SMM ZERO ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Սովորե՛ք SMM 0-ից ՏԱՐՈՆ ՊԱՊԻԿՅԱՆԻ հետ 17 պրակտիկ դասերի ընթացքում: Դասընթացը ներառում է Facebook եւ Instagram մարքեթինգի բոլոր անհրաժեշտ բաղադրիչները:

ՊՐԱԿՏԻԿ դասընթաց, որի արդյունքը երաշխավորում է անձամբ ՏԱՐՈՆ ՊԱՊԻԿՅԱՆԸ, եթե դուք կատարեք դասընթացի բոլոր պահանջները:
Դասընթացը ներառում է նաև Facebооk-ի և Instаgrаm-ի վերջին թարմացումները, այդ թվում ալգորիթմային, տեխնիկական և թիրախավորման թարմացումները որի մի մասը գործարկվել է 2023թ․-ի ՀՈԿՏԵՄԲԵՐ Եւ ՆՈՅԵՄԲԵՐ ամիսներին:
Դասընթացը ներառում է նաև Facebооk-ի և Instаgrаm-ի վերջին թարմացումները, այդ թվում ալգորիթմային, տեխնիկական և թիրախավորման թարմացումները որի մի մասը գործարկվել է 2023թ․-ի ՀՈԿՏԵՄԲԵՐ Եւ ՆՈՅԵՄԲԵՐ ամիսներին:
ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ ԲԱՂԿԱՑԱԾ Է 17 ԴԱՍԻՑ,
10+ ՈՒՂԵՑՈՒՅՑՆԵՐԻՑ Եւ ՁԵւԱՆՄՈՒՇՆԵՐԻՑ,
35+ ՀԵՂԻՆԱԿԱՅԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՆՅՈՒԹԵՐԵԻՑ
Դասընթացի ընթացքում դուք կստանաք ամբողջական և պրակտիկ գիտելիքներ ըստ ծրագրում նշված ուղղությունների, միևնույն ժամանակ ձեռք կբերեք SMM մասնագիտացում: Կարևոր է նշել, որ կարող եք ունենալ լավ արդյունքներ միայն այն դեպքում, եթե ցուցաբերեք բարձր պատասխանատվություն: Դասընթացը ներառում է նաև Facebook-ի և Instagram-ի վերջին թարմացումները։
ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՈՒՄ ԵՆՔ
Դասընթացի ավարտին դուք կկարողանաք աշխատել որպես SMM մասնագետ և հենց առաջին ամսում ստանալ եկամուտ:
Դասընթացի ավարտին դուք կորակավորվեք իբրև SMM մասնագետ:
ԱՌԱՋԻՆ ԵԿԱՄՈՒՏԸ
ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄ

ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ

Տևողությունը՝ մարտի 4 - ապրիլի 29

Դասերի քանակ՝ 17 դաս / մոտ 27 ժամ:

ՁԵՎԱՉԱՓԸ

Դասընթացը բաղկացած է 17 տեսաձայնագրություններից, պրեզենտացիաներից, ձևանմուշներից, ուղեցույցերից, չեքլիստերից և մասնագիտական հեղինակային նյութերից:


Տեսաձայնագրությունները կարող եք դիտել Ձեզ հարմար ժամանակ և Ձեզ հարմար վայրից:

ՄԵԹՈԴՈԼՈԳԻԱ

PBL` 90% պրակտիկ, 10% տեսական

ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ

Տևողությունը՝ մարտի 4 - ապրիլի 29

Դասերի քանակ՝ 17 դաս / մոտ 27 ժամ:

ՁԵՎԱՉԱՓԸ

Դասընթացը բաղկացած է 17 տեսաձայնագրություններից, պրեզենտացիաներից, ձևանմուշներից, ուղեցույցերից, չեքլիստերից և մասնագիտական հեղինակային նյութերից:


Տեսաձայնագրությունները կարող եք դիտել Ձեզ հարմար ժամանակ և Ձեզ հարմար վայրից:

ՄԵԹՈԴՈԼՈԳԻԱ

PBL` 90% պրակտիկ, 10% տեսական

ՎԱՐՁԱՎՃԱՐ

Դասընթացի արժեքը 67,000 ՀՀ ԴՐԱՄ է։ Արժեքը ներառում է 6 ամսյա մասնագիտական սպասարկում։


ՎՃԱՐՈՒՄԸ ԿԱՐՈՂ ԵՔ ԿԱՏԱՐԵԼ ROCKET LINE-ՈՎ՝ ԳՈՒՄԱՐԸ ՄԱՐԵԼՈՎ 0-36 ԱՄԻՍՆԵՐԻ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ:

ՓԱՍՏԱԹՈՒՂԹ

Դասընթացի ավարտին քննության արդյունքների հիման վրա մասնակիցներին տրամադրվելու է սերտիֆիկատ:

ՊՈՐՏՖՈԼԻՈ

Դասընթացի ավարտին դուք կստանաք պորտֆոլիոյի ձևավորման ուղեցույց և պորտֆոլիոյի պատրաստման ձևանմուշ, որը կօգնի Ձեզ ստեղծել սեփական պորտֆոլիոն:

ՎԱՐՁԱՎՃԱՐ

Դասընթացի արժեքը 67,000 ՀՀ ԴՐԱՄ է։ Արժեքը ներառում է 6 ամսյա մասնագիտական սպասարկում։


ՎՃԱՐՈՒՄԸ ԿԱՐՈՂ ԵՔ ԿԱՏԱՐԵԼ ROCKET LINE-ՈՎ՝ ԳՈՒՄԱՐԸ ՄԱՐԵԼՈՎ 0-36 ԱՄԻՍՆԵՐԻ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ:

ՓԱՍՏԱԹՈՒՂԹ

Դասընթացի ավարտին քննության արդյունքների հիման վրա մասնակիցներին տրամադրվելու է սերտիֆիկատ:

ՊՈՐՏՖՈԼԻՈ

Դասընթացի ավարտին դուք կստանաք պորտֆոլիոյի ձևավորման ուղեցույց և պորտֆոլիոյի պատրաստման ձևանմուշ, որը կօգնի Ձեզ ստեղծել սեփական պորտֆոլիոն:

ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐՆ ԱՆՑԿԱՑՎՈՒՄ ԵՆ ՄԵՐ ԿՈՂՄԻՑ ՄՇԱԿՎԱԾ ՀԱՏՈՒԿ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՄԻՋՈՑՈՎ

SSB Academy-ն կրթական-տեխնոլոգիական ընկերություն է: Մենք անհատներին և թիմերին առաջարկում է ձեռք բերել պահանջված մասնագիտություն կամ վերապատրաստվել վերջիններիս շրջանակում։ Ակադեմիայի կրթական նախագծերի, դրանց կազմակերպման գործընթացների և առցանց համակարգի ֆունկցիոնալ հնարավորությունների շնորհիվ դուք ձեռք կբերեք աշխատաշուկային և բիզնես միջավայրին համապատասխան պրակտիկ և մրցակցային հմտություններ և գիտելիքներ շուկայի առաջատար մասնագետների կողմից:

Մեր կողմից անցկացվող դասընթացները հնարավորինս պրակտիկ են և ֆունդամենտալ:

Միևնույն ժամանակ SSB Academy-ին առաջարկում է կրթական նախագծեր գործարարների և թոփ մենեջերների համար, որոնք միտված են ընկերությունների և թիմերի արդյունավետ կառավարմանը, մարքեթինգի և վաճառքի արդյունքների աճին:

Մենք կրթությունը հասանելի ենք դարձնում բոլորին՝ անկախ տարիքից և աշխարհագրությունից:

SMM ZERO դասընթացը բաղկացած է 17 պրակտիկ դասերից: Յուրաքանչյուր դասին կից տրամադրվում է տվյալ դասի պրեզենտացիան, շատ դեպքերում տրամադրվում է մասնագիտական բառարան, ընդհանուր դասընթացի հետ տրամադվրում են ձևանմուշներ, ուղեցույցներ, չեք-լիստեր՝ մասնավորապես՝ բրիֆի ձևանմուշ, ռազմավարության ձևանմուշ, հաշվարկների և հաշվետվությունների ձևանմուշ, քոնթենթ պլանի ձևանմուշ, բովանդակության մշակման ուղեցույց, թիրախային լսարանի հետ գրագետ աշխատանքի ուղեցույց, մասնագիտական հեղինակային նյութեր, ընդհանուր քանակով ավելի քան 10 ձևանմուշ, ուղեցույց կամ չեք լիստ և 35-ից ավել մասնագիտական, հեղինակային նյութեր։ Յուրաքանչյուր դասից հետո դուք պետք է անցնեք մինչև 10 հարցից բաղկացած QUIZ, ստուգե՛ք ձեր գիտելիքները, ճիշտ պատասխանեք առնվազն հարցերի 70%-ին և միայն այդ դեպքում Ձեզ հասանելի կդառնա հաջորդ դասը, այս ամենը Ձեզ հնարավորություն կտա ստանալ և յուրացնել նոր գիտելիքները և հմտությունները, չափելի դարձնել Ձեր առաջադիմությունը: Բոլոր մասնակիցները կստանան տնային հանձնարարություններ, որոնք կստուգվեն մեր կողմից: Նշենք նաև, որ բոլոր ուսանողներին կտրամադրվի մասնագիտական սպասարկում 6 ամիս շարունակ:

Յուրաքանչյուր ամսվա վերջին տասնօրյակում SSB Academy-ում առցանց ձևաչափով կազմակերպվում է քննություն, քննությունը բաղկացած է 100 հարցից: Քննության արդյունքների հիման վրա քննության մասնակիցներին տրամադրվում է SSB ACADEMY-ի բարձր հեղինակություն վայելող սերտիֆիկատ: Սերտիֆիկատը տրամադրվում է թվային տարբերակով:
ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐՆ ԱՆՑԿԱՑՎՈՒՄ ԵՆ ՄԵՐ ԿՈՂՄԻՑ ՄՇԱԿՎԱԾ ՀԱՏՈՒԿ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՄԻՋՈՑՈՎ

SSB Academy-ն կրթական-տեխնոլոգիական ընկերություն է: Մենք անհատներին և թիմերին առաջարկում է ձեռք բերել պահանջված մասնագիտություն կամ վերապատրաստվել վերջիններիս շրջանակում։ Ակադեմիայի կրթական նախագծերի, դրանց կազմակերպման գործընթացների և առցանց համակարգի ֆունկցիոնալ հնարավորությունների շնորհիվ դուք ձեռք կբերեք աշխատաշուկային և բիզնես միջավայրին համապատասխան պրակտիկ և մրցակցային հմտություններ և գիտելիքներ շուկայի առաջատար մասնագետների կողմից:

Մեր կողմից անցկացվող դասընթացները հնարավորինս պրակտիկ են և ֆունդամենտալ:

Միևնույն ժամանակ SSB Academy-ին առաջարկում է կրթական նախագծեր գործարարների և թոփ մենեջերների համար, որոնք միտված են ընկերությունների և թիմերի արդյունավետ կառավարմանը, մարքեթինգի և վաճառքի արդյունքների աճին:

Մենք կրթությունը հասանելի ենք դարձնում բոլորին՝ անկախ տարիքից և աշխարհագրությունից:

SMM ZERO դասընթացը բաղկացած է 17 պրակտիկ դասերից: Յուրաքանչյուր դասին կից տրամադրվում է տվյալ դասի պրեզենտացիան, շատ դեպքերում տրամադրվում է մասնագիտական բառարան, ընդհանուր դասընթացի հետ տրամադվրում են ձևանմուշներ, ուղեցույցներ, չեք-լիստեր՝ մասնավորապես՝ բրիֆի ձևանմուշ, ռազմավարության ձևանմուշ, հաշվարկների և հաշվետվությունների ձևանմուշ, քոնթենթ պլանի ձևանմուշ, բովանդակության մշակման ուղեցույց, թիրախային լսարանի հետ գրագետ աշխատանքի ուղեցույց, մասնագիտական հեղինակային նյութեր, ընդհանուր քանակով ավելի քան 10 ձևանմուշ, ուղեցույց կամ չեք լիստ և 35-ից ավել մասնագիտական, հեղինակային նյութեր։ Յուրաքանչյուր դասից հետո դուք պետք է անցնեք մինչև 10 հարցից բաղկացած QUIZ, ստուգե՛ք ձեր գիտելիքները, ճիշտ պատասխանեք առնվազն հարցերի 70%-ին և միայն այդ դեպքում Ձեզ հասանելի կդառնա հաջորդ դասը, այս ամենը Ձեզ հնարավորություն կտա ստանալ և յուրացնել նոր գիտելիքները և հմտությունները, չափելի դարձնել Ձեր առաջադիմությունը: Բոլոր մասնակիցները կստանան տնային հանձնարարություններ, որոնք կստուգվեն մեր կողմից: Նշենք նաև, որ բոլոր ուսանողներին կտրամադրվի մասնագիտական սպասարկում 6 ամիս շարունակ:

Յուրաքանչյուր ամսվա վերջին տասնօրյակում SSB Academy-ում առցանց ձևաչափով կազմակերպվում է քննություն, քննությունը բաղկացած է 100 հարցից: Քննության արդյունքների հիման վրա քննության մասնակիցներին տրամադրվում է SSB ACADEMY-ի բարձր հեղինակություն վայելող սերտիֆիկատ: Սերտիֆիկատը տրամադրվում է թվային տարբերակով:
ուսանողներ
10000
4
տարի աշխատանք
490
կրթական նախագծեր

ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԾՐԱԳԻՐԸ

1
7 ԹԵՄԱՏԻԿ ՄՈԴՈՒԼ
Դասընթացը ներառում է 7 թեմատիկ մոդուլ, որոնք իրենց հերթին բաղկացած են տարբեր մասնագիտական ուղղություններից: Մոդուլները փոխլրացնում են միմյանց՝ ստեղծելով հնարավորություն դառնալու SMM մասնագետ:
2
27 ԺԱՄ ԴԱՍ
Դասընթացի ծրագիրը ադապտացված է միջին վիճակագրական մարդու անձնական և մասնագիտական կյանքին: Դասընթացի հատուկ ծրագիրը և մեթոդոլոգիան նույնիսկ մեծ ծանրաբեռնվածություն ունեցող անձանց տալիս է հնարավորություն առանց խոչընդոտների մասնագիտանալու ոլորտում: Դասընթացը անցկացվում տեսաձայնագրությունների միջոցով, որը Ձեզ հնարավորություն է տալիս սովորել Ձեզ հարմար ժամանակ և Ձեզ հարմար վայրից:
3
ՊՐԱԿՏԻԿ ԴԱՍԸՆԹԱՑ
Դասընթացի ծրագիրը մշակված է SSB Academy-ի փորձագետների և գործընկերների փորձի հիման վրա, ծրագիրը ամբողջությամբ բխում է ինչպես լոկալ, այնպես էլ գլոբալ աշխատաշուկայի կարիքներից:
Ի՞ՆՉ ԿՍՈՎՈՐԵՔ

Դասընթացը Ձեզ հնարավորություն կտա ՊՐԱԿՏԻԿ և ՖՈՒՆԴԱՄԵՆՏԱԼ եղանակով ուսումնասիրել SMM-ի հիմնական գործիքակազմն ու ռազմավարությունները, կազմակերպել և իրականացնել բարձր արդյունավետությամբ և հստակ թիրախավորմամբ գովազդային արշավներ:

Դասընթացի ծրագիրը ներառում է հետևյալ մոդուլները՝
Ի՞ՆՉ ԿՍՈՎՈՐԵՔ

Դասընթացը Ձեզ հնարավորություն կտա ՊՐԱԿՏԻԿ և ՖՈՒՆԴԱՄԵՆՏԱԼ եղանակով ուսումնասիրել SMM-ի հիմնական գործիքակազմն ու ռազմավարությունները, կազմակերպել և իրականացնել բարձր արդյունավետությամբ և հստակ թիրախավորմամբ գովազդային արշավներ:

Դասընթացի ծրագիրը ներառում է հետևյալ մոդուլները՝
  • 1.ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ Եւ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՀԱՄԱԿԱՐԳ
    • Ի՞նչ է մարքեթինգը, դրա սահմանումը
    • Մարքեթինգը որպես համակարգ
    • Մարքեթինգի ուղղությունները
    • Մարքեթինգի ոլորտները
    • Մարքեթինգային հետազոտությունների հիմունքներ
    • Պրոդուկտների կառավարման հիմունքներ
    • Մարքեթինգային կոմունիկացիաների հիմունքներ
    • Թվային մարքեթինգի հիմունքներ
    • Կոմերցիայի հիմունքներ
    • Հաճախորդների սպասարկման հիմունքներ
  • 2.SMM-Ի ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ, FACEBOOK & INSTAGRAM ԱԼԳՈՐԹԻՄ
    • Ինչո՞ւ է անհրաժեշտ SMM-ը
    • SMM-ը Facebook-ում եւ Instagram-ում հիմունքներ
    • SMM-ի հիմնական գործընթացներ
    • SMM ռազմավարությունների հիմունքներ և կառուցվածք
    • Կրեատիվ կոնցեպտի հիմունքներ և կառուցվածք
    • Հաշվետվությունների հիմունքներ և կառուցվածք
    • Հիմնական տերմիններ, բանաձևեր և հասկացություններ
    • Facebook-ի և Instagram-ի ալգորիթմի առանցքը և տրամաբանությունը
  • 3.SMM ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄՇԱԿՈՒՄ
    • Բրիֆ և SMART նպատակներ
    • Մրցակիցների հետազոտություն և վերլուծություն
    • Մրցակիցների մշտադիտարկում և վերլուծություն
    • Սեգմենտի և թիրախային լսարանի հետազոտություն և վերլուծություն
    • Թեսթավորումների և հիպոթեզների կառուցում
    • Կրեատիվ կոնցեպտի մշակում
    • Content & Copywriting
    • Ռազմավարական տակտիկաների, մարքեթինգի և վաճառքի ձագարի մշակում
    • Մարքեթինգային ալիքների ընտրություն
    • Գործողությունների պլանի մշակում
    • Թեսթավորում
    • Օպտիմիազցում
    • Բյուջետավորում
    • KPI-ների սահմանում
    • Հաշվետվությունների պատրաստում
  • 4.FACEBOOK ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ
    • Facebook-ի ալգորիթմը
    • Facebook-ի կառուցվածք
    • Facebook-յան բիզնես էջերի կառուցվածք և կարգավորումներ
    • Meta business suite
    • Facebook վիճակագրություն
    • Նամակագրության ավտոմատացում
    • Մեկնաբանությունների ավտոմատացում
    • Ավտոմատացման համար նախատեսված այլ ներքին գործիքներ
    • Էջերի անվտանգություն
    • Business manager
  • 5.INSTAGRAM ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ
    • Instagram ալգորթիմ
    • Instagram-ի կառուցվածքը
    • Instagram personal, business և creator էջերի հիմնական տարբերությունն ու նշանակությունը
    • Instagram-յան բիզնես էջերի կառուցվածք ու կարգավորումներ
    • Meta Business Suite-ը Instagram-ի համար
    • Instagram վիճակագրություն
    • Նամակագրության ավտոմատացում
    • Ավտոմատացման համար նախատեսված այլ ներքին գործիքներ
    • Instagram story marketing
    • Instagram reels marketing
    • Facebook-յան և Instagram-յան բիզնես էջերի ինտեգրում
    • Էջերի անվտանգություն
  • 6.ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ FACEBOOK Եւ INSTAGRAM ՍՈՑ ՑԱՆՑԵՐՈՒՄ
    • Բովանդակությունը սոց ցանցերում, հիմունքներ
    • Տեքստային բովանդակության հիմունքներ
    • Վիզուալ բովանդակության հիմունքներ
    • Վաճառող բովանդակություն
    • Ժամանցային բովանդակություն
    • Կրթական բովանդակություն
    • Վիզուալ բովանդակության աղբյուրներ
    • Քոնթենթ պլան
  • 7.ԹԻՐԱԽԱՎՈՐՈՒՄ Եւ ԳՈՎԱԶԴ FACEBOOK Եւ INSTAGRAM ՍՈՑ ԿԱՅՔԵՐՈՒՄ՝ ADS MANAGER
    • Ads manager-ի հիմունքներ
    • Գովազդային ալգորիթմ
    • Հիմնական տերմիններ, բանաձևեր և հասկացություններ
    • Ads manager-ի հիմնական կառուցվածքը
    • Թիրախավորում, գովազդների տեղադրում և վերլուծություն
    Brand awareness
    Reach
    Traffic (website traffic)
    Engagement (post engagement, page likes, event responses)
    Video view
    Lead generation (forms) տեսակի գովազդների ուսումնասիրություն
  • 8.Email Marketing
    • Email marketing-ի հիմունքներ
    • Email marketing-ի կիրառելիությունը SMM-ում
    • Email marketing-ի գործիքներ
    • Email marketing-ի գործիքի հիմնական կարգավորումներ
    • Email marketing-ի կիրառում
  • 9.Արհեստական ինտելեկտի գործիքներ
    • Արհեստական ինտելեկտի գործիքների հիմունքներ
    • Արհեստական ինտելեկտի գործիքների տեսակներ
    • Արհեստական ինտելեկտի գործիքների կիրառելիությունը SMM-ում
    • Արհեստական ինտելեկտի գործիքների կիրառում բովանդակության ստեղծման նպատակով
  • 10.ԱՄՓՈՓՈՒՄ
    • Ռազմավարության պատրաստում
    • Ամբողջական ամփոփում

ԿԱՏԱՐԵԼ ԱՌՑԱՆՑ ՎՃԱՐՈՒՄ

ԿԱՏԱՐԵ՛Ք ԱՌՑԱՆՑ ՎՃԱՐՈՒՄ

սեղմե՛ք կոճակի վրա վճարելու համար
ԿԱՊ
  • ՀԱՍՑԵ՝ ք․ Երևան, Ազատության պողոտա, 27 շենք, Երազ բիզնես կենտրոն 8-րդ հարկ, 803 սենյակ
  • ՀԵՌ․ ՀԱՄԱՐ՝ +374 15 777 111
  • +374 95 11 62 11 (Whatsapp, Viber, Telegram)
  • ԷԼ․ ՀԱՍՑԵ՝ support@ssbacademy.am

ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՕՐԵՐ՝

խորհրդատվական բաժին՝ երկ-ուրբաթ 9։30-18։30, շբթ․՝ 10:30-14:30
սպասարկման բաժին՝ երկ-ուրբաթ 10։00-17։30, շբթ․՝ 10:30-14:30

չենք աշխատում տոն և հիշատակի օրերին, կամ ՀՀ կառավարության կողմից սահմանված հատուկ դեպքերում: