ՍՈՎՈՐԻ՛Ր ԱՇԽԱՏԵԼ ՃԻՇՏ,
ՍՈՎՈՐԻ՛Ր ԱՇԽԱՏԵԼ
ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ
ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԵՏ,
ՍՈՎՈՐԻ՛Ր ԳԵՆԵՐԱՑՆԵԼ
ԱՐԴՅՈՒՆՔ
MARKETING
ԻՆԿՈՒԲԱՏՈՐ
Նախագծի արդյունքում դուք կանցնեք պրակտիկա՝ աշխատելով իրական և միջազգային ընկերությունների համար, որոնց շրջանակներում կիրականացնեք թվային մարքեթինգի բոլոր անհրաժեշտ գործընթացները` օգտագործելով բոլոր անհրաժեշտ հարթակներն ու գործիքները, կվերապատրաստվեք մարքեթինգի ոլորտում: Գործընթացները կվերահսկեն մեր և գործընկեր ընկերության մենթորները, project manager-ները, թրեյներները: Դուք կստանաք իրական աշխատանքային փորձ թվային մարքեթինգի ոլորտում, կինտեգրվեք մարքեթինգային գործակալության առօրյային, ձեռք կբերեք մարքեթինգային թիմերում աշխատելու փորձ և կգրանցեք մեծ արդյունքներ: Նախագծի արդյունքում ձեր գիտելիքները և հմտությունները ամբողջովին կլինեն կիրառելի, իսկ դուք` գրագետ մասնագետ, ով կարող է աշխատել մարքեթինգային թիմերում կամ կարող է իրականացնել մարքեթինգային ինդիվիդուալ աշխատանքներ: Նախագծի ավարտին կստանաք Ձեր փորձը, գիտելիքներն ու հմտությունները հավաստող պորտֆոլիո և փաստաթուղթ:
ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ ԱՌԱՋԻՆ MARKETING INCUBATOR ԾՐԱԳԻՐԸ, ՈՐԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔՈՒՄ ԴՈՒՔ ԿԱՆՑՆԵՔ ՊՐԱԿՏԻԿԱ՝ ԱՇԽԱՏԵԼՈՎ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ Եւ ԿՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՎԵՔ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՈԼՈՐՏՈՒՄ
ՆԱԽԱԳԾԻ ՄԱՍԻՆ

MARKETING INCUBATOR նախագծի արդյունքում, գրասենյակային պայմաններում դուք կանցնեք պրակտիկա՝ աշխատելով իրական և միջազգային ընկերությունների հետ թվային մարքեթինգի ոլորտում և միևնույն ժամանակ կանցկացվի մասնագիտական վերապատրաստում: Պրակտիկան կվերահսկվի SSB Academy-ի և գործընկեր ընկերության մենթորների և project manager-ների կողմից, իսկ վերապատրաստումը կանցկացվի SSB Academy-ի հիմնադիր՝ ՏԱՐՈՆ ՊԱՊԻԿՅԱՆԻ և գործընկեր այլ թրեյներների կողմից:

Նախագծի ընդհանուր տևողությունը 3,5 ամիս է՝ 28 հանդիպում, որից 23 հանդիպումը դուք անցնելու եք պրակտիկա, իրականացնելու եք իրական աշխատանքներ միջազգային ընկերությունների համար՝ 0-ից նախագծելով և իրականացնելով թվային մարքեթինգի արշավներ, օգտվելով ամբողջական մասնագիտական և գրասենյակային գործիքակազմից, պրակտիկան կրելու է մարքեթինգային արշավների համար նախատեսված բոլոր բաղադրիչները:

Եւս 5 հանդիպում կտրամադրվի մասնագիտական վերապատրաստմանը:

Նախագիծը անցկացվում է աշխատանքային ֆորմատով, որը նշանակում է, որ նախագիծը ամբողջովին օֆֆլայն է, այն անցկացվում է SSB Academy-ի գրասենյակում, շաբաթական հանդիպումների քանակը լինելու են 2-ը, յուր․ հանդիպում տևելու է 3 ժամ, մասնակիցները ունենալու են մենթորներ և project manager, որոնք կոորդինացնելու են մասնակիցների աշխատանքները, կատարելու են ուղղորդում, սխալների ուղղում, վերահսկելու և կառավարելու են աշխատանքները:

Նախագծի արդյունքում դուք Ձեռք կբերեք մասնագիտական փորձ՝ աշխատելով միջազգային ընկերությունների հետ, կսովորե՛ք աշխատել ինչպե՛ս անհատական, այնպես էլ թիմային տարբերակով, իրական նախագծերի շրջանակում՝ կիրառելով թվային մարքեթինգի բոլոր անհրաժեշտ հարթակներն ու գործիքները, ինչպես նաև կինտեգրվեք մարքեթինգային գործակալության աշխատանքային առօրյային, ձեռք կբերեք մարքեթինգային թիմերում աշխատելու փորձ:

Նախագիծը նաև հնարավորություն է տալիս իրականացնել արդյունավետ նեթվորքինգ և ունենալ մեծ զարգացում մարքեթինգի ոլորտում:
ՆԱԽԱԳԾԻ ՄԱՍԻՆ

MARKETING INCUBATOR նախագծի արդյունքում, գրասենյակային պայմաններում դուք կանցնեք պրակտիկա՝ աշխատելով իրական և միջազգային ընկերությունների հետ թվային մարքեթինգի ոլորտում և միևնույն ժամանակ կանցկացվի մասնագիտական վերապատրաստում: Պրակտիկան կվերահսկվի SSB Academy-ի և գործընկեր ընկերության մենթորների և project manager-ների կողմից, իսկ վերապատրաստումը կանցկացվի SSB Academy-ի հիմնադիր՝ ՏԱՐՈՆ ՊԱՊԻԿՅԱՆԻ և գործընկեր այլ թրեյներների կողմից:

Նախագծի ընդհանուր տևողությունը 3,5 ամիս է՝ 28 հանդիպում, որից 23 հանդիպումը դուք անցնելու եք պրակտիկա, իրականացնելու եք իրական աշխատանքներ միջազգային ընկերությունների համար՝ 0-ից նախագծելով և իրականացնելով թվային մարքեթինգի արշավներ, օգտվելով ամբողջական մասնագիտական և գրասենյակային գործիքակազմից, պրակտիկան կրելու է մարքեթինգային արշավների համար նախատեսված բոլոր բաղադրիչները:

Եւս 5 հանդիպում կտրամադրվի մասնագիտական վերապատրաստմանը:

Նախագիծը անցկացվում է աշխատանքային ֆորմատով, որը նշանակում է, որ նախագիծը ամբողջովին օֆֆլայն է, այն անցկացվում է SSB Academy-ի գրասենյակում, շաբաթական հանդիպումների քանակը լինելու են 2-ը, յուր․ հանդիպում տևելու է 3 ժամ, մասնակիցները ունենալու են մենթորներ և project manager, որոնք կոորդինացնելու են մասնակիցների աշխատանքները, կատարելու են ուղղորդում, սխալների ուղղում, վերահսկելու և կառավարելու են աշխատանքները:

Նախագծի արդյունքում դուք Ձեռք կբերեք մասնագիտական փորձ՝ աշխատելով միջազգային ընկերությունների հետ, կսովորե՛ք աշխատել ինչպե՛ս անհատական, այնպես էլ թիմային տարբերակով, իրական նախագծերի շրջանակում՝ կիրառելով թվային մարքեթինգի բոլոր անհրաժեշտ հարթակներն ու գործիքները, ինչպես նաև կինտեգրվեք մարքեթինգային գործակալության աշխատանքային առօրյային, ձեռք կբերեք մարքեթինգային թիմերում աշխատելու փորձ:

Նախագիծը նաև հնարավորություն է տալիս իրականացնել արդյունավետ նեթվորքինգ և ունենալ մեծ զարգացում մարքեթինգի ոլորտում:
ՊԱՏՎԻՐԵՔ ՀԵՏԱԴԱՐԱՁ ԶԱՆԳ, ԹՈՂԵ՛Ք ՁԵՐ ՀԵՌԱԽՈՍԱԱՀԱՄԱՐԸ, Եւ ՄԵՆՔ ՁԵԶ ՀԵՏ ԿԱՊ ԿՀԱՍՏԱՏԵՆՔ ՀՆԱՐԱՎՈՐԻՆՍ ԿԱՐՃ ԺԱՄԿԵՏՈՒՄ
ԵԹԵ ՁԵՐ ՀԱՐՑԸ ՇԱՏ ՇՏԱՊ Է ԿԱՐՈՂ ԵՔ ԶԱՆԳԱՀԱՐԵԼ ՄԵԶ ՀԻՄԱ
+374 15 777 111
ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՈՒՄ ԵՆՔ
Նախագծի արդյունքում դուք կանցնեք պրակտիկա՝ աշխատելով իրական և միջազգային ընկերությունների համար, որոնց շրջանակներում կիրականացնեք թվային մարքեթինգի բոլոր անհրաժեշտ գործընթացները` օգտագործելով բոլոր անհրաժեշտ հարթակներն ու գործիքները, կվերապատրաստվեք մարքեթինգի ոլորտում: Գործընթացները կվերահսկեն մեր և գործընկեր ընկերության մենթորները, project manager-ները, թրեյներները: Դուք կստանաք իրական աշխատանքային փորձ թվային մարքեթինգի ոլորտում, կինտեգրվեք մարքեթինգային գործակալության առօրյային, ձեռք կբերեք մարքեթինգային թիմերում աշխատելու փորձ և կգրանցեք մեծ արդյունքներ: Նախագծի արդյունքում Ձեր գիտելիքները և հմտությունները ամբողջովին կլինեն կիրառելի, իսկ դուք` գրագետ մասնագետ, ով կարող է աշխատել մարքեթինգային թիմերում կամ կարող է իրականացնել մարքեթինգային ինդիվիդուալ աշխատանքներ: Նախագծի ավարտին կստանաք Ձեր փորձը, գիտելիքներն ու հմտությունները հավաստող պորտֆոլիո և փաստաթուղթ:
ԱՌԱՋԻՆ ԵԿԱՄՈՒՏԸ
Գործընկեր ընկերությունները, որոնց շուրջ իրականանալու է պրակտիկան, սահմանել են բոնուսային համակարգ, ըստ որի ՀՆԱՐԱՎՈՐ է, բայց ՈՉ ՊԱՐՏԱԴԻՐ, որ դուք գեներացնեք նաև որոշակի եկամուտ: Յուրաքանչյուր նախագծի համար բոնուսային համակարգը այլ է, իսկ եկամուտ կախված է ԲԱՑԱՌԱՊԵՍ Ձեր աշխատանքից: Սակայն նախագծից հետո, դուք կկարողանաք աշխատաշուկայում Ձեր տեղը գտնել հնարավորինս արագ, իսկ լավագույն ուսանողները պրակտիկայի ավարտից հետո աշխատանքի կանցնեն մեր կամ գործընկեր ընկերություններում:
ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄ
Նախագծի ավարտին կստանաք Ձեր փորձը, գիտելիքներն ու հմտությունները հավաստող պորտֆոլիո և սերտիֆիկատ:

ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ

առկա է 6 խումբ, դուք կարող եք ընտրել խմբերից յուրաքանչյուրը՝


ԵՐԿՈՒՇԱԲԹԻ Եւ ՀԻՆԳՇԱԲԹԻ


ԽՈՒՄԲ 1

23.01.23 - 27.04.23

ժամը՝ 10:30-13:30


ԽՈՒՄԲ 2

23.01.23 - 27.04.23

ժամը՝ 14:30-17:30


ԽՈՒՄԲ 3

23.01.23 - 27.04.23

ժամը՝ 18:30-21:30


ԵՐԵՔՇԱԲԹԻ Եւ ՈՒՐԲԱԹ


ԽՈՒՄԲ 4

24.01.23 - 28.04.23

ժամը՝ 10:30-13:30


ԽՈՒՄԲ 5

24.01.23 - 28.04.23

ժամը՝ 14:30-17:30


ԽՈՒՄԲ 6

24.01.23 - 28.04.23

ժամը՝ 18:30-21:30

ՁԵՎԱՉԱՓԸ

Դասցընթացին կարող եք մասնակցել առկա ձևաչափերից որևէ մեկով, ձևաչափերը տարբերվում են նաև արժեքներով: Ձևաչափերից յուրաքանչյուրը անցկացվում է նույն ծրագրով, շաբաթական 2 անգամ, ընդհանուր տևողությունը 3-3,5 ամիս:


Ձևաչափերը և դրանց արժեքները՝


ՕՖՖԼԱՅՆ

մեկ ամսվա արժեքը՝ 97,000 ՀՀ ԴՐԱՄ,

միանվագ վճարում կատարելու դեպքում՝ 251,000 ՀՀ ԴՐԱՄ


ՀԻԲՐԻԴԱՅԻՆ՝

մեկ ամսվա արժեքը՝ 67,000 ՀՀ ԴՐԱՄ, միանվագ վճարում կատարելու դեպքում՝ 171,000 ՀՀ ԴՐԱՄ


ՕՆԼԱՅՆ՝

մեկ ամսվա արժեքը՝ 57,000 ՀՀ ԴՐԱՄ, միանվագ վճարում կատարելու դեպքում՝ 151,000 ՀՀ ԴՐԱՄ:

ՎԱՅՐԸ

SSB Academy-ի գրասենյակ՝ Ազատության 27, Երազ բիզնես կենտրոն («Ռայկոմ»-ի «Beeline»-ի շենքի դիմացի շենքը), 8-րդ հարկ, 803 սենյակ:


Հիբրիդային ձևաչափը ընտրած մասնակիցների որոշ հանդիպումներ կանցկացվեն օֆֆլայն, իսկ որոշ հանդիպումներ առցանց տարբերակով, իսկ օնլայն տարբերակը ընտրած մասնակիցների բոլոր հանդիպումները կանցկացվեն առցանց տարբերակով:

ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ

առկա է 6 խումբ, դուք կարող եք ընտրել խմբերից յուրաքանչյուրը՝


ԵՐԿՈՒՇԱԲԹԻ Եւ ՀԻՆԳՇԱԲԹԻ


ԽՈՒՄԲ 1

23.01.23 - 27.04.23

ժամը՝ 10:30-13:30


ԽՈՒՄԲ 2

23.01.23 - 27.04.23

ժամը՝ 14:30-17:30


ԽՈՒՄԲ 3

23.01.23 - 27.04.23

ժամը՝ 18:30-21:30


ԵՐԵՔՇԱԲԹԻ Եւ ՈՒՐԲԱԹ


ԽՈՒՄԲ 4

24.01.23 - 28.04.23

ժամը՝ 10:30-13:30


ԽՈՒՄԲ 5

24.01.23 - 28.04.23

ժամը՝ 14:30-17:30


ԽՈՒՄԲ 6

24.01.23 - 28.04.23

ժամը՝ 18:30-21:30

ՁԵՎԱՉԱՓԸ

Դասցընթացին կարող եք մասնակցել առկա ձևաչափերից որևէ մեկով, ձևաչափերը տարբերվում են նաև արժեքներով: Ձևաչափերից յուրաքանչյուրը անցկացվում է նույն ծրագրով, շաբաթական 2 անգամ, ընդհանուր տևողությունը 3-3,5 ամիս:


Ձևաչափերը և դրանց արժեքները՝


ՕՖՖԼԱՅՆ

մեկ ամսվա արժեքը՝ 97,000 ՀՀ ԴՐԱՄ,

միանվագ վճարում կատարելու դեպքում՝ 251,000 ՀՀ ԴՐԱՄ


ՀԻԲՐԻԴԱՅԻՆ՝

մեկ ամսվա արժեքը՝ 67,000 ՀՀ ԴՐԱՄ, միանվագ վճարում կատարելու դեպքում՝ 171,000 ՀՀ ԴՐԱՄ


ՕՆԼԱՅՆ՝

մեկ ամսվա արժեքը՝ 57,000 ՀՀ ԴՐԱՄ, միանվագ վճարում կատարելու դեպքում՝ 151,000 ՀՀ ԴՐԱՄ:

ՎԱՅՐԸ

SSB Academy-ի գրասենյակ՝ Ազատության 27, Երազ բիզնես կենտրոն («Ռայկոմ»-ի «Beeline»-ի շենքի դիմացի շենքը), 8-րդ հարկ, 803 սենյակ:


Հիբրիդային ձևաչափը ընտրած մասնակիցների որոշ հանդիպումներ կանցկացվեն օֆֆլայն, իսկ որոշ հանդիպումներ առցանց տարբերակով, իսկ օնլայն տարբերակը ընտրած մասնակիցների բոլոր հանդիպումները կանցկացվեն առցանց տարբերակով:

ՎԱՐՁԱՎՃԱՐ

Արժեքը կախված է ընտրված ձևաչափից:


Ձևաչափերը և դրանց արժեքները՝


ՕՖՖԼԱՅՆ

մեկ ամսվա արժեքը՝ 97,000 ՀՀ ԴՐԱՄ,

միանվագ վճարում կատարելու դեպքում՝ 251,000 ՀՀ ԴՐԱՄ


ՀԻԲՐԻԴԱՅԻՆ՝

մեկ ամսվա արժեքը՝ 67,000 ՀՀ ԴՐԱՄ, միանվագ վճարում կատարելու դեպքում՝ 171,000 ՀՀ ԴՐԱՄ


ՕՆԼԱՅՆ՝

մեկ ամսվա արժեքը՝ 57,000 ՀՀ ԴՐԱՄ, միանվագ վճարում կատարելու դեպքում՝ 151,000 ՀՀ ԴՐԱՄ:

ՓԱՍՏԱԹՈՒՂԹ

Նախագծի ավարտին կստանաք Ձեր փորձը, գիտելիքներն ու հմտությունները հավաստող սերտիֆիկատ:

ՊՈՐՏՖՈԼԻՈ

Նախագծի ավարտին դուք կունենաք պրակտիկ աշխատանքի ամբողջական պորտֆոլիո

ՎԱՐՁԱՎՃԱՐ

Արժեքը կախված է ընտրված ձևաչափից:


Ձևաչափերը և դրանց արժեքները՝


ՕՖՖԼԱՅՆ

մեկ ամսվա արժեքը՝ 97,000 ՀՀ ԴՐԱՄ,

միանվագ վճարում կատարելու դեպքում՝ 251,000 ՀՀ ԴՐԱՄ


ՀԻԲՐԻԴԱՅԻՆ՝

մեկ ամսվա արժեքը՝ 67,000 ՀՀ ԴՐԱՄ, միանվագ վճարում կատարելու դեպքում՝ 171,000 ՀՀ ԴՐԱՄ


ՕՆԼԱՅՆ՝

մեկ ամսվա արժեքը՝ 57,000 ՀՀ ԴՐԱՄ, միանվագ վճարում կատարելու դեպքում՝ 151,000 ՀՀ ԴՐԱՄ:

ՓԱՍՏԱԹՈՒՂԹ

Նախագծի ավարտին կստանաք Ձեր փորձը, գիտելիքներն ու հմտությունները հավաստող սերտիֆիկատ:

ՊՈՐՏՖՈԼԻՈ

Նախագծի ավարտին դուք կունենաք պրակտիկ աշխատանքի ամբողջական պորտֆոլիո

ՆԱԽԱԳԾԻ ԾՐԱԳԻՐԸ

Նախագիծը ունի 2 բաժին՝ SMM և DIGITAL MARKETING, բաժինները տարբերվում են ՄԻԱՅՆ ծրագրերով: Ստորև ներկայացնում ենք յուրաքանչյուր բաժնի ընդհանրական ծրագիրը, առավել մանրամասն ծրագիրը Ձեզ կուղարկվի նախագրանցվելուց հետո:
ՆԱԽԱԳԾԻ ԾՐԱԳԻՐԸ

Նախագիծը ունի 2 բաժին՝ SMM և DIGITAL MARKETING, բաժինները տարբերվում են ՄԻԱՅՆ ծրագրերով: Ստորև ներկայացնում ենք յուրաքանչյուր բաժնի ընդհանրական ծրագիրը, առավել մանրամասն ծրագիրը Ձեզ կուղարկվի նախագրանցվելուց հետո:
DIGITAL MARKETING ԲԱԺՆԻ ԾՐԱԳԻՐ

Այս ծրագրի շրջանակներում պրակտիկայի ընթացքում կիրառվող հարթակներն են՝

  1. FACEBOOK
  2. INSTAGRAM
  3. LINKEDIN
  4. FACEBOOK MESSENGER
  5. WHATSAPP
  6. TELEGRAM
  7. GOOGLE ADS
  8. EMAIL MARKETING
  9. LANDING PAGES
DIGITAL MARKETING ԲԱԺՆԻ ԾՐԱԳԻՐ

Այս ծրագրի շրջանակներում պրակտիկայի ընթացքում կիրառվող հարթակներն են՝

  1. FACEBOOK
  2. INSTAGRAM
  3. LINKEDIN
  4. FACEBOOK MESSENGER
  5. WHATSAPP
  6. TELEGRAM
  7. GOOGLE ADS
  8. EMAIL MARKETING
  9. LANDING PAGES
  • ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆ Եւ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
    1. բրիֆի կազմում
    2. նախնական խնդիրների և նպատակների սահմանում
    3. ոլորտի հետազոտություն և վերլուծություն
    4. թրենդների հետազոտություն և վերլուծություն
    5. սեգմենտի/թիրախային լսարանի հետազոտություն և վերլուծություն
    6. մրցակիցների դիտարկում և վերլուծություն
    7. մարքեթինգային առկա ռեսուրսների աուդիտ
    8. հետազոտության հաշվետվության պատրաստում
  • ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ
    1. նպատակների և խնդիրների սահմանում
    2. թվային հարթակների ընտրություն
    3. նախնական սեգմենտի սահմանում/ամփոփում
    4. նախնական թիրախային լսարանի սահմանում/ամփոփում
    5. մրցակիցների դիտարկման նախնական տվյալների սահմանում/ամփոփում
    6. վերոնշյալի հիման վրա կրեատիվ կոնցեպտի մշակում
    7. ընտրված թվային հարթակների շրջանակներում մարքեթինգային արշավի մշակում
    8. գործողությունների պլանի մշակում յուրաքանչյուր թվային հարթակի համար
    9. քոնթենթ պլանի էսքիզավորում/մշակում
    10. բյուջետավորում
  • ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ
    1. տեքստային բովանդակության պատրաստում
    2. վիզուալ բովանդակության պատրաստում
    3. Facebook-ում, Instagram-ում, LinkedIn-ում, Google-ում բիզնես էջերի կարգավորում
    4. Facebook-ում, Instagram-ում, LinkedIn-ում, Google-ում բիզնես գործիքների կարգավորում
    5. Facebook-ում, Instagram-ում, LinkedIn-ում, Google-ում գովազդային գործիքների կարգավորում
    6. Manychat-ի ներդրում (Facebook, Instagram, Telegram նամակագրության և մեկնաբանությունների ավտոմատացումների համար)
    7. Email մարքեթինգ գործիքի ներդրում
    8. մշակված արշավների տրամաբանության շրջանակներում անհրաժեշտ ավտոմատացման գործիքների ներդրում
    9. բոլոր անհրաժեշտ ավտոմատացումների կենտրոնացում CRM համակարգում
    10. հաշվետվությունների ձևանմուշի պատրաստում
    11. հիմնական աշխատանքների ընթացակարգի մշակում
  • ԹԵՍԹԱՎՈՐՈՒՄ
    1. Իրականացված հետազոտական տվյալների հիման վրա մշակված ռազմավարության սահմանված կետերով և սահմնված հարթակներում արշավների մեկնարկ, որոնք կրում են թեսթավորման բնույթ, որոնց արդյունքում վերոնշյալ սահմանված կետերում պետք է կատարվի թարմացումներ, համալրումներ կամ կրճատումներ, այլ կերպ ասած՝ բարելավում
  • ՆԱԽԱՄԵԿՆԱՐԿԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ
    1. իրականացված թեսթավորման արդյունքում բարելավում հետազոտական և վերլուծական տվյալներում
    2. իրականացված թեսթավորման արդյունքում բարելավում ռազմավարության բոլոր անհրաժեշտ բաղադրիչներում
    3. իրականացված թեսթավորման արդյունքում բարելավում առկա հարթակների գործիքակազմի շրջանակներում
    4. իրականացված թեսթավորման արդյունքում բարելավում առկա քոնթենթ պլանի շրջանակներում
    5. իրականացված թեսթավորման արդյունքում բերալավում բյուջետավորման շրջանակներում
    6. իրականացված թեսթավորման արդյունքում բարելավում գործողությունների պլանում
    7. իրականացված թեսթավորման արդյունքում բարելավում այլ անհրաժեշտ բաղադրիչներում
  • ԻՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԵԿՆԱՐԿ
    1. սահմանված թվային հարթակներում, ըստ առկա հետազոտական և վերլուծական տվյալների հիման վրա մշակված ռազմավարության, առկա բովանդակության, սահմանված գործողությունների պլանով, ներդրված գործիքների շնորհիվ մարքեթինգային իրական արշավների մեկնարկ
    2. իրական արշավի ընթացքում հետազոտական և վերլուծական տվյալների թարմացում/համալրում
    3. իրական արշավի ընթացքում ռազմավարության թարմացում/համալրում
    4. հետազոտական և վերլուծական և դրա հիման վրա ռազմավարության թարմացման/համալրման հիման վրա առաջացած հավելյալ գործողությունների պատրաստում և իրականացում
    5. այլ անհրաժեշտ գործընթացների իրականացում
  • ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ
    1. հաշվետվությունների պատրաստում ամենօրյա կտրվածքով
    2. ամփոփիչ հաշվետվությունների պատրաստում
    3. առկա հաշվետվությունների հիման վրա ամենօրյա և վերջնական առաջարկների մշակում
    4. առկա հաշվետվությունների հիման վրա հետազոտական և վերլուծական տվյալների թարմացում/համալրում
    5. առկա հաշվետվությունների հիման վրա ռազմավարության բարելավում
  • ՍԱՀՄԱՆՎԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԱՎԱՐՏ
    1. կատարված աշխատանքների քննարկում
    2. սխալների շուրջ վերապատրաստում
SMM ԲԱԺՆԻ ԾՐԱԳԻՐ

Այս ծրագրի շրջանակներում պրակտիկայի ընթացքում կիրառվող հարթակներն են՝

  1. FACEBOOK
  2. INSTAGRAM
SMM ԲԱԺՆԻ ԾՐԱԳԻՐ

Այս ծրագրի շրջանակներում պրակտիկայի ընթացքում կիրառվող հարթակներն են՝

  1. FACEBOOK
  2. INSTAGRAM
  • ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆ Եւ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
    1. բրիֆի կազմում
    2. նախնական խնդիրների և նպատակների սահմանում
    3. ոլորտի հետազոտություն և վերլուծություն
    4. թրենդների հետազոտություն և վերլուծություն
    5. սեգմենտի/թիրախային լսարանի հետազոտություն և վերլուծություն
    6. մրցակիցների դիտարկում և վերլուծություն
    7. մարքեթինգային առկա ռեսուրսների աուդիտ
    8. հետազոտության հաշվետվության պատրաստում
  • ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ
    1. նպատակների և խնդիրների սահմանում
    2. թվային հարթակների ընտրություն
    3. նախնական սեգմենտի սահմանում/ամփոփում
    4. նախնական թիրախային լսարանի սահմանում/ամփոփում
    5. մրցակիցների դիտարկման նախնական տվյալների սահմանում/ամփոփում
    6. վերոնշյալի հիման վրա կրեատիվ կոնցեպտի մշակում
    7. Facebook-ի և Instagram-ի շրջանակներում մարքեթինգային արշավի մշակում
    8. գործողությունների պլանի մշակում յուրաքանչյուր թվային հարթակի համար
    9. քոնթենթ պլանի էսքիզավորում/մշակում
    10. բյուջետավորում
  • ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ
    1. տեքստային բովանդակության պատրաստում
    2. վիզուալ բովանդակության պատրաստում
    3. Facebook-ում, Instagram-ում բիզնես էջերի կարգավորում
    4. Facebook-ում, Instagram-ում բիզնես գործիքների կարգավորում
    5. Facebook-ում, Instagram-ում գովազդային գործիքների կարգավորում
    6. Manychat-ի ներդրում (Facebook, Instagram նամակագրության և մեկնաբանությունների ավտոմատացումների համար)
    7. մշակված արշավների տրամաբանության շրջանակներում անհրաժեշտ ավտոմատացման գործիքների ներդրում
    8. բոլոր անհրաժեշտ ավտոմատացումների կենտրոնացում CRM համակարգում
    9. հաշվետվությունների ձևանմուշի պատրաստում
    10. հիմնական աշխատանքների ընթացակարգի մշակում
  • ԹԵՍԹԱՎՈՐՈՒՄ
    1. Իրականացված հետազոտական տվյալների հիման վրա մշակված ռազմավարության սահմանված կետերով և Facebook և Instagram արշավների մեկնարկ, որոնք կրում են թեսթավորման բնույթ, որոնց արդյունքում վերոնշյալ սահմանված կետերում պետք է կատարվի թարմացումներ, համալրումներ կամ կրճատումներ, այլ կերպ ասած՝ բարելավում
  • ՆԱԽԱՄԵԿՆԱՐԿԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ
    1. իրականացված թեսթավորման արդյունքում բարելավում հետազոտական և վերլուծական տվյալներում
    2. իրականացված թեսթավորման արդյունքում բարելավում ռազմավարության բոլոր անհրաժեշտ բաղադրիչներում
    3. իրականացված թեսթավորման արդյունքում բարելավում Facebook և Instagram գործիքակազմի շրջանակներում
    4. իրականացված թեսթավորման արդյունքում բարելավում առկա քոնթենթ պլանի շրջանակներում
    5. իրականացված թեսթավորման արդյունքում բերալավում բյուջետավորման շրջանակներում
    6. իրականացված թեսթավորման արդյունքում բարելավում գործողությունների պլանում
    7. իրականացված թեսթավորման արդյունքում բարելավում այլ անհրաժեշտ բաղադրիչներում
  • ԻՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԵԿՆԱՐԿ
    1. Facebook-ում և Instagram-ում, ըստ առկա հետազոտական և վերլուծական տվյալների հիման վրա մշակված ռազմավարության, առկա բովանդակության, սահմանված գործողությունների պլանով, ներդրված գործիքների շնորհիվ մարքեթինգային իրական արշավների մեկնարկ
    2. իրական արշավի ընթացքում հետազոտական և վերլուծական տվյալների թարմացում/համալրում
    3. իրական արշավի ընթացքում ռազմավարության թարմացում/համալրում
    4. հետազոտական և վերլուծական և դրա հիման վրա ռազմավարության թարմացման/համալրման հիման վրա առաջացած հավելյալ գործողությունների պատրաստում և իրականացում
    5. այլ անհրաժեշտ գործընթացների իրականացում
  • ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ
    1. հաշվետվությունների պատրաստում ամենօրյա կտրվածքով
    2. ամփոփիչ հաշվետվությունների պատրաստում
    3. առկա հաշվետվությունների հիման վրա ամենօրյա և վերջնական առաջարկների մշակում
    4. առկա հաշվետվությունների հիման վրա հետազոտական և վերլուծական տվյալների թարմացում/համալրում
    5. առկա հաշվետվությունների հիման վրա ռազմավարության բարելավում
  • ՍԱՀՄԱՆՎԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԱՎԱՐՏ
    1. Կատարված աշխատանքների քննարկում
    2. Սխալների շուրջ վերապատրաստում
ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ԾՐԱԳԻՐ
1
ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ Եւ ՎԱՃԱՌՔԻ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՇՐՋԱՆԱԿՈՒՄ
2
ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ ԱՌՑԱՆՑ ՎԱՃԱՌՔԻ Եւ ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻ ՇՐՋԱՆԱԿՈՒՄ
3
ՎԵՐՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ Եւ ՎԱՃԱՌՔԻ ԱՎՏՈՄԱՏԱՑՈՒՄՆԵՐԻ ՇՐՋԱՆԱԿՈՒՄ
Ի՞ՆՉ Է ՆԵՐԱՌՈՒՄ ՎԱՐՁԱՎՃԱՐԸ
1
ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ ՆԱԽԱԳԾԻՆ
  1. Մասնակցություն ծրագրին և դրա շրջանկներում առկա միջոցառումներին, ընդհանուր մոտ 3.5 ամիս, 28 հանդիպում (84 ժամ) ևս 31 ժամ տնային աշխատանք 3.5 ամիսների ընթացքում: 28 հանդիպումներից 23-ը կտրամադրվի բուն պրակտիկ աշխատանքներին, ևս 5-ը ընթացիկ քննարկումներին, վերապատրաստման թրեյնինգներին:
  2. Բուն ծրագրից դուրս 6 ամսյա մասնագիտական սպասարկում։
  3. Աշխատասեղան (*չի տրամադրվում համակարգիչ, դուք պետք է մասնակցեք Ձեր Notebook-ով)
  4. Արագ ինտերնետ կապ
  5. Հանդիպումների սենյակ
2
ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ
  1. Դոմենային անուն
  2. Հոսթինգ
  3. Բիզնես էլ․ հասցե
  4. Բիզնես Google drive
  5. Canva PRO
  6. SlackTrello/Asana
  7. CRM համակարգ
  8. Email marketing-ի գործիք
  9. Manychat
  10. Ավտոմատացման համար նախատեսված այլ գործիքներ
3
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ԳՈՎԱԶԴԱՅԻՆ ԲՅՈՒՋԵ
Յուր մասնակցի կտմրամադրվի գովազդային բյուջե մինչև 300$ (ըստ նախագծի բյուջեն տարբերվում է):
4
ՆՅՈՒԹԵՐ
Նախագծի շրջանակներում Ձեզ կտրամադրվի

  1. Մասնագիտական, հեղինակային նյութեր
  2. Մասնագիտական գրականություն
  3. Ուղեցույցներ, ձևանմուշներ, չեքլիստեր
  4. Վիդեոուղեցույցներ
  5. 6 ամսյա մասնագիտական սպասարկում
Ո՞ՒՄ ՀԱՄԱՐ Է ՏՎՅԱԼ ՆԱԽԱԳԻԾԸ
  • DIGITAL MARKETING-Ի ԿԱՄ ՄԻԱՅՆ SMM-Ի ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ՏԵՍԱԿԱՆ ԿԱՄ ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐ Եւ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՈՒՆԵՑՈՂ ԱՆՁԱՆՑ

    Եթե դուք մասնակցել եք DIGITAL MARKETING-ի կամ SMM-ի վերաբերյալ որևէ դասընթացի, ունեք արդեն որոշակի կամ ամբողջական գիտելիքներ և հմտություններ, սակայն ունեք կարիք գործնականում և միջազգային ստանդարտներին համապատասխան գործընթացներով կիրառել Ձեր գիտելիքներն ու հմտությունները, հմտանալ մասնագիտության մեջ, ապա այս նախագիծը Ձեզ համար է: Նախագիծը հնարավորություն է տալիս մեր վերահսկողությամբ և ուղղորդմամբ անցնել պրակտիկա միջազգային ընկերություններում՝ աշխատելով իրական միջազգային նախագծերի շրջանակներում, իրականացնելով ամբողջական մարքեթինգային արշավներ, որը Ձեզ կօգնի ձեռք բերել մարքեթինգային գործակալությունում և մարքեթինգային թիմերում աշխատելու իրական փորձ՝ ադապտացվելով աշխատանքային գործընթացների համար նախատեսված գործիքներին, և անցնել վերապատրաստում: Բոլոր գործընթացները վերահսկվելու է մեր Project Manager-ների և մենթորների կողմից: Նախագիծը Ձեզ հնարավորություն կտա մարքեթինգի ոլորտում ձեռք բերել արդյունավետ և արժեքավոր փորձ:

  • ՈՐՈՇԱԿԻ ՓՈՐՁ ՈՒՆԵՑՈՂ DIGITAL MARKETING-Ի ԿԱՄ SMM ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ

    Եթե դուք DIGITAL MARKETING-ի կամ SMM-ի ոլորտում ունեք գիտելիքներ, հմտություններ և որոշակի փորձ, սակայն ունեք կարիք Ձեր փորձը զարգացնելու և միջազգային ստանդարտներին համապատասխան փորձ ձեռք բերելու, ոլորտում վերապատրաստվելու և դրա արդյունքում որպես մասնագետ առավել զարգանալու, ապա այս նախագիծը Ձեզ համար է: Նախագիծը հնարավորություն է տալիս մեր վերահսկողությամբ և ուղղորդմամբ անցնել պրակտիկա միջազգային ընկերություններում՝ աշխատելով իրական միջազգային նախագծերի շրջանակներում, իրականացնելով ամբողջական մարքեթինգային արշավներ, որը Ձեզ կօգնի ձեռք բերել մարքեթինգային գործակալությունում և մարքեթինգային թիմերում աշխատելու իրական փորձ` ադապտացվելով աշխատանքային գործընթացների համար նախատեսված գործիքներին, և անցնել վերապատրաստում: Բոլոր գործընթացները վերահսկվելու է մեր Project Manager-ների և մենթորների կողմից: Նախագիծը Ձեզ հնարավորություն կտա մարքեթինգի ոլորտում ձեռք բերել արդյունավետ և արժեքավոր փորձ:
  • ԳՈՐԾՈՂ Եւ ՄԻՋԻՆ ՓՈՐՁՈՎ DIGITAL MARKETING-Ի ԿԱՄ SMM-Ի ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ, ՈՎՔԵՐ ՑԱՆԿԱՆՈՒՄ ԵՆ ԱՌԱՎԵԼ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՆԱԼ ՈԼՈՐՏՈՒՄ

    Եթե դուք DIGITAL MARKETING-ի կամ SMM-ի ոլորտում ունեք գիտելիքներ, հմտություններ և շոշափելի փորձ, սակայն ունեք կարիք Ձեր փորձը զարգացնելու և որպես մասնագետ առավել բարձր մակարդակում հայտնվելու, միջազգային ստանդարտներին համապատասխան փորձ ձեռք բերելու, ոլորտում վերապատրաստվելու և դրա արդյունքում որպես մասնագետ առավել զարգանալու, ապա այս նախագիծը Ձեզ համար է: Նախագիծը հնարավորություն է տալիս մեր վերահսկողությամբ և ուղղորդմամբ անցնել պրակտիկա միջազգային ընկերություններում՝ աշխատելով իրական միջազգային նախագծերի շրջանակներում, իրականացնելով ամբողջական մարքեթինգային արշավներ, որը Ձեզ կօգնի ձեռք բերել մարքեթինգային գործակալությունում և մարքեթինգային թիմերում աշխատելու իրական փորձ՝ ադապտացվելով աշխատանքային գործընթացների համար նախատեսված գործիքներին, և անցնել վերապատրաստում: Բոլոր գործընթացները վերահսկվելու է մեր Project Manager-ների և մենթորների կողմից: Նախագիծը Ձեզ հնարավորություն կտա մարքեթինգի ոլորտում ձեռք բերել արդյունավետ և արժեքավոր փորձ:
Ստացեք նախագծի վերաբերյալ խորհրդատվություն և նախագծի ամբողջական ծրագիրը

ԻՆՉՊԵ՞Ս Է ԸՆԹԱՆՈՒՄ ՆԱԽԱԳԻԾԸ

1
Մասնակցում եք նախագծին
Այն անցկացվում է աշխատանքային ֆորմատով մեր գրասենյակում: Դուք ստանում եք նախագիծ, որի շրջանակներում աշխատելու եք:
2
Իրականացնում եք իրական մարքեթինգային արշավներ
Ըստ ընտրված բաժնի և տվյալ բաժնի ծրագրի իրականացնում եք մարքեթինգային արշավներ միջազգային նախագծերի շրջանակներում, որը վերահասկվում է մեր մենթորների և Project Manager-ների կողմից:
3
Անցե՛ք վերապատրաստում
Անցե՛ք վերապատրաստում մի շարք առանցքային ուղղությունների վերաբերյալ:
4
Ձեռք բերեք փորձ
Ձեռք բերեք միջազգային մակարդակով մասնագիտական փորձ և Ձեր փորձը հավաստող պորտֆոլիո և փաստաթուղթ:
ՈՐՈՇ ԱՌԱՎԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ,
ՈՐԸ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒՄ Է
SSB ACADEMY-ԻՆ

ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻՆ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆ ԿՏՐՎԻ ԱՆՑՆԵԼ

ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ


Ուսանողները՝ ովքեր գրանցել են բարձր արդյունքներ, կանցնեն աշխատանքի SSB Academy-իում կամ գործընկեր ընկերություններում:


ՄԵՐ HR ԵՎ FREELANCE ՓՈՐՁԱԳԵՏՆԵՐԸ ԿԱՆՑԿԱՑՆԵՆ ԿԱՐԻԵՐԱՅԻ ԽԹԱՆՄԱՆ ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ


Նախագծի ավարտին մեր HR և FREELANCE աշխատանքի փորձագետները մասնակիցների հետ կանցկացնեն խորհրդատվություններ, որոնք կօգնեն Ձեզ մարքեթինգի ոլորտում աշխատանք գտնելու և տվյալ աշխատանքում հնարավորինս արագ զարգանալու հարցում:


ՄԵՐ ԲԻԶՆԵՍ ԽՈՐՀԴԱՏՈՒՆԵՐԸ ԿԱՆՑԿԱՑՆԵՆ ԲԻԶՆԵՍԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ



Մեր բիզնես խորհրդատուները նախագծի ավարտին կանցկացնեն բիզնեսի կազմակերպման և կառավարման խորհրդատվություն, որը մասնակիցներին կօգնի կազմակերպել առավել հաջող բիզնես գործընթացներ:

ՈՐՈՇ ԱՌԱՎԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ,
ՈՐԸ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒՄ Է
SSB ACADEMY-ԻՆ

ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻՆ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆ ԿՏՐՎԻ ԱՆՑՆԵԼ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ


Ուսանողները՝ ովքեր գրանցել են բարձր արդյունքներ, կանցնեն աշխատանքի SSB Academy-իում կամ գործընկեր ընկերություններում:



ՄԵՐ HR ԵՎ FREELANCE ՓՈՐՁԱԳԵՏՆԵՐԸ ԿԱՆՑԿԱՑՆԵՆ ԿԱՐԻԵՐԱՅԻ ԽԹԱՆՄԱՆ ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ


Նախագծի ավարտին մեր HR և FREELANCE աշխատանքի փորձագետները մասնակիցների հետ կանցկացնեն խորհրդատվություններ, որոնք կօգնեն Ձեզ աշխատանք գտնելու և տվյալ աշխատանքում հնարավորինս արագ զարգանալու հարցում:


ՄԵՐ ԲԻԶՆԵՍ ԽՈՐՀԴԱՏՈՒՆԵՐԸ ԿԱՆՑԿԱՑՆԵՆ ԲԻԶՆԵՍԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ


Մեր բիզնես խորհրդատուները նախագծի ավարտին կանցկացնեն բիզնեսի կազմակերպման և կառավարման խորհրդատվություն, որը մասնակիցներին կօգնի կազմակերպել առավել հաջող բիզնես գործընթացներ:

Ստացեք նախագծի ամբողջական ծրագիրը և խորհրդատվություն նախագծի վերաբերյալ
Մենք գիտենք, թե որքան դժվար է ձեռք բերել նոր մասնագիտություն և դրանից բխող նոր հմտություններ և գիտելիքներ, ուստի ուսումնառության ամբողջ ընթացքում մեր փորձագետները կօգնեն Ձեզ բոլոր մասնագիտական հարցերով, որում դուք կդժվարանաք ❤️
ՄԵՆԹՈՐՆԵՐ
Նախագծի մենթորները, Project Manager-ները և թրեյներները և SSB Academy-ի փորձագետները կօգնեն Ձեզ ուղղել մասնագիտական սխալները, հարցերի և խնդիրների դեպքում կաջակցեն, կօգնեն և կուղղորդեն Ձեզ, կկիսվեն լայֆհաքերով և օգտակար նյութերով, որի արդյունքում դուք կգրանցեք մեծ հաջողություններ:
Փակ չատում դուք հնարավորություն կունենանք քննարկել նախագծի շրջանակներում իրականացվող աշխատանքները, կիսվել Ձեր փորձարությամբ և այլ օգտակար նյութերով մասնակից այլ ուսանողների հետ։
ԳԼԽԱՎՈՐ ԹՐԵՅՆԵՐ
ՏԱՐՈՆ ՊԱՊԻԿՅԱՆ` SSB COMPANY, SSB ACADEMY
ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԻՄՆԱԴԻՐ
Տարոն Պապիկյանը արդեն 4 տարի է անցկացնում է թվային մարքեթինգի տարբեր դասընթացներ: Նրա կողմից անցկացվող դասընթացներից առավել հայտնի են SMM ZERO, SMM PRO, DIGITAL MARKETING ԲԱԿԱԼԱՎՐ դասընթացները: Մարքեթինգի ոլորտում Տարոնը ունի մոտ 12 տարիների աշխատանքային փորձ:
ՀԱՃԱԽ ՏՐՎՈՂ ՀԱՐՑԵՐ
ՀԱՃԱԽ ՏՐՎՈՂ ՀԱՐՑԵՐ
23% ԻՋԵՎԱԾ ԳԻՆ
ՎԱՐՁԱՎՃԱՐ
ՄԵԿՆԱՐԿԸ: 21 նոյեմբեր
ԱԶԱՏ ՏԵՂԵՐ: 21
67,000 ՀՀ ԴՐԱՄ / ԱՄԻՍ (3 ԱՄԻՍ)
ՆԱԽԱԳՐԱՆՑՎԵ՛Ք ՆԱԽԱԳԾԻՆ, ՍՏԱՑԵ՛Ք ԱՆՎՃԱՐ ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ ՆԱԽԱԳԾԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ
ՎՃԱՐՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ ՍԵՂՄԵ՛Ք ՆԵՐՔԵւԻ ԿՈՃԱԿԻՆ:
ՎՃԱՐՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ ՍԵՂՄԵ՛Ք ՆԵՐՔԵւԻ ԿՈՃԱԿԻՆ:
ԱՄՍԱԿԱՆ, 2 ՄԱՍՈՎ, ԱՄԲՈՂՋԱԿԱՆ
ՄԵԿՆԱՐԿԸ: 21 նոյեմբեր
ԱԶԱՏ ՏԵՂԵՐ: 21
ՎԱՐՁԱՎՃԱՐԸ
23% ԻՋԵՎԱԾ ԳԻՆ
ՆԱԽԱԳՐԱՆՑՎԵ՛Ք ՆԱԽԱԳԾԻ, ՍՏԱՑԵ՛Ք ԱՆՎՃԱՐ ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ ՆԱԽԱԳԾԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ
ԿԱՊ
  • ՀԱՍՑԵ՝ ք․ Երևան, Ազատության պողոտա, 27 շենք, Երազ բիզնես կենտրոն 8-րդ հարկ, 803 սենյակ
  • ՀԵՌ․ ՀԱՄԱՐ՝ +374 15 777 111
  • +374 95 11 62 11 (Whatsapp, Viber, Telegram)
  • ԷԼ․ ՀԱՍՑԵ՝ support@ssbacademy.am

ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՕՐԵՐ՝

խորհրդատվական բաժին՝ երկ-ուրբաթ 9։30-18։30, շբթ․՝ 10:00-14:00
սպասարկման բաժին՝ երկ-ուրբաթ 10։00-17։30, շբթ․՝ 10:00-14:30

չենք աշխատում տոն և հիշատակի օրերին, կամ ՀՀ կառավարության կողմից սահմանված հատուկ դեպքերում: