DENTAL MARKETING


մարքեթինգի վերաբերյալ դասընթաց ստոմատոլոգների և ստոմատոլոգիական

կենտրոնների համար

երաշխավորում ենք արագ և երկարատև արդյունքը

DENTAL MARKETING


մարքեթինգի վերաբերյալ դասընթաց ստոմատոլոգների և ստոմատոլոգիական

կենտրոնների համար

երաշխավորում ենք արագ և երկարատև արդյունքը




ՄԵՆՔ ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՈՒՄ ԵՆՔ

ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔՈՒՄ ԴՈՒՔ ԿԿԱՐՈՂԱՆԱՔ

ԱՎՏՈՄԱՏԱՑՆԵԼ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ Եւ ՎԱՃԱՌՔԻ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՆԵՐԸ

ՍՏԵՂԾԵԼ Եւ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆԵԼ ՀԱՂԹՈՂ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՄՇԱԿԵԼ ԻՆՉՊԵՍ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ԱՅՆՊԵՍ ԷԼ ԱՆՁՆԱԿԱՆ ԲՐԵՆԴ

ԻՆՉՈ՞Ւ ՄԱՍՆԱԿՑԵԼ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻՆ
Որպեսզի ստոմատոլոգիան ամեն ամիս ցանկալի շահույթ ապահովի, բավարար չեն ժամանակակից սարքավորումներն ու փորձառու բժիշկները։ Այս ամենը կարող է լինել նաև մրցակից կազմակերպություններում։ Նաև գրագետ մարքեթինգային ռազմավարությունը և դրանից բխող գործընթացները կօգնեն ձեռք բերել առավել մեծ ճանաչելիություն, վստահություն և ապահովել հաճախորդների հոսք, որոնք եկամտի հիմնական աղբյուրն են:
SSB Academy-ի կողմից կազմակերպվող և ՏԱՐՈՆ ՊԱՊԻԿՅԱՆԻ կողմից անցկացվող 1 օրյա դասընթացը Ձեզ հնարավորություն կտա տիրապետել ընդհանուր մարքեթինգային հիմունքներին, գործընթացներին, հասկանալ մարքեթինգային կոմունիկացիոն հարթակների տրամաբանությունը, իրականացնել արդյունավետ թիրախավորում և վերաթիրախավորում, արդյունավետ առաջմղել բրենդը, ստեղծել և արդյունավետ առաջմղել անձնական բրենդը, ապահովել վաճառքներ և ունենալ հաճախորդների ակտիվ վերադարձ, կազմել հաղթող ռազավարություններ, ավտոմատացնել մարքեթինգային և վաճառքի գործընթացները, կրճատել մարքեթինգային ծախսերը, օպտիմալացնել մարքեթինգային և վաճառքի գործընթացների արագությունը, նվազեցնել ռիսկերը և սահմանել մարքեթինգային գործընթացների բարձր վերահսկողություն:
Մարքեթինգը իր հերթին բարդ համակարգ է, որի սխալ կառավարումը կարող է հանգեցնել ընկերության ֆինանսական բացասական արդյունքների, իսկ արդյունավետ կառավարումը՝ մեծ եկամուտների:

Մարքեթինգային տեսանկյունից ստոմատոլոգիական ոլորտը ունի իր ուրույն բարդությունները և մարտահրավերները, որոնք մարքեթինգային արդյունավետ կառավարման արդյունքում կարող են դառնալ բացառիկ առավելություններ:
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԾՐԱԳԻՐԸ
դասընթացը պրակտիկ է, այն կրում է ռազմավարական բնույթ
  • 1
    ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ
    • Մարքեթինգի համակարգը և դրա հիմնական գործընթացները
    • Մարքեթինգի համակարգը և գործընթացները ստոմատոլոգիական ոլորտի համար
    • Նպատակաուղղված մարքեթինգ
  • 2
    ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ ՀԱՐԹԱԿՆԵՐ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ԿՈՄՈՒՆԻԿԱՑԻԱՅԻ ՀԱՄԱՐ
    • Ստոմատոլոգիական ծառայությունների առաջմղման համար արդյունավետ թվային հարթակները և դրանց թրենդները
    • Թվային տարածքում ստոմատոլոգիական ոլորտի համար առկա հիմնական սահմանափակումները, ինչպե՞ս խուսափել այդ սահմանափակումներից
    • SMM-ը ստոմատոլոգիական ոլորտի համար
  • 3
    ԱՆՁՆԱԿԱՆ ԲՐԵՆԴԸ ՈՐՊԵՍ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԻՆ ՀԱՍՆԵԼՈՒ ԳՈՐԾԻՔ
    • Ինչո՞ւ է անհրաժեշտ անձնական բրենդ
    • Իմիջ և հեղինակություն
    • Թիրախային լսարան և դիրքավորում
    • Անձնական բրենդի փաթեթավորում
    • Հռետորաբանություն
    • Անձնական բրենդը սոց․ ցանցերում
    • Անձնական բրենդի հեղինակության պաշպանություն
    • Հակաճգնաժամային PR
    • Անձնական բրենդի հիմնական թրենդները
    • Անձնական բրենդի մոնետիզացում
  • 4
    ԲՐԵՆԴ
    • Ինչպե՞ս բարձրացնել ընկերության/անհատի տեսանելիությունը
    • Ինչպե՞ս բարձրացնել ընկերության/անհատի նկատմամբ վստահությունը
    • Ինչպե՞ս բարելավել ընկերության/անհատի դիրքը ընկալումը
    • Ինչպե՞ս ստեղծել մեծ ակտիվություն սոց․ ցանցերում
    • Ինչպե՞ս ստեղծել համայնք
    • Ինչպե՞ս աշխատել համայնքի հետ
    • Ինչպե՞ս բարձր տեսանելիությունը, վստահությունը, դիրքի ընկալումը և սոց․ ցանցերում ակտիվությունը վերածել հաճախորդի
  • 5
    ԻՆՉՊԵ՞Ս ՆԵՐԳՐԱՎԵԼ ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐ
    • Ինչպե՞ս ներգրավել հաճախորդներ Հայաստանից
    • Ինչպե՞ս ներգրավել հաճախորդներ Հայաստանի սահմաններից դուրս
    • Հաճախորդների ներգրավման հիմնական ռազմավարություններ և գործընթացներ
    • Հաճախորդների ետվերադարձ
    • Հաճախորդների ակտիվ ետվերադարձի ավտոմատացում
  • 6
    ԹԻՐԱԽԱՎՈՐՈՒՄ Եւ ՎԵՐԱԹԻՐԱԽԱՎՈՐՈՒՄ
    • Լսարանի տեսակները
    • Սեգմենտի հետազոտություն, վերլուծություն և հիպոթեզների կառուցում
    • Թիրախային լսարանի վերլուծություն և հիպոթեզների կառուցում
    • Հիպոթեզների ապացուցում
    • Սեգմենտի սահմանում
    • Թիրախային լսարանի սահմանում
    • Վերաթիրախավորման հիմնական տեսակները
    • Վերաթիրախավորման իրավիճակային օգտագործում
  • 7
    ԱՎՏՈՄԱՏԱՑՈՒՄ
    • Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում մարքեթինգի և վաճառքի գործընթացների ավտոմատացումը
    • Ինչո՞ւ ավտոմատացնել գործընթացները
    • Ավտոմատացման հիմնական գործիքները
    • Մարքեթինգային գործընթացների ավտոմատացում
    • Վաճառքների ավտոմատացում
    • Հաճախորդների ետվերադարձի ավտոմատացում
    • Սպասարկման գործընթացների ավտոմատացում
    • Ավտոմատացումը որպես ծախսերի կրճատման լուծում
    • Ավտոմատացումը որպես հակաճգնաժամային լուծում
    • Ավտոմատացումը որպես բիզնեսի զարգացման լուծում
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԲԻԶՆԵՍ ՓԱԹԵԹԸ ՁԵՌՔ ԲԵՐԱԾ ՄԱՍՆԱԿԻՑՆԵՐԻՆ ԿՏՐԱՄԱԴՐՎԻ 1 ԺԱՄ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ, ՈՐԸ ԿԱՆՑԿԱՑՎԻ ՏԱՐՈՆ ՊԱՊԻԿՅԱՆԻ ԿՈՂՄԻՑ ԱՆՀԱՏԱԿԱՆ ՁԵւԱՉԱՓՈՎ:
_____

ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՐ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ԿԼԻՆԻ ՄԻՋՈՑԱՌՄԱՆ ՕՐԸ ԱՄՐԱԳՐԵԼ ՕՐ Եւ ԺԱՄ:

ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԿԱՆՑԿԱՑՎԵՆ
ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 19-ԻՑ ՄԻՆՉԵւ ՀՈՒՆՎԱՐԻ 19-Ը ՆԵՐԱՌՅԱԼ:
Ո՞ՒՄ ՀԱՄԱՐ Է ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ
դասընթացը կրում է պրակտիկ և ռազմավարական բնույթ
ՍՏՈՄԱՏՈԼՈԳՆԵՐԻ
ՍՏՈՄԱՏՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆՆԵՐԻ ՍԵՓԱԿԱՆԱՏԵՐԵՐԻ
ՍՏՈՄՈՏՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆՆԵՐԻ ՂԵԿԱՎԱՐՆԵՐԻ
ԹՐԵՅՆԵՐ
ՏԱՐՈՆ ՊԱՊԻԿՅԱՆ՝ SSB Academy ընկերության հիմնադիր
Տարոն Պապիկյանը հանդիսանում է SSB Academy-ի հիմնադիրը: Մարքեթինգի ոլորտում Տարոնը ունի 13 տարիների իսկ վաճառքների ոլորտում 8 տարիների փորձ: Տարոնը իր ակադեմիական կրթությունը ստացել է մարքեթինգի և կառավարման ոլորտներում: Այս տարիների ընթացքում նա աշխատել է ավելի քան 500 ընկերությունների հետ, խորհրադտվություններ է անցկացրել ավելի քան 1000 ընկերությունների կամ անհատների համար, նրա կողմից անցկացվող դասընթացներին մասնակցել է ավելի քան 3000 ուսանող, իսկ նրա կողմից անցկացվող մաստերկլասներին, սեմինարներին և webinar-ներին մինչ այս պահը մասնակցել է ավելի քան 30,000 մարդ:

ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ՄԱՆՐԱՄԱՍՆԵՐԸ

ԵՐԲ

Դասընթացի տևողությունը 1 օր է՝ 4 ժամ։ Դասընթացը տեղի կունենա 12.18.2022թ․-ին, ժամը 13:00-17:00։

ՎԱՅՐԸ

Դասընթացը տեղի կունենա The Alexander, a Luxury Collection Hotel-ի «ԿԱՐՍ» սրահում:


Հասցե՝ ք․ Երևան, Աբովյան փողոց, 3/4 շենք:

ԱՐԺԵՔԸ

Դասընթացը ունի 2 փաթեթ՝ ՍՏԱՆԴԱՐՏ, որը չի ներառում անհատական խորհրդատվություն, իսկ արժեքը կազմում է 29700 ՀՀ ԴՐԱՄ և ԲԻԶՆԵՍ ՓԱԹԵԹ, որը ներառում է անհատական խորհրդատվություն, իսկ արժեքը կազմում է 39700 ՀՀ ԴՐԱՄ:

DENTAL MARKETING
18.12.22 | 13:00 – 17:00
The Alexander, a Luxury Collection Hotel, «ԿԱՐՍ» սրահ, հասցե՝ ք․ Երևան, Աբովյան փողոց, 3/4 շենք
ՆԱԽԱԳՐԱՆՑՎԻ՛Ր ՀԻՄԱ
Մարքեթինգայի վերաբերյալ դասընթաց ստոմատոլոգիաների և ստոմատոլոգիական կենտրոնների համար
ԿԱՊ
  • ՀԱՍՑԵ՝ ք․ Երևան, Ազատության պողոտա, 27 շենք, Երազ բիզնես կենտրոն 8-րդ հարկ, 803 սենյակ
  • ՀԵՌ․ ՀԱՄԱՐ՝ +374 15 777 111
  • +374 95 11 62 11 (Whatsapp, Viber, Telegram)
  • ԷԼ․ ՀԱՍՑԵ՝ support@ssbacademy.am

ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՕՐԵՐ՝

խորհրդատվական բաժին՝ երկ-ուրբաթ 9։30-18։30, շբթ․՝ 10:00-14:00
սպասարկման բաժին՝ երկ-ուրբաթ 10։00-17։30, շբթ․՝ 10:00-14:30

չենք աշխատում տոն և հիշատակի օրերին, կամ ՀՀ կառավարության կողմից սահմանված հատուկ դեպքերում: