Կայքը օգտագործում է cookie ֆայլեր՝ կայքի օգտագործումը բարելավելու նպատակով:
ԼԱՎ
Ի՞նչ է անձնական բրենդինգը
Ամեն անգամ միջազգային որևէ խոշոր ընկերության անուն լսելիս ավտոմատ սկսում ենք պատկերացնել տվյալ ընկերության լոգոն, գովազդային հոլովակներն ու պաստառները։ Դա հենց բրենդինգն է՝ հասարակության մեջ ընկերության մասին ձևավորված կարծիքը:

Բրենդինգը դա ընկերության ինքնությունն է:

Ուժեղ բրենդը կառուցվում է մարքեթոլոգների ջանքերով` հիմնված բիզնեսի պատմության և հաճախորդների խնդիրները լուծելու ունակության վրա:

Անձնական բրենդը ավելի շատ պատմություն է անհատ ձեռներեցների, մասնագետների և փոքր բիզնեսի մասին, քան շուկայի հսկաների մասին: Հնարավոր է՝ հիմա Ձեզ անգամ հարևան քաղաքում կամ տարածքում չեն ճանաչում, բայց եթե ունենաք ուժեղ անձնական բրենդ, Ձեզ կհիշեն, Ձեզ խորհուրդ կտան ընտանիքի անդամներին և ընկերներին, կվերադառնան գնումներ կատարելու, Ձեր մասին հրապարակումներ կկատարեն իրենց սոցիալական ցանցերում։

Անձնական բրենդը ոչ միայն հայտնի անուն է, հագուստի ոճ կամ սոցցանցերում հետևորդների X քանակ: Առաջին հերթին դա այն զգացմունքներն ու հույզերն են, որոնք Դուք առաջացնում եք մարդկանց մեջ:

Անհատական բրենդինգի ամենահայտնի սահմանումը տվել է Amazon-ի հիմնադիր Ջեֆ Բեզոսը․

«Անձնական բրենդն այն է, ինչ մարդիկ խոսում են քո մասին, երբ դու սենյակում չես»:

Լավ նորությունն այն է, որ Դուք կարող եք ազդել այդ խոսակցությունների վրա, եթե հստակ գիտեք, թե ինչ եք Ձեզնից ներկայացնում և ինչպես կարող եք դա օգտագործել:

Ինչի՞ վրա է հիմնված բրենդինգը

Յուրաքանչյուր անձնական բրենդ հիմնված երեք կետի վրա`
պրոֆեսիոնալիզմ, ժողովրդականություն և հեղինակություն:

Առաջինը գալիս է փորձով և կախված է միայն Ձեր զարգացման մեջ Ձեր անձնական ներդրումից: Բայց ժողովրդականությունն ու հեղինակությունը արտաքին ռեսուրսներ են, որոնք կարելի է ձեռք բերել, եթե մշակեք բարձրորակ ռազմավարություն անձնական բրենդի խթանման համար և հետևեք դրան:

Անհատական բրենդը հենց այնպես չի հայտնվում․ այն ներդրումների կարիք ունի՝ շրջապատող մարդկանց Ձեր գիտելիքներով, գաղափարներով և ոգեշնչումներով կիսելու ցանկության տեսքով: Կարող եք մեկ ոլորտ ընտրել և մասնագիտանալ այնտեղ։

Հանրաճանաչությունը գալիս է այն ժամանակ, երբ Դուք արդեն ինչ-որ բանի հասել եք, և Ձեր անունը կապվում է Ձեր գործունեության հետ: Այդ դեպքում մարդը կարիք չունի Ձեզ անձամբ ճանաչելու, որպեսզի ինչ-որ մեկին առաջարկի Ձեր ծառայությունները:

Հեղինակությունը դժվար է ձեռք բերել, բայց և հեշտ է կորցնել: Չի կարելի մեկ գիշերվա ընթացքում ստիպել մարդկանց մոռանալ Ձեր բաց թողումներն ու կոպիտ սխալները: Եթե մտադիր չեք ցնցել հասարակությանը, ապա հեղինակությունն առաջին բանն է, որի մասին պետք է հոգ տանել:

Անձնական բրենդինգի առավելություններն ու թերությունները

Անձնական բրենդը հաճախորդներին գրավելու և պահելու շատ պարզ միջոց է թվում, բայց ինչպես ցանկացած մարքեթինգային գործիք, այն ունի իր առավելություններն ու թերությունները:

Առավելությունները․

  • Բարձրացնում է մրցունակությունը:
  • Բարձրացնում է տեղեկացվածությունը:
  • Թույլ է տալիս բարձրացնել Ձեր հավատարիմ հաճախորդների բազան:
  • Ապահովում է անվճար գովազդ գոհ հաճախորդների միջոցով:
  • Օգնում է տեսնել զարգացման ամենահաջող վեկտորը:

Թերությունները․

  • Այն Ձեզ տանում է դեպի մեդիա տարածք, որտեղ կարող եք բախվել քննադատության և բացասական հսկայական ալիքի:
  • Չպահանջված պրոդուկտի կամ ծառայության շուրջ կառուցված բրենդը վատնում է շատ ռեսուրսներ:
  • Անձնական բրենդ կառուցելու համար հարկավոր է հասկանալ մարքեթինգից և ստեղծել գրավիչ կոնտենտ: Ոչ բոլորը ունեն այդ փորձն ու գիտելիքը։

Ինչպե՞ս ստեղծել անձնական բրենդ

Անձնական բրենդինգը պարզ բան է թվում։ Բայց երբ սկսեք գործի անցնել, կտեսնեք, որ այն բաղկացած է շատ տարբեր ոլորտներից, որոնք պահանջում են տարբեր մոտեցումներ և տարբեր հմտություններ:
1
Ստեղծե՛ք անձնական բլոգ կամ կայք
Ձեր բլոգը կամ կայքը պետք է լինի մաքսիմալ պարզ և հեշտ կիրառելի։
Մուտք գործած այցելուները պետք է անմիջապես հասկանան, թե ինչ է իրենից ներկայացնում կայքը, ինչ կարող են գտնել այնտեղ, ինչպես կարող են կապ հաստատել Ձեզ հետ:
Տեսանելիության բարձրացման համար կայքում օգտագործե՛ք Ձեր բրենդի գույներն ու լոգոն:
2
Բացե՛ք օգտահաշիվ սոցիալական ցանցերում
Ստեղծե՛ք օգտահաշիվներ խոշոր սոցիալական ցանցերում ՝ Instagram, Facebook, Tik Tok, Vkontakte: Կազմե՛ք կոնտենտ պլան, ճշգրի՛տ մտածեք, թե ինչի մասին եք խոսելու, ինչ գրառումներ եք անելու։ Ծանոթացե՛ք տվյալ սոցցանցի օրգանիկ և գովազդային ալգորիթմին։
Նյութեր տեղադրելիս փորձեք պահել Ձեր ոճը՝ օգտագործելով բրենդի գույներն ու լոգոն։
3
Ստեղծե՛ք որակյալ վիզուալ
Սոցիալական ցանցերի և կայքի համար անհրաժեշտ է վիզուալ կոնտենտ: Մտածե՛ք այն մասին, թե ինչպես կարող եք լուսանկարների և տեսանյութերի միջոցով փոխանցել Ձեր մտքերը, գաղափարները:
Նախնական փուլում պրոֆեսիոնալ ֆոտոսեսիաները պարտադիր չեն։ Բավական է միայն լավ լուսավորություն, պարզ նկարող սմարթֆոն և կարողանալ գրագետ օգտվել ֆոտոշոփ ծրագրերից կամ ֆոնային հավելվածներից։
Անձնական բրենդը զրոյից կառուցելու հիմնական սկզբունքները
Անձնական բրենդ ստեղծելիս որպեսզի չմոլորվեք ժամանակի և գումարի ներդրումների պահանջվող գործիքների, գովազդային տեսակների բազմազանության մեջ, սկսե՛ք նպատակի սահմանումից:
Նկարագրե՛ք, թե ինչու սկսեցիք զբաղվել Ձեր բիզնեսով, ի՞նչ ճանապարհ եք անցել, ի՞նչ դժվարությունների եք հանդիպել: Ինչու՞ մարդիկ պետք է զգան Ձեր պրոդուկտի կամ ծառայության կարիքը, ինչպե՞ս եք դրանով նրանց կյանքն ավելի լավը դարձնում:
Այդպիսով, Դուք կպատկերացնեք, թե ինչ գաղափար պետք է փոխանցի Ձեր անձնական բրենդը:
Սկսե՛ք խթանել Ձեր անձնական բրենդը այն սոցիալական ցանցում, որն ավելի հարմար է Ձեզ համար: Ստեղծե՛ք վիզուալ կոնտենտ, սովորե՛ք ամփոփել Ձեր գաղափարները:
Աստիճանաբար ավելացրե՛ք նոր գործիքներ, սոցիալական ցանցեր, հանդե՛ս եկեք լոգոտիպով և նախագծե՛ք կայքը:
Եթե որևէ պրոդուկտ եք վաճառում, գնորդների հետ կապը անհատականացրե՛ք: Կենտրոնացե՛ք այն ամենի վրա, ինչը Ձեզ առանձնացնում է Ձեր ոլորտում։
Գրքերի ցանկ անձնական բրենդինգի մասին
Եթե ցանկանում եք ավելին իմանալ անձնական բրենդինգի դիրքավորման մասին, այս գրքերի ցանկը օգտակար կլինի Ձեզ համար: Դրանք բավականին պարզ են, հեշտ ընկալելի այն մարդկանց համար, ովքեր հեռու են մարքեթինգից։

  • Игорь Манн «Номер 1. Как стать лучшим в том, что ты делаешь»
  • Екатерина Кононова. «Личный бренд с нуля. Как заполучить признание, популярность, славу, когда ты ничего не знаешь о персональном PR»
  • Томас Питерс. «Преврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностью»
  • Мария Азаренок, Екатерина Азизова «Активируй свой персональный бренд».
  • Максим Ильяхов «Бизнес без MBA».
ԿԱՊ
  • ՀԱՍՑԵ՝ ք․ Երևան, Մեսրոպ Մաշտոց պողոտա, 37 շենք
  • ՀԵՌ․ ՀԱՄԱՐ՝ +374 15 777 111
  • ԷԼ․ ՀԱՍՑԵ՝ support@ssbacademy.am