ՆՅՈՒԹԵՐ
Ընտրե՛ք նյութը,
մուտք գործեք տվյալ նյութի էջ և կարդացեք այն
BRIEF, ԹԵ՞ ԱՆՁՆԱԿԱՆ ՀԱՆԴԻՊՈՒՄ
Ի՞նչ է համագործակցությունը (Collaborations) և Ի՞նչ օգուտ կարող է այն տալ բիզնեսներին
ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԱՎՏՈՄԱՏԱՑՈՒՄ ԹՎԱՅԻՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳՈՒՄ

GDS (GOOGLE DATA STUDIO)

ԿՈՆՏԵՆՏ ԳԱՂԱՓԱՐՆԵՐ

ՊԱՏԱՍԽԱՆՆԵՐԻ ՏԱՐԲԵՐԱԿՆԵՐ

ՆԵԳԱՏԻՎ ԿԱՐԾԻՔՆԵՐԻՆ ԵՒ ՔՈՄԵՆԹՆԵՐԻ

ԻՆՉՊԵ՞Ս ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՎԵԼ ԹԻՐԱԽԱՅԻՆ ԼՍԱՐԱՆԻ ՀԵՏ.

7 ՔԱՅԼ ԴԵՊԻ ՀԱՋՈՂ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ

ԻՆՉՊԵ՞Ս ԲԱՐՁՐԱՑՆԵԼ INSTAGRAM STORIES ԴԻՏՈՒՄՆԵՐԸ

ԻՆՉՊԵ՞Ս ԵՆ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐՈՒՄ ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԸ.

ԻՆՉՊԵ՞Ս ՁԵՎԱՎՈՐԵԼ ԱՐԺԵՔԱՎՈՐ ԱՌԱՋԱՐԿ

Ծառայությունների 7 հարթակ, որոնք կհեշտացնեն աշխատանքը ինֆլուենսերների հետ

Շուկայի հետազոտության ձեռնարկ

SMM անալիտիկ գործիքներ

25 օգտակար ծառայությունների ցանկ

Data Analytics. Պահանջարկ ունեցող մասնագիտություն

Իրավիճակներ, որոնց բախվում են դիզայներները

Թեստ և խորհուրդներ

Երաժշտական բազայի «կանոնադրություն» Instagram-ում

Փորձագիտական ​​եզրակացություն

Ի՞նչ վաճառել առցանց 2021 թ-ին: Թոփ 7 պրոդուկտներ

SMART նպատակներ

Այս նյութում ներկայացնում ենք աշխատանքային նպատակներ սահմանելու SMART տեխնոլոգիան։

Ինչպե՞ս աշխատել առարկությունների հետ

Վաճառքի սկրիպտ և տեխնիկա

Պրոդուկտիվ աշխատանքի տեխնիկա (Deep Work)

Ինչպե՞ս աշխատել առավել արդյունավետ:

Ինչպե՞ս կազմել գեղեցիկ պրեզենտացիա

Լայֆ հաք դիզայներական հմտություններ չունեցողների համար

Ռեստորանային մարքեթինգ. Ինչպե՞ս պատրաստել վաճառող կոնտենտ ռեստորանի համար

Այս հոդվածում ներկայացրել ենք ռեստորանների համար վաճառող կոնտենտ ստեղծելու մի քանի կարևոր սկզբունք։

2021 թ.-ին սոց մեդիայում բիզնեսի խթանման քայլ առ քայլ ուղեցույց

Այս հոդվածում մենք տալիս ենք SMM-ի իրականացման քայլ առ քայլ ծրագիր, որը կօգնի ներգրավել նոր հաճախորդներ:

ԱՇԽԱՏՈՂ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ․

ԻՆՉՊԻՍԻ՞Ն ՊԵՏՔ Է ԼԻՆԻ ԱՅՆ

Մարքեթինգային ռազմավարությունը հրահանգ է այն մասին, թե ինչ պետք է անել «առաջին հաճախորդներ» փուլից առավել մասշտաբային փուլ անցնելու համար:
11 ՆՈՐԱՐԱՐ ԲԻԶՆԵՍ ՄՈԴԵԼՆԵՐ, ՈՐՈՆՔ ՓՈԽԵՑԻՆ ՇՈՒԿԱՆ
Այս հոդվածը օգտակար է բիզնեսմենների, մարքեթոլոգների և բոլոր նրանց համար, ովքեր անընդհատ նոր գաղափարներ են փնտրում։
Ո՞ՐՆ Է ՀՐԱՊԱՐԱԿՈՒՄՆԵՐ ՏԵՂԱԴՐԵԼՈՒ ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱՀԱՏՎԱԾԸ։ 2021-Ի ՏԵՆԴԵՆՑՆԵՐ
Այս նյութում ներկայացնում ենք 2021-ին հրապարակումներ կատարելու ժամանակի հետ կապված նոր միտումները, որոնք փոքր-ինչ այլ են՝ 2020-ի հետ համեմատ:
ԳՆՈՐԴՆԵՐԻ ՎԱՐՔԱԳԻԾԸ ՀԱՄԱՃԱՐԱԿԻ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ: ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
Այս նյութում վերլուծում ենք գնորդների վարքագիծը համաճարակի ընթացքում։
ԻՆՉՊԵ՞Ս Է ՓՈԽՎԵԼ ՌԻԹԵՅԼ ԱՌԵՎՏՈՒՐԸ ՊԱՆԴԵՄԻԱՅԻ ԺԱՄԱՆԱԿ
Այս նյութում կքննարկենք, թե ինչպես է փոխվել ռիթեյլ առևտուրը պանդեմիայի ժամանակ։
ԹՎԱՅԻՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ 11 ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԹՐԵՆԴՆԵՐԸ 2021Թ-ԻՆ
Այս նյութում կքննարկենք, թե ինչպես է փոխվել թվային մարքեթինգը 2021թ-ին, և թե ինչ ուղղությամբ է այն զարգանալու հետագայում։
ՎԻԴԵՈ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ԴԵՐԸ 2021Թ-ԻՆ
Ներկայացնում ենք, թե ինչու և ինչպես պետք է այն օգտագործել բիզնես նպատակներին հասնելու համար՝ նոր հաճախորդների ներգրավում, բրենդի վիզուալի ստեղծում, վաճառքի ավելացում:
ԻՆՉՊԵ՞Ս ՎԱՃԱՌԵԼ ԹԱՆԿ ԿԱՄ ԲԱՐԴ ՊՐՈԴՈՒԿՏ։ 4 ԵՂԱՆԱԿ
Այս նյութում կքննարկենք, թե ինչպես կարելի է վաճառել բարդ և թանկարժեք պրոդուկտներ, որ դեպքում է դժվարանում պրոդուկտի վաճառքը և կներկայացնենք իրավիճակը շտկելու մի քանի արդյունավետ եղանակ։
ԻՆՉՊԵ՞Ս ՍՏԵՂԾԵԼ ՎԱՃԱՌՔԻ ԲԱԺԻՆ
Այս նյութում ներկայացված է թե ինչպես զրոյից կառուցել արդյունավետ վաճառքի բաժին, մշակել կառուցվածքը, որոշել ֆինանսական ներդրումների չափը, կարգավորել աշխատանքային գործընթացները, գտնել վաճառքի մենեջերների և ավտոմատացնել վաճառքի բաժինը։
ԻՆՉՈ՞Ւ ԵՆ ԱՆԿՈՒՄ ԱՊՐՈՒՄ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ԵՎ ՎԱՃԱՌՔԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ
Այս նյութում ներկայացված է թե ինչու են նվազում մարքեթինգի արդյունքները և վաճառքները։
Ի՞ՆՉ Է ԲՐԵՆԴԲՈՒՔԸ
Քննարկում ենք բրենդբուքերը։ Ինչու է այն անհրաժեշտ ինչպիսին պետք է լինի բրենդբուքի ոճը, ծավալը և կառուցվածքը։
Ի՞ՆՉ Է ԱՆՁՆԱԿԱՆ ԲՐԵՆԴԻՆԳԸ
Քննարկում ենք անձնական բրենդինգը, ինչի վրա է այն հիմնված, առավելություններն ու թերությունները և ինչպես ստեղծել անձնական բրենդ։
Ի՞ՆՉ ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ Է ԿՐՈՒՄ ԹՎԱՅԻՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՄԱՍՆԱԳԵՏԸ ՀԱՃԱԽՈՐԴԻ ԱՌՋԵՎ:
Քննարկում ենք մարքեթինգի մասնագետների համար շատ ցավոտ թեմա՝ պատասխանատվությունը հաճախորդի առաջ։
10 ՊԱՏՃԱՌ, ԹԵ ԻՆՉՈՒ ԸՆՏՐԵԼ ՄԵՍԵՆՋԵՐԱՅԻՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ.
ՄԵՍԵՆՋԵՐՆԵՐԻ ՖՈՒՆԿՑԻՈՆԱԼ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
Ներկայացում ենք մեսենջեր մարքեթինգի ֆունկցիոնալ առանձնահատկությունները
ՉԵՔ-ԼԻՍՏ ԻՆՍՏԱԳՐԱՄՈՒՄ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՀԱՄԱՐ
Մենք պատրաստել ենք ամենօրյա, ամենշաբաթյա և ամենամսյա պարտադիր գործերի չեք-լիստ SMM մասնագետներ համար։
ՍԹՈՐԻՆԵՐՈՒՄ ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎԻ ԳԱՂԱՓԱՐՆԵՐ
Այստեղ ներկայացված են յուրահատուկ և ինտերակտիվ գաղափարներ սթորիների համար։
ՔՈՆԹԵՆԹ-ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԸ ԻՆՍՏԱԳՐԱՄՈՒՄ
Այստեղ ներկայացված են քոնթենք մարքեթինգի յուրահատկություննեը ինստագրամում։
Ի՞ՆՉ Է ԻՆՍՏԱԳՐԱՄԻ ՍՏՎԵՐԱՅԻՆ ԱՐԳԵԼԱՓԱԿՈՒՄԸ ԵՎ ԻՆՉՊԵ՞Ս ԴՈՒՐՍ ԳԱԼ ԴՐԱՆԻՑ
Ի՞նչ անել, եթե ինստագրամը բլոկավորել է Ձեզ և Ձեր գրառումների տեսանելիությունն ընկել է։
WILDBERRIES-Ի ՀԱՋՈՂՈՒԹՅԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆԸ. ԻՆՉՊԵ՞Ս Է ՈՒՍՈՒՑՉՈՒՀԻՆ ԴԱՐՁԵԼ ՄԻԼԻԱՐԴԱՏԵՐ
Ինչպե՞ս փոքր բիզնեսը, որը սկսեց հագուստ ներմուծել գերմանական կատալոգներից, դարձավ միլիարդավոր կորպորացիա:
ՕՆԼԱՅՆ ՀԱՇՎԻՉՆԵՐ. ԻՆՉՊԵ՞Ս ԵՆ ԽԱՆՈՒԹՆԵՐՆ ԱՎԵԼԱՑՆՈՒՄ ՎԱՃԱՌՔՆԵՐԸ ՀԱՎԵԼՅԱԼ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՎ
Ինչո՞ւ ներդնել օնլայն հաշվիչներ և ինչպե՞ս կարող են դրանք ավելացնել վաճառքները։
ԻՆՉՊԵ՞Ս ԳՈՒՄԱՐ ՎԱՍՏԱԿԵԼ ԴԵԿՐԵՏԻ ԺԱՄԱՆԱԿ
Այստեղ կգտնեք գումար վաստակելու 25 եղանակ դեկրետում գտնվող կանանց համար։
7 ՊԱՏՃԱՌ, ԹԵ ԻՆՉՈՒ ՉԿԱՆ ՎԱՃԱՌՔՆԵՐ
Չունե՞ք վաճառքներ կամ չե՞ն գոհացնում արդյունքները։ Միասին քննարկենք այն հավանական պատճառները, որոնք կանգնեցնում են վաճառքի տեմպը։
ԻՆՉՊԵ՞Ս ՎԵՐԱԴԱՐՁՆԵԼ ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻՆ
5 կարևոր խորհուրդ, որոնք կօգնեն հաճախորդների հետ հաջող կոմունիկացիա ստեղծել և ի վերջո ետ վերադարձնել նրանց։
ԱՐԴՅՈ՞Ք GIVEAWAY ՄՐՑՈՒՅԹԸ ԼԱՎ ՄԻՏՔ Է
Հավանաբար լսած կլինեք Instagram Giveaway մրցույթների մասին։ Եկեք պարզենք, արդյո՞ք լավ տարբերակ են, թե ոչ։
ԳՈՒՅՆԵՐԻ ՀՈԳԵԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳՈՒՄ
Գույների հիմնական տեսությունը, ինչպես ճիշտ ընտրել գույները Ձեր բրենդինգի և կոնտենտի համար, սպառողների ընդհանուր վարքագիծը գույների նկատմամբ, մի քանի կարևոր ասոցիացիաներ, որոնց մասին պետք է տեղյակ լինել:
ԹՎԱՅԻՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ Եւ ԱՎԱՆԴԱԿԱՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ
Նյութերը ներառում են թվային մարքեթինգի, ավանդական մարքեթինգի և SMM ռազմավարությունների վերբերյալ որոշակի տեղեկատվություն, մասնագիտական տերմիններ և որոշակի բանաձևեր, մարքեթինգային հիմնական գործընթացների մասին տեղեկատվություն:
ԳՈՎԱԶԴԱՅԻՆ, ՕՐԳԱՆԻԿ ԱՌԱՋՄՂՄԱՆ ԱԼԳՈՐԻԹՄ Եւ ԳՈՎԱԶԴԻ ԳՆԻ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄ
Նյութը ներառում են Facebook և Instagram սոց ցանցերի ալգորիթմների որոշակի մանրամասներ
ՍԵԳՄԵՆՏԱՎՈՐՈՒՄ
Նյութը ներառում են սեգմենտավորման մասին տեղեկատվություն
ՎԱՃԱՌՈՂ ՏԵՔՍՏԵՐԻ 5 ԲԱՆԱՁԵւ
Այստեղ ներկայացված են վաճառող տեքստերի 5 բանաձև
ՊԱՏՐԱՍՏԵՆՔ ՈՒՆԻԿԱԼ ԱՌԵՎՏՐԱՅԻՆ ԱՌԱՋԱՐԿ
Այստեղ ներկայացված են ՈՒԱԱ պատրաստելու բանաձև
ՊԱՏՐԱՍՏԵՆՔ ԷՋԸ ՄԱՐՏԻ 8-ԻՆ ԼՈՒՐՋ ՎԱՃԱՌՔՆԵՐ ՈՒՆԵՆԱԼՈՒ ՀԱՄԱՐ
Քայլեր և գաղափարներ մարտի 8-ի համար
ՍԹՈՐԻՆԵՐՈՒՄ ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎԻ ԳԱՂԱՓԱՐՆԵՐ
Զարգացնենք բիզնես էջը սթորիների միջոցով, քայլեր և գաղափարներ
ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ․ ԿԱԶՄԵՆՔ ՁԵՐ ԿԱՏԱՐՅԱԼ ՔՈՆԹԵՆԹ-ՊԼԱՆԸ
Կազմենք արդյունացվետ քոնթենթ պլան
ԼԱՎ ՎԱՃԱՌՈՂ ՊՈՍՏԻ 10 ԳԱՂՏՆԻՔՆԵՐԸ
Գաղափարներ, որոնք կօգնեն Ձեզ վաճառել ավելին
ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ CALL TO ACTION-ՆԵՐԻ ԲԱՆԱՁԵՎԵՐ
Բանաձևեր, որոնք կօգնեն Ձեզ վաճառել ավելին
ՈՒՆԻՎԵՐՍԱԼ ԹԵՄԱՆԵՐ ԲՈԼՈՐ ԲԼՈԳՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ

Գրառումների թեմաների գաղափարներ բոլոր տեսակի բլոգների համար
Ի՞ՆՉ Է ԼԻԴ-ՄԱԳՆԻՍԸ ԵՎ ԻՆՉՊԵ՞Ս ԱՅՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ ՕԳՏԱԳՈՐԾԵԼ ԱՌԱՋՄՂՄԱՆ ՄԵՋ

Հստակ պատկերացում լիդ-մագնիտի վերաբերյալ
ԹԻՐԱԽԱՅԻՆ ԼՍԱՐԱՆԻ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅԱՆ ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ

Վերլուծե՛ք Ձեր թիրախային լսարանը ըստ ուղեցույցի

© 2021. Հեղինակային իրավունքները պաշտպանված են. SSB ACADEMY
ՊԱՏՎԻՐԵՔ ՀԵՏԱԴԱՐԱՁ ԶԱՆԳ, ԹՈՂԵ՛Ք ՁԵՐ ՀԵՌԱԽՈՍԱԱՀԱՄԱՐԸ, Եւ ՄԵՆՔ ՁԵԶ ՀԵՏ ԿԱՊ ԿՀԱՍՏԱՏԵՆՔ ՀՆԱՐԱՎՈՐԻՆՍ ԿԱՐՃ ԺԱՄԿԵՏՈՒՄ
ԵԹԵ ՁԵՐ ՀԱՐՑԸ ՇԱՏ ՇՏԱՊ Է ԿԱՐՈՂ ԵՔ ԶԱՆԳԱՀԱՐԵԼ ՄԵԶ ՀԻՄԱ
+374 15 777 111