտոց պողոտա, 37 շենք
  • ՀԵՌ․ ՀԱՄԱՐ՝ +374 15 777 111
  • ԷԼ․ ՀԱՍՑԵ՝ support@ssbacademy.am