ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ
50 դաս / մոտ 100 ժամ
ՁԵՎԱՉԱՓԸ
Դասընթացը բաղկացած է 50 տեսաձայնագրություններից, պրեզենտացիաներից, ձևանմուշներից, ուղեցույցներից, չեքլիստերից և մասնագիտական հեղինակային նյութերից:
Տեսաձայնագրությունները կարող եք դիտել Ձեզ հարմար ժամանակ և Ձեզ հարմար վայրից:
Տեսաձայնագրությունները տրամադրվում են անժամկետ:
ՄԵԹՈԴՈԼՈԳԻԱ
PBL` 90% պրակտիկ, 10% տեսական
ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ
50 դաս / մոտ 100 ժամ
ՁԵՎԱՉԱՓԸ
Դասընթացը բաղկացած է 50 տեսաձայնագրություններից, պրեզենտացիաներից, ձևանմուշներից, ուղեցույցներից, չեքլիստերից և մասնագիտական հեղինակային նյութերից:
Տեսաձայնագրությունները կարող եք դիտել Ձեզ հարմար ժամանակ և Ձեզ հարմար վայրից:
Տեսաձայնագրությունները տրամադրվում են անժամկետ:
ՄԵԹՈԴՈԼՈԳԻԱ
PBL` 90% պրակտիկ, 10% տեսական
ՎԱՐՁԱՎՃԱՐ
Այս պահին դասընթացի գրանցումները գտնվում են նախավաճառքի փուլում, իսկ դա նշանակում է, որ դասընթացը դուք կարող եք ձեռք բերել 137,000 ՀՀ ԴՐԱՄՈՎ 187,000 ՀՀ ԴՐԱՄԻ փոխարեն: Վճարումը կատարվում է միանվագ:
ՓԱՍՏԱԹՈՒՂԹ
Դասընթացի ավարտին քննության արդյունքների հիման վրա մասնակիցներին տրամադրվելու է ԴԻՊԼՈՄ
ՊՈՐՏՖՈԼԻՈ
Դասընթացի ավարտին դուք կունենաք պրակտիկ աշխատանքի ամբողջական պորտֆոլիո
ՎԱՐՁԱՎՃԱՐ
Այս պահին դասընթացի գրանցումները գտնվում են նախավաճառքի փուլում, իսկ դա նշանակում է, որ դասընթացը դուք կարող եք ձեռք բերել 137,000 ՀՀ ԴՐԱՄՈՎ 187,000 ՀՀ ԴՐԱՄԻ փոխարեն: Վճարումը կատարվում է միանվագ:
ՓԱՍՏԱԹՈՒՂԹ
Դասընթացի ավարտին քննության արդյունքների հիման վրա մասնակիցներին տրամադրվելու է ԴԻՊԼՈՄ
ՊՈՐՏՖՈԼԻՈ
Դասընթացի ավարտին դուք կունենաք պրակտիկ աշխատանքի ամբողջական պորտֆոլիո
Ի՞ՆՉ ԿՍՈՎՈՐԵՔ
Ինչո՞ւ է անհրաժեշտ SMM-ը
SMM-ի հիմնական գործընթացները
Հաշվետվությունների հիմունքներ և կառուցվածք
Հիմնական տերմիններ, բանաձևեր և հասկացություններ
Բրիֆ և SMART նպատակներ
Մրցակիցների մշտադիտարկում և վերլուծություն
Սեգմենտի և թիրախային լսարանի հետազոտություն և վերլուծություն
Facebook-ի ալգորիթմը
Facebook-ի կառուցվածք
Facebook-յան բիզնես էջերի կառուցվածք և կարգավորումներ
Meta business suite
Facebook վիճակագրություն
Նամակագրության ավտոմատացում
Մեկնաբանությունների ավտոմատացում
Ավտոմատացման համար նախատեսված այլ ներքին գործիքներ
Էջերի անվտանգություն
Business manager
Instagram ալգորթիմ
Instagram-ի կառուցվածքը
Instagram personal, business և creator էջերի հիմնական տարբերությունն ու նշանակությունը
Instagram-յան բիզնես էջերի կառուցվածք ու կարգավորումներ
Meta Business Suite-ը Instagram-ի համար
Instagram վիճակագրություն
Նամակագրության ավտոմատացում
Ավտոմատացման համար նախատեսված այլ ներքին գործիքներ
Instagram story marketing
Instagram reels marketing
Facebook-յան և Instagram-յան բիզնես էջերի ինտեգրում
Էջերի անվտանգություն
Ads manager-ի հիմունքներ
Գովազդային ալգորիթմ
Ads manager-ի հիմնական կառուցվածքը
Թիրախավորում, գովազդների տեղադրում և վերլուծություն
Մարքեթինգային ռազմավարությունների հիմունքներ
Մարքեթինգային ռազմավարությունների պատրաստում
Մարքեթինգային ալիքների մշակում
Օմնիչենլ մարքեթինգ
Մուլտիչենլ մարքեթինգ
Ամբողջական բրիֆի մշակում
KPI-ների սահմանում
Սեգմենտի և թիրախային լսարանի սահմանում
Մրցակիցների սահմանում
Կրեատիվ կոնցեպտի մշակում
Տակտիկաների մշակում
Մարքեթինգի և վաճառքի ձագարի մշակում
Գործողությունների պլանի մշակում
Քոնթենթ պլան
Բյուջետավորում
Թեսթավորում
Օպտիմիազցում
Հաշվետվությունների պատրաստում