Կտիրապետեք արդյունավետ և մնայուն գիտելիքներ ստանալու հմտություններին, հստակ կպատկերացնեք վաճառքի ամբողջ շղթան, հաջորդականությունը և հետևանքային կապը։
- Ծանոթություն, ակնկալիքներ, դասընթացի բովանդակությունը, նպատակները
- Վաճառքի ընդհանուր համակարգ
- Դասընթացի արդյունավետ մասնակցության ուղեցույց
Ինքնակազմակերպում- Ինչպե՞ս մոտիվացնել ինքդ քեզ
- Նպատակների սահմանում
- ԴԵկոմպոզիցիա
- SMART նպատակներ
- Օրվա քարտեզ
- Առաջնահերթությունների մատրից
Անձնական մոտիվացիա- 4-ի կանոնը
- Զգացմունքային տրամադրվածություն
- Դրական տրամադրվածություն
- Իրավիճակային արագ արձագանքում
Վերլուծություն, ինքնավերլուծում- Իրական գնահատում
- Գործողությունների դասակարգում
- Վերլուծություն. դրական կողմեր և բացթողումներ
- Անհրաժեշտ տեխնիկական հմտություններ
Կտիրապետեք ժամանակի կառավարմանը, կկարողանաք սահմանել հստակ նպատակներ, գիտակցված և արդյունավետ քայլերով հասնել նպատակներին։ Գործել արդյունավետ և մոտիվացված ինչպես աշխատանքում այնպես էլ անձնական կյանքում։ Կկարողանաք կողմնորոշվել յուրաքանչյուր իրավիճակում, վերլուծել, կայացնել և իրականացնել խելամիտ որոշումներ:
ՄՈԴՈՒԼ 1. Անձնական աճ ինքնակազմակերպում, մոտիվացիա
Վաճառքներ- Ի՞նչ է վաճառքը, տեսակները
- Վաճառքի սկզբունքները
- Ժամանակակից վաճառքի հիմնարար սկզբունքներ
Շուկայի ուսումնասիրություն- Ի՞նչ է մրցակցային վերլուծությունը
- Ինչո՞ւ է ձեզ անհրաժեշտ մրցակիցների վերլուծություն
- Մրցակցային վերլուծության մեթոդները
- Նախապատրաստում մրցակիցների վերլուծությանը
- Ինչպե՞ս կատարել մրցակիցների վերլուծություն
- Ի՞նչ անել վերլուծության արդյունքների հետ
Հաճախորդներ- Հաճախորդների տիպերը
- Էմպատիա
- Հաճախորդամետության քարտեզ
- Վաճառքի մասնագետի կերպարի կերտում
- Արդարամտություն
Պրոդուկտ- Պրոդուկտի փաթեթավորում
- Ի՞նչն է կարևոր և ի՞նչն է անկարևոր
- Վաճառող նկարագրերի կազմում, պրոդուկտի անձնագիր
Կտիրապետեք վաճառքի տեսակներին և դրանցից յուրաքանչյուրի առանձնահատկություններին,
լիովին կպատկերացնեք շուկան, կկարողանաք իրականացնել ինչպես թիրախային լսարանի այնպես էլ մրցակիցների հետազոտություն և վերլուծություն, յուրաքանչյուր հաճախորդի տեսակի համար կազմել հստակ ռազմավարություն, արդյունքների հիման վրա կատարել պրոդուկտի փաթեթավորում, ստանալ վաճառվող պրոդուկտ։
ՄՈԴՈՒԼ 2. Վաճառքը որպես համակարգ
Հստակ կտարանջատեք վաճառքի փուլերը։ Կտիրապետեք յուրաքանչյուր փուլում քայլերի հերթականությանը և գործողությունների արդյունավետ մեթոդներին։ Պրակտիկ օրինակների հիման վրա կունենաք հստակ կազմած ռազմավարություն և վաճառքի ուղեցույց ելնելով Ձեր ոլորտի առանձնահատկություններից։
Վաճառքի հիմնական փուլերը։ Նախապատրաստություն- Նախապատրաստության կարևորագույն կետերը
- Նախապատրաստության քայլերը
- Վաճառքի մասնագետի իդեալական կերպար
Կոնտակտի հաստատում, հարաբերությունների ստեղծում- Կոնտակտի հաստատման եղանակները
- Հարաբերությունների ստեղծում 4P-ի մեթոդով
- Դերեր և վարքագիծ
- Հաղորդակցության տեսակները, արդյունավետ մոտեցումներ
- Ակտիվ լսելու տեխնիկան և կարևորությունը
- Ակտիվ լսելու տեխնիկայի կիրառություններ
- Ակտիվ լսելու 3 հիմնական մակարդակները և 3 հիմնական սկզբունքներ
- ժեստեր և դիրք
Հաճախորդի «խնդիրների»
լուծումը- ժամանակակից գործիքներ՝ SPIN, AIDA, DISC
- Պրոդուկտից հաճախորդի օգուտների ներկայացում համաձայն հաճախորդի տեսակի
- Փաստ, բնութագիր, օգուտ, էմոցիա
- Նեյրովաճառքներ
Առարկությունները որպես վաճառքի 2-րդ հնարավորություն- Առարկությունների առաջացման պատճառները
- Առարկությունների հետ աշխատանքի ալգորիթմ
- Ամենահաճախ հանդիպող առարկությունները
Խաչաձև վաճառքը որպես հաճախորդի խնդրի ամբողջական լուծման բանալի- Խաչաձև վաճառքի մատրիցաներ և տեսակներ
- Խաչաձև վաճառքի չիրականացման պատճառները
- Վաճառող արտահայտություններ, հիմնական-լրացուցիչ պրոդուկտ
Գործարքի փակում- Գործարքի փակման տեսակները
- Գործարքի փակման տարածված սխալները
- Գործարքի փակման արդյունավետ միջոցները
ՄՈԴՈՒԼ 3. Վաճառքի փուլերը, առանձնահատկությունները
Կկարողանք ստեղծել արդյունավետ կապ մարքեթինգի հետ, ինչպես նաև կկարողանաք հնարավորինս արդյունավետ կիրառել մարքեթինգային արշավները վաճառքներում։
- Մարքեթինգի հիմունքներ
- Մարքեթինգը որպես համակարգ
- Մարքեթինգ-վաճառք կապը և դրա կարևորությունը
ՄՈԴՈՒԼ 4. Մարքեթինգի և վաճառքի համագործակցությունը
Կտիրապետեք օնլայն վաճառքի և հեռախոսային վաճառքի մեթոդներին և գործիքներին, կկարողանաք մշակել սկրիպտներ իրականացնել հեռահար և օնլայն վաճառքներ։
- Օնլայն վաճառքների առանձնահատկությունները
- Հեռախոսային (հեռահար) վաճառքի առանձնահատկությունները
ՄՈԴՈՒԼ 5. Առցանց և հեռախոսային վաճառքներ
Կստեղծեք կամ կավելացնեք հաճախորդների բազան, կունենաք վաճառքների լրացուցիչ աճ հետվաճառքի միջոցով։ Կտիրապետեք հաճախորդների հետ երկարաժամկետ աշխատելու հմտություններին:
- Գործարքի փակմանը հաջորդող քայլեր
- Հետվաճառքի տեսակները
- Հարաբերությունների պահպանում և զարգացում
- CRM, FOLLOW-UP SERVICE
ՄՈԴՈՒԼ 6. Հաճախորդ ամբողջ կյանքի համար, հետվաճառք, CRM, FOLLOW-UP SERVICE