Ֆինանսական ներդրումների չափի որոշում
Իհարկե, ընկերության նոր բաժնի ստեղծումը «զրոյից» կպահանջի լրացուցիչ ծախսեր՝ ինչպես միանվագ, այնպես էլ ամսական կտրվածքով: Միանվագ ծախսերը ներառում են ընկերության աշխատատեղերի ստեղծման կազմակերպչական ծախսերը՝ ներառյալ անհատական համակարգիչները, ինտերնետը, հեռախոսակապը, հեռախոսային սարքավորումները, CRM համակարգերի գործարկումը, վերապատրաստման ծախսերը և այլն:
Ամսական ծախսերը ներառում են այն տարածքների վարձավճարը, բաժնի յուրաքանչյուր աշխատողի աշխատավարձը, ինտերնետի բաժանորդավճարը, ավտոմատ հեռախոսային կապը:
Այս ծախսերի փոխհատուցումը վիճահարույց խնդիր է և կախված է նրանից, թե որքան արդյունավետ կաշխատի վաճառքի յուրաքանչյուր նոր մենեջերը, և թե որքան գումար և շահույթ կբերի ամբողջ վաճառքի բաժինը ընկերությանը։
Անհրաժեշտ է հաշվի առնել նաև նոր աշխատակիցների վերապատրաստումը, դրանից է էապես կախված աշխատանքի արդյունավետությունը։
Աշխատանքային գործընթացների կարգավորում
Ցանկացած ընկերության վաճառքի բաժնի ստեղծման շրջանակներում կարևոր խնդիր է աշխատանքային գործընթացների կարգավորումը, այսինքն` կանոնների հաստատումը, որով իրականացվելու է ամբողջ գերատեսչության աշխատանքը: Դա օգնում է զերծ մնալ քաոսային իրավիճակներից, ապահովել աշխատանքի համակարգում, ինչպես նաև կոմունիկացիայի իրականացում աշխատակիցների միջև։
Վաճառքի բաժնի աշխատանքը պետք է իրականացվի՝ հստակ կանոնների և սխեմաների համաձայն: Աշխատանքը պետք է կարգավորվի վաճառքի համար մշակված սցենարներով: Բաժնի աշխատանքի բոլոր կանոնները պետք է նկարագրվեն հիմնական կանոնակարգերում: Դրանք ներառում են.
- Նոր հաճախորդների հետ աշխատելու կանոններ,
- Մշտական հաճախորդների հետ աշխատելու կանոններ,
- Ընկերության հաճախորդների բազան պահպանելու կանոններ,
- Ընկերության յուրաքանչյուր աշխատողի պատասխանատվության սահմանների, ինչպես նաև ղեկավարների համատեղ աշխատանքի կանոնների հստակեցում.
- CRM ծրագրերում աշխատելու, հաշվետվություններ կազմելու, վիճակագրություն պահելու կանոններ և այլն:
Այս ամենը չպետք է միայն «տեսական» լինի, այլ պետք է կիրառելի լինի գործնականում, աշխատանքի բոլոր փուլերում: Միևնույն ժամանակ, վաճառքի բաժնի աշխատանքի կանոնակարգերը պետք է լինեն հնարավորինս պարզ և հեշտ ընկալելի անգամ նոր աշխատակիցների համար, ինչը կօգնի նրանց միանգամից ճիշտ ըմբռնել աշխատանքի գաղափարախոսությունը։
Վաճառքի մենեջերների որոնում
Վաճառքի համակարգի հիմնական խնդիրն, իհարկե, աշխատակիցների որոնումն է:
Դժվար է գտնել իսկական մասնագետների։
Կարելի է փնտրել վաճառքի մենեջերներ աշխատանքային նվազագույն փորձով, իսկ աշխատանքի անցնելուց հետո անհրաժեշտ է նրանց վերապատրաստել, դասընթացներ անցկացնել, քննություններ անցկացնել։
Վաճառքի բաժնի աշխատանքը «զրոյից» կազմակերպելու մեկ այլ հիմնական խնդիր է բաժնի ղեկավարի նշանակումը: Իհարկե, ցանկալի է, որ նա լինի ընկերության աշխատակից կամ նմանատիպ պաշտոնում մեծ փորձ ունեցող մասնագետ, բայց այդ հաստիքի համար կարող եք նաև նոր աշխատակից ընդունել:
Վաճառքի ղեկավարը աշխատում է ընկերության հիմնական հաճախորդների հետ։ Նրա պատասխանատվության տակ է մտնում կանոնակարգերի ձևավորումը, վաճառքի նպատակային ցուցիչի ստեղծումը, վաճառքի բաժնի ավտոմատացումն ու հաշվարկները:
Վաճառքի բաժնի ավտոմատացում
Արդյունավետ վաճառքի բաժնի կառուցման հաջորդ կարևոր քայլը բիզնես գործընթացների ավտոմատացումն է, և առաջին հերթին CRM համակարգերի գործարկումը: Այս ծրագրերը օժանդակում են ընկերության բոլոր բիզնես գործընթացներին՝ ներառյալ ընկերության հաճախորդների տվյալների բազայի և ընդհանուր տեղեկատվության հավաքագրումը, պահպանումը և վերլուծությունը: CRM ծրագրերը ունեն վաճառքի մենեջերների աշխատանքը վերահսկելու համակարգ: Նման համակարգերում բոլոր հաշվետվությունները ստեղծվում են ավտոմատ կերպով` հիմնվելով աշխատողների յուրաքանչյուրի կողմից աշխատանքի ընթացքում մուտքագրված տվյալների վրա: CRM ծրագրի միջոցով վաճառքի բաժնի ղեկավարը կարող է առցանց հետևել բաժանմունքի յուրաքանչյուր աշխատողի աշխատանքին, իմանալ, թե որ փուլում են բանակցությունները հաճախորդների հետ կամ որ փուլում են վաճառքները: Հաճախորդի բոլոր տվյալները, փոխգործակցության ողջ պատմությունը «կուտակված» է տվյալների բազայում, դրանք իսկապես հարմար են և մի քանի անգամ պարզեցնում են ընկերության վաճառքի բաժնի ամբողջ աշխատանքը:
Բացի այդ, մենեջերը ստանում է վաճառքի և շահույթի վերլուծություն, կարող է գնահատել յուրաքանչյուր աշխատակցի կատարողականությունը, ծրագրի իրականացումը և այլն:
Յուրաքանչյուր ընկերություն կարող է ինքնուրույն ընտրել համապատասխան CRM ծրագիր բիզնես գործընթացների ավտոմատացման համար, այսօր դրանցից շատերը կան՝ ըստ տարբեր ծախսերի և տարբեր գործառույթների:
Սա այն հիմնական ինֆորմացիան է, որը Ձեզ պետք կգա վաճառքի անչափ հետաքրքիր ոլորտում և կծառայի որպես ուղեցույց հետագա քայլերում։