TELEGRAM MARKETING.
ՍՏԵՂԾԻ՛Ր ՔՈ ԲԻԶՆԵՍԸ TELEGRAM-ՈՒՄ
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ՄԵԿՆԱՐԿ՝ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 28
ԻՆՉՊԵ՞Ս 0-ԻՑ ՍՏԵՂԾԵԼ Եւ ԶԱՐԳԱՑՆԵԼ TELEGRAM ԱԼԻՔ Եւ ՍԿՍԵԼ ԱՇԽUՏԵԼ ԳՈՒՄUՐ ԱՅԴ ԱԼԻՔԻ ՄԻՋՈՑՈՎ
TELEGRAM-ՈՒՄ 2.000.000 ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԼՍԱՐԱՆ ՈՒՆԵՑՈՂ ԹԻՄԻ ԿՈՂՄԻՑ
TELEGRAM MARKETING.
ՍՏԵՂԾԻ՛Ր ՔՈ ԲԻԶՆԵՍԸ TELEGRAM-ՈՒՄ
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ՄԵԿՆԱՐԿ՝ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 28
ԻՆՉՊԵ՞Ս 0-ԻՑ ՍՏԵՂԾԵԼ Եւ ԶԱՐԳԱՑՆԵԼ TELEGRAM ԱԼԻՔ Եւ ՍԿՍԵԼ ԱՇԽUՏԵԼ ԳՈՒՄUՐ ԱՅԴ ԱԼԻՔԻ ՄԻՋՈՑՈՎ
TELEGRAM-ՈՒՄ 2.000.000 ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԼՍԱՐԱՆ ՈՒՆԵՑՈՂ ԹԻՄԻ ԿՈՂՄԻՑ
ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ ՁԵԶ ՀԱՄԱՐ Է, ԵԹԵ ԴՈՒՔ
  • ԱՇԽԱՏՈՒՄ ԵՔ ԿԱՄ ՓՆՏՐՈՒՄ ԵՔ ԱՇԽԱՏԱՆՔ ԱԶԱՏ ԳՐԱՖԻԿՈՎ
    Ցանկանու՞մ եք նոր մասնագիտություն սովորել և աշխшտել օնլայն՝ տնից, հեռահար, ֆրիլանս:
  • ԳՈՐԾԱՐԱՐ ԵՔ ԿԱՄ ՑԱՆԿԱՆՈՒՄ ԵՆՔ ՀԻՄՆԵԼ ԲԻԶՆԵՍ
    Ցանկանո՞ւմ եք սկսել զարգացնել ձեր բիզնեսը, փնտրո՞ւմ եք նոր մարքեթինգային և գովազդային ուղիներ կամ ցանկանո՞ւմ եք հիմնել Ձեր հերթական օնլայն բիզնեսը:
  • ԲԼՈԳԵՐ ԵՔ, ԿԱՄ ՑԱՆԿԱՆՈՒՄ ԵՔ ԴԱՌՆԱԼ ԲԼՈԳԵՐ
    Որպես բլոգեր ցանկանո՞ւմ եք արագ և արդյունավետ եղանակով ձեռք բերել նոր աուդիտորիա և шշխшտել գումшր դրա հիման վրա:
  • ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ Եւ ՎԱՃԱՌՔԻ ՄԱՍՆԱԳԵՏ ԵՔ
    Որպես մարքեթինգի և վաճառքի մասնագետ փնտրո՞ւմ եք մարքեթինգի և վաճառքի նոր աղբյուր, ցանկանո՞ւմ եք սկսել արագ եղանակով шշխшտել գումшր:
ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ ՁԵԶ ՀԱՄԱՐ Է, ԵԹԵ ԴՈՒՔ
  • ԱՇԽԱՏՈՒՄ ԵՔ ԿԱՄ ՓՆՏՐՈՒՄ ԵՔ ԱՇԽԱՏԱՆՔ ԱԶԱՏ ԳՐԱՖԻԿՈՎ
    Ցանկանու՞մ եք նոր մասնագիտություն սովորել և шշխшտել օնլայն՝ տնից, հեռահար, ֆրիլանս:
  • ԳՈՐԾԱՐԱՐ ԵՔ ԿԱՄ ՑԱՆԿԱՆՈՒՄ ԵՆՔ ՀԻՄՆԵԼ ԲԻԶՆԵՍ
    Ցանկանո՞ւմ եք սկսել զարգացնել ձեր բիզնեսը, փնտրո՞ւմ եք նոր մարքեթինգային և գովազդային ուղիներ կամ ցանկանո՞ւմ եք հիմնել Ձեր հերթական օնլայն բիզնեսը:
  • ԲԼՈԳԵՐ ԵՔ, ԿԱՄ ՑԱՆԿԱՆՈՒՄ ԵՔ ԴԱՌՆԱԼ ԲԼՈԳԵՐ
    Որպես բլոգեր ցանկանո՞ւմ եք արագ և արդյունավետ եղանակով ձեռք բերել նոր աուդիտորիա և шշխшտել գումшր դրա հիման վրա:
  • ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ Եւ ՎԱՃԱՌՔԻ ՄԱՍՆԱԳԵՏ ԵՔ
    Որպես մարքեթինգի և վաճառքի մասնագետ փնտրո՞ւմ եք մարքեթինգի և վաճառքի նոր աղբյուր, ցանկանո՞ւմ եք սկսել արագ եղանակով шշխшտել գումшր:
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻՆ ՀԵՏՈ, ԴՈՒՔ՝
❤️
Դուք կարող եք ստեղծել ձեր սեփական Telegram ալիքը և բոտը, պատրաստել և ավտոմատ եղանակով տեղադրել օգտակար բովանդակություն ձեր բաժանորդների համար:
Ձեր Telegram ալիքի համար կկարողանաք ընտրել այնպիսի թեմաներ, որոնցվող կկարողանաք հեշտ և արագ եղանակով աճել և шշխшտել գումшր: Կտիրապետե՛ք Telegram վիճակագրությանը:
Դուք կարող եք ստեղծել բոտեր՝ Telegram գործընթացները ավտոմատացնելու և հեշտացնելու համար:
Կարող եք գովազդել ինքներդ ձեր Telegram-յան ալիքը, ձեռք բերել ակտիվ բաժանորդներ և իհարկե՝ шշխшտել գումшր Ձեր ալիքի միջոցով:
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԾՐԱԳԻՐ
  • 1

    ԴԱՍ 1․ TELEGRAM-Ը ՈՐՊԵՍ ՀԱՐԹԱԿ

    1. Տարբերությունները Telegram-ի և սոցիալական ցանցերի միջև
    2. Telegram-ի հիմնական տեխնիկական կառուցվածքը և աշխատանքի սկզբունքները
    3. Telegram-ի 5 հիմնական առավելությունները
    4. Telegram-ը որպես համայնք (մարդկանց համայնք), և դրա սկզբունքները
    5. Telegram-ը որպես Messenger հարթակ
    6. Telegram-ը որպես մարքեթինգի և վաճառքի հարթակ
    7. Telegram-ով գումшր шշխшտելու տարբերակները
    8. Telegram-ը բիզնեսի համար
  • 2

    ԴԱՍ 2․ TELEGRAM ԱԼԻՔՆԵՐ, ԽՄԲԵՐ, ՉԱՏԵՐ ԵՒ ԲՈՏԵՐ, ԴՐԱՆՑ ՏԱՐԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆԸ, ԴԵՐԸ, ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՀԻՄՆԱԿԱՆ Եւ ԽՈՐՔԱՅԻՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ

    1. Ինչո՞ւ ստեղծել Telegram-յան ալիք, ինչպե՞ս կարող եք шշխшտել ալիքով
    2. Ինչո՞ւ ստեղծել Telegram-յան խումբ, ինչպե՞ս կարող եք шշխшտել խմբով
    3. Ինչո՞ւ ստեղծել Telegram-յան չատ, ինչպե՞ս կարող եք шշխшտել չատով
    4. Ինչո՞ւ ստեղծել Telegram-յան բոտ, ինչպե՞ս կարող եք шշխшտել բոտով
    5. Telegram Priemium, ի՞նչ է սա, ի՞նչ հիմնական առավելություններ ունի և ինչպես ակտիացվնել այս ֆունկցիան
    6. Ինչպե՞ս ստեղծել Telegram-յան ալիք, հիմնական և խորքային կարգավորումներ
    7. Ինչպե՞ս ստեղծել Telegram-յան խումբ, հիմնական և խորքային կարգավորումներ
    8. Ինչպե՞ս ստեղծել Telegram-յան չատ, հիմնական և խորքային կարգավորումներ
    9. Ինչպե՞ս ստեղծել Telegram-յան բոտ, հիմնական և խորքային կարգավորումներ
  • 3

    ԴԱՍ 3․ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ Եւ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ/ԹԵՍԹԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ Եւ ՀԻՊՈԹԵԶՆԵՐԻ ԿԱՌՈՒՑՈՒՄ

    1. Մրցակիցների բացահայտում
    2. Մրցակիցների հետազոտություն և վերլուծություն
    3. Մրցակիցների ուժեղ կողմերի բացահայտում
    4. Մրցակիցների թույլ կողմերի բացահայտում
    5. Մրցակիցների գովազդային ուղիների բացահայտում
    6. Մրցակիցների գովազդի պատվերի գրանցման ուղիների բացահայտում
    7. Մրցակիցների բովանդակության վերլուծություն
    8. Մրցակիցների հետազոտության և վերլուծության հիման վրա հիպոթեզների կառուցում
    9. Մրցակիցների ձագարի բացահայտում
    10. Մրցակիցների ձագարների ուժեղ կողմերի բացահայտում
    11. Մրցակիցների ձագարների թույլ կողմերի բացահայտում
    12. Վերոնշյալի հիման վրա մրցակիցների գործունեության կատարալագործում և ներդրում սեփական գործընթացներում (այդ թվում բովանդակություն, ձագարներ, գովազդային ուղիներ)
    13. Ընդհանուր շուկայի հետազոտություն և վերլուծություն
    14. Պոտենցիալ գործընկերների բացահայտում, կարիքների հետազոտություն և վերլուծություն
    15. Թրենդների բացահայտում
    16. Աշխատող բոտերի բացահայտում
    17. Վերոնշյալի կատերալագորոծում և ներդրում սեփական գործընթացներում
    18. Սեփական գործընթացների թեսթավորում, հիպոթեզների կառուցում և կատերալագործում
  • 4

    ԴԱՍ 4․ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅԱՆ ՍՏԵՂԾՈՒՄ

    1. Թեմատիկ և արդյունավետ բովանդակության բացահայտում և կատերալագործում
    2. Ժամերի ընտրություն
    3. Աուդիտորիայի հետ հաղորդակցվելու լեզուն և ոճը
    4. Բովանդակության ձևավորում և կապակցում
    5. Ունիկալ բովանդակության ստեղծում
    6. Տեքստային բովանդակության ստեղծում արհեստական ինտելեկտի գործիքների միջոցով
    7. Վիզուալ բովանդակության ստեղծում Canva-ի միջոցով
    8. Բովանդակության աղբյուրներ
    9. Ինտերակտիվ բովանդակության ստեղծում
    10. Զրույցի վարում (մեկնաբանություններ գրառումների վերաբերյալ)
    11. Վատ և լավ գրառումների տիպիկ օրինակներ
  • 5

    ԴԱՍ 5. ԱՌԱՋԽԱՂԱՑՈՒՄ Եւ ԳՈՎԱԶԴՆԵՐ

    1. Telegram-ի առաջխաղացման նպատակները
    2. Ձագարների մշտակում
    3. Ռազմավարության մշակում
    4. Բյուջետավարում
    5. Պլանավորում
    6. Անվճար խթանման մեթոդներ
    7. Վճարովի խթանման մեթոդներ
    8. Ներքին առաջխաղացում (Telegram գովազդներ և համագործակցություն այլ ալիքների հետ)
    9. Արտաքին առաջխաղացում (Facebook & Instagram գովազդներ), TikTok առաջխաղացում
    10. Պրակտիկ քայլերով գովազդային տեքստերի պատրաստում
    11. Պրակտիկ քայլերով գովազդային վիզուալների պատրաստում
    12. Պրակտիկ քայլերով գովազդների տեղադրում Telegram ալիքների միջոցով
    13. Պրակտիկ քայլերով գովազդների տեղադրում Facebook-ում
    14. Պրակտիկ քայլերով գովազդների տեղադրում Instagram-ում
    15. Պրակտիկ քայելորվ մարքեթինգային գործընթացների կազմակերպում TikTok-ում
  • 6

    ԴԱՍ 6․ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ

    1. Վերլուծական հիմնական գործընթացներ և կանոններ
    2. Telegram-ի ներքին վիճակագրություն և վերլուծություն
    3. Facebook-ի գովազդների վիճակագրություն և վերլուծություն
    4. Instagram-ի գովազդների վիճակագրություն և վերլուծություն
    5. TikTok-ի վիճակագրություն և վերլուծություն
    6. Արտաքին ծառայություններ վիճակագրության և վերլուծություն
    7. Բաժանորդներ, դիտումներ, ERR, IC, CTR
    8. Վիճակագրական և վերլուծական մաթեմատիկական մոդել
    9. Կեղծ հաշիվների բացահայտում
    10. Բովանդակության արդյունավետության վիճակագրություն և վերլուծություն
    11. Ձագարների արդյունավետության վիճակագրություն և վերլուծություն
    12. Վերոնշյալ տվայլների հիման վրա կատերալագործում և վերաներդրում
    13. Telegram Unit Economics
  • 7

    ԴԱՍ 7․ ՁԵՐ ԿՈՂՄԻՑ ՍՏԵՂԾՎԱԾ ԱԼԻՔԻ ՄԻՋՈՑՈՎ ԲԻԶՆԵՍԻ ԳՈՐԾԱՐԿՈՒՄ Եւ ԳՈՒՄUՐԻ ԳԵՆԵՐԱՑՈՒՄ

    1. Telegram-ով գումшր шշխшտելու հիմնական մեթոդները (5 մեթոդ)
    2. Ինչպե՞ս վաճառել գովազդ Telegram-ում
    3. Ինչպե՞ս սահմանել գին Ձեր Telegram գովազդի համար
    4. Ինչպե՞ս ստանալ փոխանցումը Ձեր կողմից վաճառված գովազդի համար
    5. Ձեզ մոտ գովազդ պատվիրող գործընկերներ ներգրավելու համար նախատեսված կայքեր և այդ կայքերում գովազդներ
    6. Ինչպե՞ս մշակել հատուկ առաջարկներ և ակցիաներ Ձեր գործող կամ պոտենցիալ գործընկերների համար
    7. Ինչպե՞ս ստեղծել, զարգացնել և առաջմղել Ձեր պրոդուկտը Telegram-ում
    8. Որպես Telegram-ի մասնագետ ինչպե՞ս գտնել ֆրիլանս (տնից, ազատ գրաֆիկով, հեռավար) աշխատանք կամ մատուցել ծառայություններ
    9. Ինչպե՞ս ունենալ լոյալ գործընկերներ
    10. Ինչպե՞ս շփվել առկա կամ պոտենցիալ գործընկերների հետ
    11. Խորհուրդներ և ռազմավարություններ Ձեր եկամուտը մեծացնելու համար
    12. Բոլոր կետերում սահմանված բոլոր գործընթացների ամփոփում և պրակտիկ փոխկապակցում՝ գումшրի գեներացման մեկնարկ
ՆԱԽԱԳՐԱՆՑՎԵ՛Ք ԴԱՍԸՆԹԱՑԻՆ ՀԻՄԱ
Ի՞ՆՉ ԿՍՏԱՆԱՔ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻՆ
10 ԴԱՍ
Դասընթացի ընդհանուր տևողությունը 10 դաս է, ընդհանուր մոտ 14 ժամ:
ՊՐԱԿՏԻԿ ԴԱՍԸՆԹԱՑ
Դասընթացները պրակտիկ են, դասընթացի ընթացքում յուրաքանչյուր կետ դուք կիրառելու եք պրակտիկ:
ՓԱԿ ՉԱՏ
Դուք կմիանաք խմբակային չատին՝ ծանոթությունների, անհատական քննարկումների և փոխադարձ աջակցության համար:
ՎԻԴԵՈ ԴԱՍԵՐ
Դասընթացը կստանաք պատրաստի տեսաձայնագրություններով և այլ նյութերով։
ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ
6 ամիս շարունակ մեր կողմից կստանաք մասնագիտական սպասարկում:
ԲՈՆՈՒՍՆԵՐ
Դասընթացի ավարտին կստանաք բոնուս նյութեր, ուղեցույցներ և օգտակար հղումներ:
ԳԼԽԱՎՈՐ ԹՐԵՅՆԵՐ
ՏԱՐՈՆ ՊԱՊԻԿՅԱՆ
SSB ACADEMY
ԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՆԱԴԻՐ

Տարոն Պապիկյանը արդեն 5 տարի է անցկացնում է թվային մարքեթինգի տարբեր դասընթացներ: Նրա կողմից անցկացվող դասընթացներից առավել հայտնի են SMM ZERO, SMM PRO և DIGITAL MARKETING ԲԱԿԱԼԱՎՐ դասընթացները: Նրա դասընթացները անցել է ավելի քան 7000 ուսանող, իսկ նրա հիմնադրած ակադեմիայում կրթություն ստացել է ավելի քան 10000 ուսանող:

Դասընթացը ամբողջովին մշակված է Տարոնի կողմից և անցկացվում է ինչպես Տարոնի այնպես էլ իր թիմի անդամների կողմից:
ՀԱՃԱԽ ՏՐՎՈՂ ՀԱՐՑԵՐ
ՎԱՐՁԱՎՃԱՐԸ
ԱԶԱՏ ՏԵՂԵՐ: 11
ՏՎՅԱԼ ՓԱԹԵԹԸ ՆԵՐԱՌՈՒՄ Է ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ
ՆԱԽԱԳՐԱՆՑՎԵ՛Ք ԴԱՍԸՆԹԱՑԻՆ, ՍՏԱՑԵ՛Ք ԱՆՎՃԱՐ ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ
30.000 ՀՀ ԴՐԱՄ ԻՋԵՑՎԱԾ ԳԻՆ
67000
ՀՀ ԴՐԱՄ
97000
ՀՀ ԴՐԱՄ
ՀԱՃԱԽ ՏՐՎՈՂ ՀԱՐՑԵՐ
ՎԱՐՁԱՎՃԱՐԸ
ԱԶԱՏ ՏԵՂԵՐ: 11
ՏՎՅԱԼ ՓԱԹԵԹԸ ՆԵՐԱՌՈՒՄ Է ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ
30.000 ՀՀ ԴՐԱՄ ԻՋԵՑՎԱԾ ԳԻՆ
67000
ՀՀ ԴՐԱՄ
97000
ՀՀ ԴՐԱՄ
ՆԱԽԱԳՐԱՆՑՎԵ՛Ք ԴԱՍԸՆԹԱՑԻՆ, ՍՏԱՑԵ՛Ք ԱՆՎՃԱՐ ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ
ԿԱՊ
  • ՀԱՍՑԵ՝ ք․ Երևան, Ազատության պողոտա, 27 շենք, Երազ բիզնես կենտրոն 8-րդ հարկ, 803 սենյակ
  • ՀԵՌ․ ՀԱՄԱՐ՝ +374 15 777 111
  • +374 95 11 62 11 (Whatsapp, Viber, Telegram)
  • ԷԼ․ ՀԱՍՑԵ՝ support@ssbacademy.am

ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՕՐԵՐ՝

խորհրդատվական բաժին՝ երկ-ուրբաթ 9։30-18։30, շբթ․՝ 10:30-14:30
սպասարկման բաժին՝ երկ-ուրբաթ 10։00-17։30, շբթ․՝ 10:30-14:30

չենք աշխատում տոն և հիշատակի օրերին, կամ ՀՀ կառավարության կողմից սահմանված հատուկ դեպքերում: