Միացե՛ք դասընթացին հիմա, քանի-որ առաջարկը սահմանափակ է:
ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ
12 դաս / 21+ ժամ
ՁԵՎԱՉԱՓԸ
Դասընթացը բաղկացած է 12 տեսաձայնագրություններից, որոնք ընդհանուր տևողությունը գերազանցում է 21 ժամը:
Տեսաձայնագրությունները կարող եք դիտել Ձեզ հարմար ժամանակ և Ձեզ հարմար վայրից:
Տեսաձայնագրությունները տրամադրվում են անժամկետ:
ՄԵԹՈԴՈԼՈԳԻԱ
PBL` 90% պրակտիկ, 10% տեսական
ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ
12 դաս / 21+ ժամ
ՁԵՎԱՉԱՓԸ
Դասընթացը բաղկացած է 12 տեսաձայնագրություններից, որոնք ընդհանուր տևողությունը գերազանցում է 21 ժամը:
Տեսաձայնագրությունները կարող եք դիտել Ձեզ հարմար ժամանակ և Ձեզ հարմար վայրից:
Տեսաձայնագրությունները տրամադրվում են անժամկետ:
ՄԵԹՈԴՈԼՈԳԻԱ
PBL` 90% պրակտիկ, 10% տեսական
ՎԱՐՁԱՎՃԱՐ
57,000 ՀՀ ԴՐԱՄ/Առանց մասնագիտական սպասարկման։
67,000 ՀՀ ԴՐԱՄ/6 ամիս մասնագիտական սպասարկմամբ։
ՓԱՍՏԱԹՈՒՂԹ
Դասընթացի ավարտին քննության արդյունքների հիման վրա մասնակիցներին տրամադրվելու է սերտիֆիկատ:
ՊՈՐՏՖՈԼԻՈ
Դասընթացի ավարտին դուք կստանաք պորտֆոլիոյի ձևավորման ուղեցույց և պորտֆոլիոյի պատրաստման ձևանմուշ, որը կօգնի Ձեզ ստեղծել սեփական պորտֆոլիոն:
ՎԱՐՁԱՎՃԱՐ
57,000 ՀՀ ԴՐԱՄ/Առանց մասնագիտական սպասարկման։
67,000 ՀՀ ԴՐԱՄ/6 ամիս մասնագիտական սպասարկմամբ։
ՓԱՍՏԱԹՈՒՂԹ
Դասընթացի ավարտին քննության արդյունքների հիման վրա մասնակիցներին տրամադրվելու է սերտիֆիկատ:
ՊՈՐՏՖՈԼԻՈ
Դասընթացի ավարտին դուք կստանաք պորտֆոլիոյի ձևավորման ուղեցույց և պորտֆոլիոյի պատրաստման ձևանմուշ, որը կօգնի Ձեզ ստեղծել սեփական պորտֆոլիոն:
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԾՐԱԳԻՐԸ
Մարքեթինգային համակարգի, դրա կառուցվածքի և գործընթացների, մարքեթինգի ուղղությունների և ոլորտների, դրանց շրջանակներում աշխատող մասնագետների և նրանց պատասխանատվության կետերի վերաբերյալ խորքային գիտելիքներ:
SMM-ի հիմնական գործիքները և նպատակները, Facebook-ի և Instagram-ի օրգանիկ և գովազդային ալգորիթմների, կառուցվածքի, հիմնական կարգավորումների, ներքին ավտոմատացումների, սեգմենտավորման և թիրախավորման, ինչպես տեքստային այնպես էլ վիզուալ բովանդակության, ռազմավարությունների խորքային ուսումնասիրություն և պրակտիկ աշխատանք:
Ռազմավարությունների ուսումնասիրությունը ներառում է մեծ ծավալի պրակտիկ հատված, ռազմավարությունների ուսումնասիրության ընթացքում մանրամասն անդրադարձ է կատարվելու հետևյալ թեմաներին՝ բրիֆի կազմում, SMART նպատակների սահմանում, արտաքային միջավայրի այդ թվում մրցակիցների մշտադիտարկում և վերլուծություն, ներքին միջավայրի այդ թվում սեփական մարքեթինգային ռեսուրսների աուդիտ, սեգմենտի և թիրախային լսարանի հետազոտություն և վերլուծություն, կրեատիվ կոնցեպտի մշակում, քոնթենթ պլանի կազմում, ռազմավարական տակտիկաների, մարքեթինգի և վաճառքի ձագարի մշակում, մարքեթինգային ալիքների ընտրություն, գործողությունների պլանի մշակում, թեսթավորում, օպտիմիզացում, բյուջետավորում, KPI-ների սահմանում, հաշվետվությունների պատրաստում։
Դասընթացի ընթացքում պրակտիկ եղանակով ուսուցանվում է թիրախավորումն ու գովազդը Facebook և Instagram սոց ցանցերում, ուսումնասիրվում է Ads Manager-ի հիմնական կառուցվածքը և մի շարք գովազդային տեսակներ, ուսումնասիրվում է Business Manager-ի հիմնական կարգավորումները և Business Suite-ը։
Հարկ ենք համարում նշել, որ առանձին շեշտ է դրվում Influencer marketing-ի, Story և Reels marketing-ի վրա:
ՍԿՍՆԱԿՆԵՐԻ
ԲԻԶՆԵՍԻ ՍԵՓԱԿԱՆԱՏԵՐԵՐԻ
ԲԻԶՆԵՍԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ
ԻՆՉՊԵ՞Ս Է ԸՆԹԱՆՈՒՄ ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ ԴՈՒՔ ԿՍՏԱՆԱՔ
ԳԻՏԵԼԻՔ, ՓՈՐՁ Եւ ՊՈՐՏՖՈԼԻՈ
12 ինտենսիվ հանդիպում, ընդհանուր՝ 21 ժամ, որի ընթացքում մասնակիցներին կփոխանցվի մասնագիտական մտածելակերպ, SMM-ի վերաբերյալ հիմքային, պրակտիկ և մրցունակ գիտելիքներ և հմտություններ։ Դասընթացը, կօգնի Ձեզ ձեռք բերել փորձ և պորտֆոլիո:
Դասընթացի ընթացքում Դուք ձեռք կբերեք գործնական կապեր այլ մասնակիցների և գործարարների հետ:
ԱՌԱՋԱՏԱՐ Եւ ԲԱՐՁՐ ՎԱՐՁԱՏՐՎՈՂ ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ
Մասնակցելով դասընթացին, կատարելով պրակտիկ աշխատանքները և տնային հանձնարարությունները՝ Դուք կարող եք դառնալ մրցունակ և բարձր վարձատրվող մասնագետ, կամ իրականացնել արդյունավետ վաճառքներ Ձեր բիզնեսի համար:
ԳԻՏԵԼԻՔ, ՓՈՐՁ Եւ ՊՈՐՏՖՈԼԻՈ
12 ինտենսիվ հանդիպում, ընդհանուր՝ 21+ ժամ, որի ընթացքում մասնակիցներին կփոխանցվի մասնագիտական մտածելակերպ, SMM-ի վերաբերյալ հիմքային, պրակտիկ և մրցունակ գիտելիքներ և հմտություններ։ Դասընթացը, կօգնի Ձեզ ձեռք բերել փորձ և պորտֆոլիո:
Դասընթացի ընթացքում Դուք ձեռք կբերեք գործնական կապեր այլ մասնակիցների և գործարարների հետ:
ԱՌԱՋԱՏԱՐ Եւ ԲԱՐՁՐ ՎԱՐՁԱՏՐՎՈՂ ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ
Մասնակցելով դասընթանցերին, կատարելով պրակտիկ աշխատանքները և տնային հանձնարարությունները՝ Դուք կարող եք դառնալ մրցունակ և բարձր վարձատրվող մասնագետ, կամ իրականացնել արդյունավետ վաճառքներ Ձեր բիզնեսի համար:
Ես չունեմ որևէ փորձ SMM-ում, ինձ մոտ կստացվի՞
Արդյո՞ք դասընթացի գրաֆիկը կարող եմ հարմարեցնել աշխատանքիս հետ
Շաբաթական քանի՞ ժամ միջինում պետք է տրամադրեմ դասընթացը ամբողությամբ յուրացնելու համար
Դասընթացի ընթացքում կկարողանա՞մ շփվել դասընթացի փորձագետների հետ
Ինչպե՞ս է կատարվում վարձի վճարումը
Ես չունեմ որևէ փորձ SMM-ում, ինձ մոտ կստացվի՞
Արդյո՞ք դասընթացի գրաֆիկը կարող եմ հարմարեցնել աշխատանքիս հետ
Շաբաթական քանի՞ ժամ միջինում պետք է տրամադրեմ դասընթացը ամբողությամբ յուրացնելու համար
Դասընթացի ընթացքում կկարողանա՞մ շփվել դասընթացի փորձագետների հետ
Ինչպե՞ս է կատարվում վարձի վճարումը