1. Մի՛ բարդացրեք
Փոքր բիզնեսի ամենամեծ սխալներից մեկն այն է, որ չեն դիմում պրոֆեսիոնալ դիզայների և իրենց կոնտենտ մարքեթինգում չափազանց շատ գույներ են օգտագործում։ Ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ մարդկանց մեծամասնությունը նախընտրում է ընդամենը 2-3 գույների պարզ գունային համադրությունները, այնպես որ մի բարդացրեք գույների ընտրությունը:
Հիշե՛ք, որ սպառողները նախընտրում են պարզ և հասանելի բովանդակություն՝ իր բոլոր դրսևորումներով։
2. Փորձե՛ք Ձեր լավագույն գույները.
Այն, թե ինչպես են մարդիկ իրենց պահում, երբ տեսնում են այս կամ այն գույնը, ուղղակիորեն ազդում է բրենդի փոխազդեցության վրա: Կսեղմե՞ն Ձեր CTA-ի կոճակը: Կընթերցե՞ն առաջարկը: Արդյո՞ք կնկատեն Ձեր էլ. Փոստի նամակը:
Ըստ գույների հետազոտությունների՝ մարդիկ բովանդակության մասին դատողություն են անում 90 վայրկյանում կամ ավելի քիչ: Եվ այդ կարճ ժամանակահատվածում այդ դատողության մինչև 90% -ը ազդում է իրենց տեսած գույների վրա: Փաստորեն, գույնը 80%-ով ավելացնում բրենդի ճանաչելիությունը։ Կարևոր է զգույշ ընտրել բրենդի գույնը և հավատարիմ մնալ դրան:
Ինչ վերաբերում է CTA-ին, կան գույներ, որոնք հիանալի են աշխատում, բայց այնուամենայնիվ պետք է համապատասխանեցնենք Ձեր բրենդինգին։
Նարնջի և կապույտի գույների համադրությունը հզոր է: Գույնի կուրության առումով այն բավականին անվտանգ է, և դրական է ընկալվում օգտատերերի կողմից։
Բայց բավարա՞ր է արդյոք միայն հիանալի համադրությունը:
Օրինակ Ֆեյսբուքում, նարնջագույն ֆոներով նյութերը բարձրացնում են քլիքների տոկոսը՝ կապույտի համեմատ։ Քանի որ ֆեյսբուքը ինքնին կապույտ է, կապույտ ֆոնը կուրացնում է, նվազեցնում փոստի տեսանելիությունը։ Արդյունքը կարող է տարբեր լինել այլ սոցիալական ցանցերում։
Այն, ինչ աշխատում էր Facebook- ում, կարող է չաշխատել Twitter- ում:
Անհրաժեշտ է թեստեր անցկացնել։
3. Հաշվի՛ առեք մշակութային տարբերությունները
Եթե աշխատում եք միջազգային շուկայում, համոզվեք, որ տեղյակ եք Ձեր հաճախորդների մշակութային առանձնահատկություններին, գույների խորհրդանիշներին։
Օրինակ՝ Չինաստանում կարմիրը խորհրդանշում է հաջողություն և բարգավաճում, մինչդեռ Իռլանդիայում հաջողությունը կապվում է կանաչի, ոսկեգույնի հետ։
Քաղաքականությունը իր ազդեցությունն ունի հասարակության ընկալումներում, նույնիսկ եթե տվյալ երկրները նույն մշակույթի կրողն են։
Օրինակ, ԱՄՆ-ը և Մեծ Բրիտանիան: Արտաքնապես՝ երկու (համեմատաբար) նման մշակույթներ ունեցող երկու երկրներ՝ երկուսն էլ արևմտյան, հարուստ, առաջին կարգի երկրներ, որտեղ գերակշռում են անգլախոս բնակիչները:
Այնուամենայնիվ, ԱՄՆ- ում կարմիրը աջակողմյան հանրապետական կուսակցության գույնն է, իսկ կապույտը՝ ձախակողմյան ժողովրդավարական կուսակցության գույնը: Մեծ Բրիտանիայում հակառակն է։
Նման նրբություններին տիրեպետելը կօգնի գրագետ մարքեթինգային արշավներ կազմել։
4. Խուսափե՛ք գույնի կուրության
Հայտնի է, որ մարդկանց զգալի հատվածը՝ հիմնականում արական սեռի ներկայացուցիչները, դժվարությամբ են տարբերակում գույները, ունեն, այսպես ասած, գունային կուրություն: Որպեսզի համոզվեք, որ Ձեր բովանդակությունը հասանելի է բոլորին, համոզվեք, որ կոնտենտում կա գունային բարձր հակադրություն։
5. Փորձարկե՛ք գույների տարբեր համադրություններ
Լավագույն միջոցը `պարզելու, թե արդյո՞ք գունային որոշակի ընտրություններ գործում են, պառակտված փորձարկումն է: Պառակտման փորձարկումը ներառում է ձեր բովանդակության երկու տարբեր տարբերակների փորձարկում, որում բոլոր տարրերը նույնն են, բացառությամբ գույնի, և չափել հիմնական չափորոշիչները ՝ տեսնելու համար, թե որ գույնն է ավելի լավ: