Գույների հոգեբանությունը մարքեթինգում:Ի՞նչ է դա։Գույների հոգեբանության ուսումնասիրությունը ցույց է տալիս, թե ինչպես են գույներն ազդում մեր ենթագիտակցության, ընկալումների և վարքի վրա: Մարքեթինգում այս ուսումնասիրությունը օգնում է պարզել, թե որ գույներն են առավել տպավորվում սպառողների մոտ և ինչպես են դրանք ազդում նրանց գնման որոշումների վրա: Այս նրբությունները մեզ թույլ են տալիս արդյունավետ որոշումներ կայացնել մարքեթինգային ռազմավարություններում։
Ինչու՞ է գույնի հոգեբանությունը կարևորԳույնի հոգեբանությանը տիրապետելը քոնթենթ մարքեթինգում կարևոր և շատ հաճախ պարտադիր պայման է: Գույնն այն է, ինչը ստիպում է Ձեր լսարանին այդ թվում ներկա և պոտենցիալ սպառողին տեսնել և զգալ այն, ինչ Դուք եք ցանկանում, և ի վերջո, այն հանդիսանում է գործողության կատարման ազդակ ենթագիտակցական մակարդակով։ Ձեր կողմից կատարված գունային ընտրությունները մեծապես ազդում են Ձեր կայքի կամ այլ թվային հարթակի օգտագործման և տված քոնթենթի ընթերցանության վրա, ինչպես նաև այն ընկալման վրա, որը ունենում են սպառողները Ձեր ապրանքանիշի և պրոդուկտի վերաբերյալ:
Ձեր կողմից կատարված գունային ընտրությունները մեծապես ազդում են Ձեր կայքի կամ այլ թվային հարթակի օգտագործման և տված քոնթենթի ընթերցանության վրա, գույների ճիշտ ընտրությունը կարող է ավելացնել օգտատերերի և Ձեր բովանդակության միջև փոխազդեցությունը, խթանել վաճառքներն ու բարելավել քոնթենթի տեսանելիությունը: Իսկ սխալ ընտրության դեպքում որքան էլ հետաքրքիր բովանադակություն լինի, քոնթենթ սպառողի փոխազդեցությունը կնվազի։
Ըստ միջազգային հեղինակավոր վիճակագրական ընկերություններ հրապարակումների՝
- Սպառողները ենթագիտակցորեն ընկալում են Ձեր քոնթենթը 3-90 վայրկյանում, և այդ մարդկանց մոտ 90%-ը առաջնային ֆիքսվում է միայն գույնի վրա:
- Սպառողների 93% -ը գնումը կատարելիս առաջնահերթությունը տալիս տեսողական գործոնին
Գույնի հիմնական տեսություն (հիմնական տերմինաբանություն)Եկեք սկսենք գույների հոգեբանության հիմնական տեսությունից:
Ահա այն հիմնական հասկացություններն ու տերմինաբանությունը, որոնց հետ պետք է ծանոթ լինեք․