DIGITAL MARKETING ԲԱԿԱԼԱՎՐ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Դասընթացը անցկացվում է SSB Academy-ի կողմից:10 ամսվա ընթացքում դուք զրոյից մինչև պրոֆեսիոնալ մակարդակ կսովորեք մարքեթինգի տրամաբանությունը, ինչպես կառուցել սոցցանցերում և մեսինջերներում բիզնեսի առաջմղման ռազմավարություն, այդ թվում իրականացնել հետազոտություններ, կկարողանաք իրականացնել արդյունավետ սեգմենտավորում և թիրախավորում, տեղադրել բարձր արդյունավետություն ապահովող գովազդներ և իրականացնել այլ մարքեթինգային գործընթացներ Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn սոց․ ցանցերում, կազմակերպել մարքեթինգային գործընթացներ Facebook և Instagram մեսինջերներում և Telegram-ում, կազմակերպել Influencer Marketing-ի ամբողջական գործընթացներ, իրականացնել Email Marketing-ի գործընթացներ, պատրաստել Landing Page-եր, իրականացնել տարատեսակ մարքեթինգային ավտոմատացումներ ինչպես նաև կազմել բարձր արդյունավետություն ապահովող ինչպե՛ս տեքստային, այնպես էլ վիզուալ բովանդակություն: Դասընթացի ավարտին կուսումնասիրեք մարքեթինգային նախագծերի կառավարումը և դրանց ավտոմատացումը: Սկսած 5-րդ ամսվանից դուք կկարողանաք աշխատել որպես SMM մասնագետ, իսկ դասընթացի ավարտին դուք կլինեք SMM-ի, Messenger Marketing-ի, Email Marketing-ի, Content Marketing-ի, Influencer Marketing-ի, մարքեթինգային ավտոմատացումների և թվային մարքեթինգի նախագծերի կառավարման որակավորված և գրեթե 1 տարի փորձ ունեցող մասնագետ:
ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՈՒՄ ԵՆՔ
Դասընթացի ընթացքում դուք կստանաք ամբողջական և պրակտիկ գիտելիքներ ըստ ծրագրում նշված ոլորտների, միևնույն ժամանակ ձեռք կբերեք ԹՎԱՅԻՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ մասնագիտացում: Կարևոր է նշել, որ կարող եք ունենալ լավ արդյունքներ միայն այն դեպքում, եթե ցուցաբերեք բարձր պատասխանատվություն:
ԱՌԱՋԻՆ ԵԿԱՄՈՒՏԸ
Սկսած 4-րդ ամսվանից դուք կկարողանաք աշխատել որպես SMM մասնագետ կամ իրականացնել ֆրիլանս պատվերներ, ապահովելով Ձեր առաջին եկամուտը:
ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄ
Դասընթացի ավարտին դուք կորակավորվեք իբրև ԹՎԱՅԻՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՄԱՍՆԱԳԵՏ, SMM-ի, Messenger Marketing-ի, Email Marketing-ի, Content Marketing-ի, Copywriting-ի, Influencer Marketing-ի, Landing էջերի նախագծման, մարքեթինգային ավտոմատացումների և թվային մարքեթինգի նախագծերի կառավարման ամբողջական հմտություններով:

ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ

10 ամիս`

10․01․2022 - 10․11․2022

ՁԵՎԱՉԱՓԸ

Առցանց, շաբաթական 2 հանդիպում`

յուր. երկուշաբթի ի և հինգշաբթի, ժամը` 18:30-21:30

ՄԵԹՈԴՈԼՈԳԻԱ

PBL` 90% պրակտիկ, 10% տեսական

ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ

10 ամիս`

10․01․2022 - 10․11․2022

ՁԵՎԱՉԱՓԸ

Առցանց, շաբաթական 2 հանդիպում`

յուր. երկուշաբթի ի և հինգշաբթի, ժամը` 18:30-21:30

ՄԵԹՈԴՈԼՈԳԻԱ

PBL` 90% պրակտիկ, 10% տեսական

ՎԱՐՁԱՎՃԱՐ

27,000 ՀՀ ԴՐԱՄ/ԱՄԻՍ

ՓԱՍՏԱԹՈՒՂԹ

Դասընթացի ավարտին դիպլոմային աշխատանքի և քննության արդյունքների հիման վրա մասնակիցներին տրամադրվելու է ԴԻՊԼՈՄ

ՊՈՐՏՖՈԼԻՈ

Դասընթացի ավարտին դուք կունենաք պրակտիկ աշխատանքի ամբողջական պորտֆոլիո

ՎԱՐՁԱՎՃԱՐ

27,000 ՀՀ ԴՐԱՄ/ԱՄԻՍ

ՓԱՍՏԱԹՈՒՂԹ

Դասընթացի ավարտին դիպլոմային աշխատանքի և քննության արդյունքների հիման վրա մասնակիցներին տրամադրվելու է ԴԻՊԼՈՄ

ՊՈՐՏՖՈԼԻՈ

Դասընթացի ավարտին դուք կունենաք պրակտիկ աշխատանքի ամբողջական պորտֆոլիո

SSB ACADEMY-Ի ՄԱՍԻՆ
SSB Academy-ն առցանց համալսարան է, որը անհատներին և թիմերին առաջարկում է ձեռք բերել պահանջված մասնագիտություն կամ վերապատրաստվել վերջիններիս շրջանակում: Ակադեմիայի կրթական ծրագրերի, դրանց կազմակերպման գործընթացների և առցանց համակարգի ֆունկցիոնալ հնարավորությունների շնորհիվ դուք ձեռք կբերեք աշխատաշուկային համապատասխան պրակտիկ և մրցակցային հմտություններ և գիտելիքներ շուկայի առաջատար մասնագետների կողմից հնարավորինս արագ և միևնույն ժամանակ պրակտիկ և ֆունդամենտալ եղանակով:

Միևնույն ժամանակ SSB Academy-ին առաջարկում է կրթական նախագծեր գործարարների և թոփ մենեջերների համար, որոնք միտված են ընկերությունների և թիմերի արդյունավետ կառավարմանը, մարքեթինգի և վաճառքի արդյունքների աճին:

Մենք կրթությունը հասանելի ենք դարձնում բոլորին՝ անկախ տարիքից և աշխարհագրությունից:
ուսանողներ
2600
3
տարի աշխատանք
340
կրթական նախագծեր
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԾՐԱԳԻՐԸ
Դասընթացի ընթացքում դուք կստանանք ամբողջական հմտություններ և գիտելիքներ:
10
թեմատիկ մոդուլներ
342
ժամ օնլայն դասընթաց

ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ

  • Մարքեթինգային հետազոտությունների հիմունքներ
  • Մարքեթինգային հաղորդակցության հիմունքներ
  • Թվային մարքեթինգի հիմունքներ
  • Թվային մարքեթինգի ռազմավարությունների հիմունքներ և ընդհանուր կառուցվածք
  • Վաճառքի և սպասարկման հիմունքներ
  • Գովազդային կրեատիվների հիմունքներ

Ընդհանուր տևողությունը՝ 18 ԺԱՄ:

FACEBOOK & INSTAGRAM ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ

  • Facebook և Instagram մարքեթինգի հիմունքներ
  • Facebook ալգորիթմ
  • Instagram ալգորիթմ
  • Facebook եւ Instagram էջերի ստեղծում եւ ամբողջական կարգավորումներ
  • Facebook և Instagram ռազմավարություններ
  • Բովանդակությունը Facebook-ում
  • Business Manager-ի ներդրում եւ ամբողջական կարգավորումներ
  • Creator Studio-ի ամբողջական ուսումնասիրություն
  • Business Suite-ի ամբողջական ուսումնասիրություն
  • Facebook եւ Instagram գովազդների, թիրախավորման եւ կարգավորումների ամբողջական ուսումնասիրություն
  • Facebook եւ Instagram shop-երի ամբողջական ուսումնասիրություն
  • Հաշվետվության պատրաստում

Ընդհանուր տևողությունը՝ 72 ԺԱՄ:

FACEBOOK, INSTAGRAM, TELEGRAM ՄԵՍԻՆՋԵՐ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ

  • Messenger Marketing-ի հիմունքներ 
  • Facebook messenger marketing և chatbot
  • Instagram messenger marketing և chatbot
  • Telegram messenger marketing և chatbot
  • Messenger Marketing-ի ինտեգրում SMM-ին

Ընդհանուր տևողությունը՝ 27 ԺԱՄ:
YOUTUBE ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ
  • YouTube ալգորիթմի հիմունքներ
  • Բիզնես էջի ստեղծում և կարգավորում
  • Ռազմավարության ադապտացում
  • Բովանդակությունը YouTube-ում
  • YouTube studio-ի ամբողջական ուսումնասիրություն
  • YouTube օրգանիկ առաջխաղացման ամբողջական ուսումնասիրություն
  • YouTube գովազդներ, թիրախավորման և ամբողջական կարգավորումների ուսումնասիրություն
  • Հաշվետվության պատրաստում

Ընդհանուր տևողությունը՝ 30 ԺԱՄ
LINKEDIN ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ
  • LinkedIn ալգորիթմի հիմունքներ
  • Բիզնես էջի ստեղծում և կարգավորում 
  • Ռազմավարության ադապտացում 
  • Linkedin գովազդներ, թիրախավորման և ամբողջական կարգավորումների ուսումնասիրություն
  • Հաշվետվության պատրաստում

Ընդհանուր տևողությունը՝ 18 ԺԱՄ
INFLUENCER ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ
  • Influencer marketing-ի հիմունքներ
  • Ռազմավարության ադապտացում
  • Instagram, YouTube, TikTok Influencer marketing 
  • Համագործակցություն 
  • Հաշվետվություն

Ընդհանուր տևողությունը՝ 18 ԺԱՄ
ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅԱՆ Եւ ԳՈՎԱԶԴԱՅԻՆ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ
  • Քոնթենթ մարքեթինգի և քոփիրայթինգի հիմունքներ և հիմնական գործիքները
  • Տեքստերի հիմնական կառուցվածքները և բանաձևերը
  • Տեքստերի հիմնական ժանրներ և ֆորմատներ, դրանց կառուցման գործընթացը
  • Քոնթենթ մարքեթինգի և Քոփի րայթինգի ռազմավարություններ
  • Գաղափարի ստեղծման գործընթաց
  • Ստեղծում ենք բովանդակություն բիզնեսի յուրաքանչյուր նպատակի համար
  • Ստեղծում ենք ընկերության բլոգը սոց ցանցերում
  • Սթորիթելլինգ
  • Վիզուալ բովանդակության հիմունքներ
  • Լուսանկարչության հիմունքներ, համագործակցությունը SMM մասնագետի հետ
  • Վիդեո մարքեթինգի հիմունքներ, համագործակցությունը SMM մասնագետի հետ
  • Դիզայնի հիմունքներ, համագործակցությունը SMM մասնագետի հետ
  • Վիզուալ բովանդակության գործիքների ուսումնասիրություն՝ վիզուալի ստեղծում
  • Քոնթենթ պլանի պատրաստում
  • Բովանդակության արդյունավետության վերլուծություն
  • Հաշվետվության պատրաստում

Ընդհանուր տևողությունը՝ 96 ԺԱՄ
ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ԱՎՏՈՄԱՏԱՑՈՒՄՆԵՐ
  • Մարքեթինգային ավտոմատացման հիմունքներ
  • Միկրո Landing կայքերի պատրաստում
  • Facebook և Instagram lead generation և conversion տեսակի գովազդների ինտեգրում և տարատեսակ ավտոմատացումների կազմակերպում google sheets-ի, excel-ի, gmail-ն, mailchimp-ի, getresponse-ի, slack-ի և crm-ի միջոցով
  • Մարքեթինգի և վաճառքի ձագարի ավտոմատացում Clickfunnels-ի միջոցով
  • Հաճախորդների սպասարկման ավտոմատացում ManyChat-ի և Intercom-ի միջոցով
  • Facebook-յան բիզնես էջեր և խմբերի, Instagram-յան բիզնեսն էջերի պոստինգի ավտոմատացում
  • SMM թիմի կառավարման ավտոմատացում
  • Մարքեթինգային ավտոմատացումների ինտեգրումը SMM-ին

Ընհդանուր տևողոյուն՝ 51 ժամ
ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ
  • Մարքեթինգային նախագծերի կառավարման հիմունքներ
  • Նախագծերի կառավարման հիմունքներ

Ընդհանուր տևողությունը՝ 6 ժամ
ԿԱՐԻԵՐԱ
  • Հանդիպում HR մասնագետի հետ

Ընդհանուր տևողությունը՝ 3 ժամ
ԱՄՓՈՓԻՉ ՀԱՆԴԻՊՈՒՄ
  • Դասընթացի ամփոփիչ հանդիպում

Ընդհանուր տևողությունը՝ 3 ժամ
ՔՆՆՈՒԹՅՈՒՆ
  • Մասնակիցները հանձնում են քննություն
ԴԻՊԼՈՄՆԵՐԻ ՀԱՆՁՆՈՒՄ
  • Հանձնվում են դիպլոմները
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԾՐԱԳԻՐԸ
Դասընթացի ընթացքում դուք կստանանք ամբողջական հմտություններ և գիտելիքներ:
10
թեմատիկ մոդուլներ
342
ժամ օնլայն դասընթաց

ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ

  • Մարքեթինգային հետազոտությունների հիմունքներ 
  • Մարքեթինգային հաղորդակցության հիմունքներ 
  • Թվային մարքեթինգի հիմունքներ 
  • Թվային մարքեթինգի ռազմավարությունների հիմունքներ և ընդհանուր կառուցվածք 
  • Վաճառքի և սպասարկման հիմունքներ 
  • Գովազդային կրեատիվների հիմունքներ

Ընդհանուր տևողությունը՝ 18 ԺԱՄ:

FACEBOOK & INSTAGRAM ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ

  • Facebook և Instagram մարքեթինգի հիմունքներ
  • Facebook ալգորիթմ
  • Instagram ալգորիթմ
  • Facebook եւ Instagram էջերի ստեղծում եւ ամբողջական կարգավորումներ
  • Facebook և Instagram ռազմավարություններ
  • Բովանդակությունը Facebook-ում
  • Business Manager-ի ներդրում եւ ամբողջական կարգավորումներ
  • Creator Studio-ի ամբողջական ուսումնասիրություն
  • Business Suite-ի ամբողջական ուսումնասիրություն
  • Facebook եւ Instagram գովազդների, թիրախավորման եւ կարգավորումների ամբողջական ուսումնասիրություն
  • Facebook եւ Instagram shop-երի ամբողջական ուսումնասիրություն
  • Հաշվետվության պատրաստում

Ընդհանուր տևողությունը՝ 84 ԺԱՄ:

FACEBOOK, INSTAGRAM, TELEGRAM ՄԵՍԻՆՋԵՐ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ

  • Messenger Marketing-ի հիմունքներ 
  • Facebook messenger marketing և chatbot
  • Instagram messenger marketing և chatbot
  • Telegram messenger marketing և chatbot
  • Messenger Marketing-ի ինտեգրում SMM-ին

Ընդհանուր տևողությունը՝ 27 ԺԱՄ:
YOUTUBE ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ
  • YouTube ալգորիթմի հիմունքներ 
  • Բիզնես էջի ստեղծում և կարգավորում 
  • Ռազմավարության ադապտացում
  • Բովանդակությունը YouTube-ում
  • YouTube studio-ի ամբողջական ուսումնասիրություն
  • YouTube օրգանիկ առաջխաղացման ամբողջական ուսումնասիրություն 
  • YouTube գովազդներ, թիրախավորման և ամբողջական կարգավորումների ուսումնասիրություն
  • Հաշվետվության պատրաստում

Ընդհանուր տևողությունը՝ 24 ԺԱՄ
LINKEDIN ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ
  • LinkedIn ալգորիթմի հիմունքներ
  • Բիզնես էջի ստեղծում և կարգավորում 
  • Ռազմավարության ադապտացում 
  • Linkedin գովազդներ, թիրախավորման և ամբողջական կարգավորումների ուսումնասիրություն
  • Հաշվետվության պատրաստում

Ընդհանուր տևողությունը՝ 18 ԺԱՄ
INFLUENCER ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ
  • Influencer marketing-ի հիմունքներ
  • Ռազմավարության ադապտացում
  • Instagram, YouTube, TikTok Influencer marketing 
  • Համագործակցություն 
  • Հաշվետվություն

Ընդհանուր տևողությունը՝ 18 ԺԱՄ
ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅԱՆ Եւ ԳՈՎԱԶԴԱՅԻՆ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ
  • Քոնթենթ մարքեթինգի և քոփիրայթինգի հիմունքներ և հիմնական գործիքները
  • Տեքստերի հիմնական կառուցվածքները և բանաձևերը 
  • Տեքստերի հիմնական ժանրներ և ֆորմատներ, դրանց կառուցման գործընթացը 
  • Քոնթենթ մարքեթինգի  և Քոփի րայթինգի ռազմավարություններ
  • Գաղափարի ստեղծման գործընթաց 
  • Ստեղծում ենք բովանդակություն բիզնեսի յուրաքանչյուր նպատակի համար
  • Ստեղծում ենք ընկերության բլոգը սոց ցանցերում
  • Սթորիթելլինգ 
  • Վիզուալ բովանդակության հիմունքներ 
  • Լուսանկարչության հիմունքներ, համագործակցությունը SMM մասնագետի հետ
  • Վիդեո մարքեթինգի հիմունքներ, համագործակցությունը SMM մասնագետի հետ 
  • Դիզայնի հիմունքներ, համագործակցությունը SMM մասնագետի հետ 
  • Վիզուալ բովանդակության գործիքների ուսումնասիրություն՝ վիզուալի ստեղծում
  • Քոնթենթ պլանի պատրաստում
  • Բովանդակության արդյունավետության վերլուծություն
  • Հաշվետվության պատրաստում

Ընդհանուր տևողությունը՝ 93 ԺԱՄ
ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ԱՎՏՈՄԱՏԱՑՈՒՄՆԵՐ
  • Մարքեթինգային ավտոմատացման հիմունքներ
  • Միկրո Landing կայքերի պատրաստում
  • Facebook և Instagram lead generation և conversion տեսակի գովազդների ինտեգրում և տարատեսակ ավտոմատացումների կազմակերպում google sheets-ի, excel-ի, gmail-ն, mailchimp-ի, getresponse-ի, slack-ի և crm-ի միջոցով
  • Մարքեթինգի և վաճառքի ձագարի ավտոմատացում Clickfunnels-ի միջոցով 
  • Հաճախորդների սպասարկման ավտոմատացում ManyChat-ի և Intercom-ի միջոցով
  • Facebook-յան բիզնես էջեր և խմբերի, Instagram-յան բիզնեսն էջերի պոստինգի ավտոմատացում
  • SMM թիմի կառավարման ավտոմատացում
  • Մարքեթինգային ավտոմատացումների ինտեգրումը SMM-ին

Ընհդանուր տևողություն՝ 48 ժամ 
ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ
  • Մարքեթինգային նախագծերի կառավարման հիմունքներ
  • Նախագծերի կառավարման հիմունքներ

Ընդհանուր տևողությունը՝ 6 ժամ
ԿԱՐԻԵՐԱ
  • Հանդիպում HR մասնագետի հետ

Ընդհանուր տևողությունը՝ 3 ժամ
ԱՄՓՈՓԻՉ ՀԱՆԴԻՊՈՒՄ
  • Դասընթացի ամփոփիչ հանդիպում

Ընդհանուր տևողությունը՝ 3 ժամ
ՔՆՆՈՒԹՅՈՒՆ
  • Մասնակիցները հանձնում են քննություն
ԴԻՊԼՈՄՆԵՐԻ ՀԱՆՁՆՈՒՄ
  • Հանձնվում են դիպլոմները
ԿԱՏԱՐԵԼ ՎՃԱՐՈՒՄ
ԱՄԲՈՂՋԱԿԱՆ ՎՃԱՐՈՒՄ
ԱՄՍԱԿԱՆ ՎՃԱՐՈՒՄ